رمضانی با بیان اینکه پیشرفت فناوری در ۵۰ سال اخیر باعث حذف بسیاری از شغل‌ها شده است، بیان کرد: اگر قرار باشد هر کسب و کاری که در رقابت جا می‌ماند با استفاده از رانت، در میدان رقابت باقی بماند، دیگر فضایی برای تازه‌واردهای بدون حامی باقی نخواهد ماند. رمضانی به پیشینه این کسب‌و‌کار اینترنتی اشاره کرد و گفت: شرکت تپ‌سی در خرداد سال ۹۵ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر این مجموعه با بیش از ۲۰۰ کارمند که روز به‌روز نیز در حال افزایش است، نقش مهمی در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: بسیاری از افراد مشغول به کار، نخبگانی هستند که توانایی کار در خارج از کشور را دارند، اما ترجیح داده‌اند که در کشور مانده و با تپ‌سی همکاری کنند.

مدیر روابط عمومی اپلیکیشن تپ‌سی درباره برنامه‌های توسعه آن مجموعه در سال‌جاری گفت: تاکید ما همواره بر بالا بردن کیفیت کار بوده و «توسعه کمی» اولویت دوم مجموعه است. رمضانی به طرح «تپ‌سی لاین» شرکت اشاره کرد و افزود: این طرح در حال بررسی است و به‌زودی اجرا می‌شود. وی اظهار کرد: تپ‌سی‌لاین به مسافران این امکان را می‌دهد که با انتخاب یک هم‌مسیر، که مبدا و مقصدی نزدیک به هم دارند، هزینه سفر خود را کاهش دهند.  وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح بهینه کردن سیستم درخواست سفر و ارائه خدمات سفر بیش از آن چیزی است که تا به حال اجرا شده است.

در ضمن کارشناسان تپ‌سی به تازگی در سیستم قیمت‌گذاری نیز تغییراتی داده‌اند تا کرایه‌ها منصفانه‌تر از پیش باشد، به طوری که مسافر و راننده رضایتی نسبی از کرایه‌ها داشته باشند.  رمضانی گفت: در سیستم جدید، شاخصه‌های مختلفی نظیر زمان انتظار قبل از شروع سفر، مسافت طی شده در طول مسیر، زمان سفر با توجه به ترافیک مسیر، مصرف سوخت و استهلاک خودرو و حتی زمان انتظار راننده بعد از رسیدن به مقصد تا دریافت درخواست سفر بعدی در نظر گرفته شده است. وی افزود: همه این موارد کمک خواهد کرد تا کرایه‌ها منصفانه‌تر از قبل محاسبه شود، اما همچنان هزینه‌های سفر با تپ‌سی حدود ۴۰درصد پایین‌تر از آژانس‌ها است.