کارگاه آموزشی «مدیریت کمپین‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی؛ (همه آنچه برای پیروزی باید بدانید) » توسط گروه برندسازی مبکا در مرکز آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی ۸ آذرماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن با روش طراحی و مدیریت کمپپن‌های انتخاباتی آشنا می‌شوند. دکتر رسول بابایی، مدرس اصلی این دوره می‌گوید: باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، این دوره می‌تواند تاثیر مثبتی در عقلانی سازی فضای انتخابات داشته باشد. این دانش‌آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران معتقد است فقدان دانش کمپین در میان فعالان انتخاباتی باعث هدررفت و اسراف منابع مالی و انسانی در انتخابات می‌شود و در نهایت کیفیت برگزاری انتخابات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

شرکت‌کنندگان در این دوره با طراحی اهداف، پیام و برنامه‌ریزی رسانه‌ای و تبلیغاتی و همچنین نحوه مدیریت مالی و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در کمپین آشنا می‌شوند. بابایی همچنین به نقش نظرسنجی و نشست گروه کانونی به‌عنوان دو ابزار مهم کمپین‌ها در انتخابات اشاره می‌کند و می‌گوید: متاسفانه فعالان انتخاباتی یا از نقش کلیدی و حیاتی این دو ابزار بی‌اطلاع هستند یا تصور غلطی درباره آن دارند. ما در این دوره سعی می‌کنیم به شرکت‌کنندگان بیاموزیم از این دو ابزار چگونه در فعالیت‌های انتخاباتی استفاده کنند. رسول بابایی، مدیر مجموعه مبکا(مجموعه مشاوره و مدیریت برندسازی و کمپین‌های انتخاباتی) است. از وی اخیرا کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی، وارد بازار کتاب کشور شده است. علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه فرمایند.