انتقال پیامک از گوشی قدیمی به گوشی جدید

دنیای اقتصاد: همه ما به هر دلیلی ممکن است گوشی قدیمی خود را کنار بگذاریم و یک گوشی جدید را جایگزین آن کنیم. در قدم اول این تعویض و استفاده از یک گوشی سریع‌تر با امکانات پپشرفته‌تر می‌تواند برایمان بسیار خوشایند باشد، اما گاهی انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید برخی کاربران را با مشکل مواجه می‌کند. یک بخش از این اطلاعات که ممکن است کاربران بخواهند آنها را به گوشی جدید خود انتقال دهند «پیامک‌هایی» است که روی گوشی قدیمی خود دریافت کرده‌اند.

قطعا تاکنون با راه‌های مختلفی برای انتقال عکس‌، ویدئو، لیست مخاطبان و... از گوشی قدیمی به گوشی جدید آشنا شده‌اید. اما برای انتقال پیامک‌ها به گوشی جدید چه راهی را می‌توانید انتخاب کنید؟ یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های کمکی است. SMS Backup & Restore یکی از این اپلیکیشن‌ها است که می‌تواند پیامک‌های شما را از گوشی قدیمی به گوشی جدید انتقال دهد. این اپ همان‌طور که از اسم آن نیز مشخص است از بخش پیامک‌های شما در گوشی قدیمی یک نسخه Backup یا پشتیبان تهیه می‌کند و امکانی فراهم می‌کند تا شما به راحتی این نسخه پشتیبان را به گوشی جدید منتقل کنید. این اپلیکیشن در زمانی که شما به اشتباه پیامک‌های خود را پاک کرده‌اید نیز می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان تنها در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

البته اگر می‌خواهید نسخه بدون تبلیغات این اپلیکیشن را دریافت کنید باید ۴ دلار و ۹۹ سنت پرداخت کنید. در همین زمینه برای مدیریت پیامک‌های روی گوشی خود پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Handcent SMS کمک بگیرید. این اپلیکیشن شرایطی را فراهم می‌کند که شما به سرعت به پیامک‌های ارسالی خود پاسخ دهید یا از لیست پیامک‌های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. حفاظت از لیست پیامک‌ها با تعیین رمز‌های عبور داخلی، تهیه لیست سیاه، جلوگیری از ارسال پیامک‌های مزاحم، شخصی‌سازی فونت متن پیامک‌ها، پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف و... از امکانات اصلی این اپلیکیشن است. همچنین این اپلیکیشن اجازه نمایش تصویر کاربران، ارسال گروهی پیامک و شخصی‌سازی نوع هشدار پیامک‌ها را به کاربرانش می‌دهد. Handcent SMS تنها در اختیار کاربران اندرویدی قرارگرفته است. برای دریافت این اپلیکیشن به سایت www.handcent.com سر بزنید.