شماره روزنامه ۵۹۹۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۹۳ دنیای اقتصاد

اخبار خبر - روزنامه شماره ۵۹۹۳

  • متهم کمبود دارو

    دنیای اقتصاد: مجلس روز گذشته با اعمال ماده۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درخصوص دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کرد. در صورت موافقت نمایندگان، بررسی تخلفات در زمینه کمبود دارو به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شد. با این حال برخی نمایندگان معتقد بودند که وزارت بهداشت مقصر اصلی نیست.
  • چرا رئیسی به پاکستان سفر کرد؟

    دنیای‌اقتصاد: الجزیره در مطلبی به بررسی سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به پاکستان پرداخت و نوشت: «رئیسی چند روز پس از حملاتی که ایران و اسرائیل علیه یکدیگر انجام دادند، در یک سفر سه‌روزه که از روز دوشنبه آغاز شد، برای گفت‌وگو در مورد روابط منطقه‌‌‌ای و دوجانبه در پاکستان به سر می‌‌‌برد.» از جمله برنامه‌‌‌های این سفر، دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی پاکستان مانند شهباز شریف، نخست‌وزیر است. این دو همسایه پس از حملات موشکی علیه خاک یکدیگر در ژانویه به دنبال بهبود روابط هستند. رسانه‌‌‌های محلی گزارش دادند که رئیسی همچنین با ژنرال عاصم منیر، رئیس ارتش پاکستان که نفوذ سیاسی و اقتصادی زیادی در این کشور جنوب آسیا دارد، دیدار خواهد کرد.
  • رئیسی در قلب اقتصادی پاکستان

    دنیای اقتصاد: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز گذشته در دومین روز سفرش به پاکستان، از اسلام‌آباد به لاهور مرکز ایالت پنجاب سفر کرد. سفر به کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان نیز بخش سوم سفر رئیسی به پاکستان بود.او روز دوشنبه در نخستین روز سفرش به پاکستان دیدارهایی با نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد داشت‌.
  • دکه - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    روزنامه سازندگی روز گذشته تیتر یک خود را به دیدار اسحاق جهانگیری با اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی و درخواست او از آنها مبنی بر اینکه «بمانید ایران را بسازید» اختصاص داد. روزنامه هم‌میهن در گزارشی به بازخوانی توقیف دسته‌جمعی مطبوعات در سال ۷۹ با تیتر «شکستن بال دوم اصلاحات» پرداخت. روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «سیستان و بلوچستان هنوز تشنه است» با ذکر این نکته که هیچ تدبیر موثری برای ذخیره این ‌بارش و جبران کم‌آبی منطقه صورت نگرفت، به نقل از رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نوشت: حدود ۲ میلیارد متر مکعب آب حاصل از بارش‌ها به دریا سرریز شد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر