9 پیشنهاد کسب درآمد در منزل
اگر از آن دسته افرادی هستید که گمان می‌کنید کسب درآمد در منزل امکان‌پذیر نیست و باید برای کسب درآمد زیاد، حتما پول هنگفتی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی شده است تا 9 روش ساده برای کسب درآمد در منزل به شما یادآوری شود. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد در منزل تایپ کردن است. به‌عنوان مثال می‌توانید در اوقات بیکاری پروژه‌هایی را قبول کنید و با تایپ کردن درآمدی هرچند اندک را کسب کنید. برای این کار کافی است در شبکه‌های اجتماعی عمومی یا تخصصی عضو باشید. از این طریق می‌تواند به‌صورت آنلاین پروژه‌های مورد نظر را برای تایپ تحویل بگیرید و به‌صورت آنلاین نیز به مشتری خود تحویل دهید و به‌صورت آنلاین نیز حق‌الزحمه خود را دریافت کنید. روش دوم درآمدزایی در منزل این است که اگر در هر رشته‌ای ورزشکار هستید می‌توانید به‌عنوان یک مربی آنلاین به فعالیت بپردازید.

شما می‌توانید با آموزش‌های تصویری، متنی یا تلفنی مربی آنلاین باشید و کسب درآمد کنید. این روش درآمدزایی در بسیاری از کشورهای اروپایی به شدت در حال رشد است؛ چراکه در این صورت شما محدودیت مکانی ندارید و می‌توانید در هر زمان و مکان با شاگردان خود حتی در خارج از کشور در تماس باشید. روش سوم برای کسب درآمد در منزل نیز می تواند تولید محصولات هنری یا فروش محصولات هنری شهر شما باشد. شما برای این کار می‌توانید در صفحات اجتماعی این محصولات را تبلیغ کنید و به‌صورت آنلاین آنها را بفروشید. زنان خانه‌دار می‌توانند با ارائه محصولاتی که هنری و آموزشی است درآمد قابل توجهی کسب کنند. زنان خانه‌دار می‌توانند محصولات هنری و آموزشی خود را از طریق اینترنت در وب‌سایت‌های گوناگون تبلیغ کنند. مثلا مادرانی که خودشان کودک دارند می‌توانند به طراحی و دوخت لباس‌های بچه‌گانه بپردازند و این لباس‌ها را از طریق وب‌سایت به فروش برسانند. همچنین به‌عنوان مثال زنان خانه‌دار می‌توانند در زمینه‌های آشپزی، آموزش موسیقی، صنایع دستی، طراحی مبلمان، سفره عقد و... فعالیت کنند. اگر واقعا به این موارد علاقه‌مند هستید، می‌توانید با کمک دوستان و همسایگانتان تشکیل یک گروه آموزشی بدهید و علاوه‌بر کارآفرینی درآمدزایی کنید.

اگر به کار باغبانی و گل کاری علاقه‌مندید و فضایی برای انجام آن دارید می‌توانید یک گلخانه کوچک را تاسیس کنید. اگر به کار آشپزی علاقه‌مند هستید می‌توانید غذاهای خانگی بپزید و در مناسبت‌های خاص سفارش بگیرید. والدین همیشه دوست دارند تا فرزندانشان را با مهارت‌های مختلف آشنا کنند. اگر سازی را می‌نوازید یا تسلط به زبان‌های خارجی دارید برای کودکان کلاس‌های آموزشی بگذارید خیلی ساده می‌توانید این مهارت‌ها را در منزل به کودکان آموزش دهید. تدریس کاری است که اکثر زنان خانه‌دار به آن علاقه‌مندند اگر در دروس ریاضی، علوم تاریخ و زبان قوی هستید می‌توانید به بچه‌ها درس بدهید مثلا در هند زنان خانه‌دار از تدریس دروس به کودکان درآمدزایی می‌کنند.اگر در خانه به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید مقالات و وبلاگ‌های گوناگون را برای ایده‌های بهتر جست‌وجو کنید. مثلا اگر استعداد نوشتن دارید می‌توانید نویسنده یک وب‌سایت باشید یا یک وب‌سایت مستقل برای خودتان داشته باشید تا آنچه را که انجام می‌دهید در وب‌سایتتان شرح دهید و تبلیغ کنید. شما می‌توانید به سادگی یک وبلاگ شخصی بسازید.

در روش چهارم به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق راه‌اندازی یک سایت، نمایندگی فروش بلیت جشنواره‌ها، سینماها و حتی اتوبوس، قطار و... را بگیرید. شما می‌توانید با فروش بلیت‌ها، پورسانت مناسبی را دریافت کنید برای انجام این کار می‌توانید با تماس با شرکت‌های مختلف نمایندگی خرید و فروش آنها را در اختیار بگیرید. در روش پنجم سایت تست ارزان وسایل مختلف را راه‌اندازی کنید. این شیوه در ایران هنوز عملی نشده است و شما می‌توانید این ایده را تکمیل و برندسازی کنید. کار به این صورت است که شرکت‌های تولیدکننده از مواد غذایی گرفته تا تولیدکننده‌های صنعتی که برای اولین بار است کالایی را تولید می‌کنند و هنوز مشتری زیادی پیدا نکرده‌اند، با ۵۰ تا۶۰ درصد تخفیف از شما می‌خواهند محصول آنها را در سایتی که قبلا در این زمینه راه‌اندازی کرده‌اید، بفروشید و از خریداران بخواهید نقاط ضعف و قوت این کالا‌ها را اعلام کنند تا هم مردم و هم تولیدکننده‌ها در ارتباط باشند.

دراین مسیر رضایت خریداران با فروش بیشتر کالاها و پورسانت شما از هرفروش همراه خواهد بود. در روش ششم به شما پیشنهاد می‌شود اگر در شهرهای تفریحی و زیارتی زندگی می‌کنید و امکان آن را دارید و اتاق اضافه‌ای دارید، می‌توانید با تزیین آن با قشنگ‌ترین ایده‌ها، از مسافران پذیرایی کنید و کسب درآمد کنید. البته خاص بودن اتاق شما، می‌تواند تبلیغ گسترده‌ای برای شما در جذب دوباره مسافر باشد. سعی کنید با توجه به بافت منطقه اتاق اجاره‌ای خود را تزیین کنید و در شبکه‌های اجتماعی آن را تبلیغ کنید. در روش هفتم به شما پیشنهاد می‌کنیم با کمی تحقیق دریابید که مردم منطقه یا شهر شما چه کالایی را بیش از بقیه مصرف می‌کنند و شما می‌توانید ارزان‌تر و سریع‌تر به دستشان برسانید. در روش هشتم نیز پیشنهاد می‌کنیم اگر شما در رشته تخصصی خاصی فعالیت دارید، می‌توانید با تهیه کردن پکیج‌های آموزشی دوره‌ای و فروش آنها به افزایش درآمد خود کمک کنید. در این مسیر نیز می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید پکیج‌های آموزشی شما باید از یکسو کامل و از سوی دیگر ارزان‌قیمت باشد.همچنین پیشنهاد نهم این است که اگر در مدیریت قوی هستید، می‌توانید مراسم‌های ازدواج، تولد و سالگردهای مختلف را مدیریت کنید و برنامه‌ریزی‌اش را به عهده بگیرید. اگر روحیه کارآفرینی دارید به ساخت و طراحی زیورالات و جواهرات بپردازید با این کار در منزل می‌توانید به امور خود نیز رسیدگی کنید.