ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب افرادی با قرار دادن ظرف پر از بنزین مقابل درب ورودی ساختمان و آتش زدن آن به باشگاه پرسپولیس حمله و اقدام به ایجاد حریق کردند که با هوشیاری و حضور به موقع مامور حراست باشگاه مجبور به ترک سریع محل شدند.

در این میان مامور باشگاه، جواد طرحانی، با توجه به اینکه آتش در مجاورت لوله گاز و ساختمان مسکونی کنار باشگاه برپا شده بود و در حال سرایت به زیر خودروهای پارک شده بود و از طرفی این  احتمال می‌رفت که با انفجار خودروها به ساختمان باشگاه و منازل اطراف و خودروها صدمات جدی وارد شده و آسیب‌های انسانی به بار آید، با از خود گذشتگی به دل آتش زده و مخزن حاوی بنزین را از آتش خارج و به بیرون می‌اندازد. به این ترتیب گسترش آتش متوقف شد ولی مامور حراست باشگاه از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی شده که در بعضی نقاط شدید هم بود و همین امر موجب شد تا بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شود.

خوشبختانه وی هم اکنون از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی او خوب و در منزل بستری شده است. این حادثه در حالی برای او رخ داد که فرزند تازه متولد شده‌اش نیز در بیمارستان بستری است و باید به شرایط او رسیدگی می‌کرد.

خوشبختانه این حادثه آسیب جانی دیگری در پی نداشته و به اموال باشگاه، ساکنین محلی و ساختمان های محل حادثه هیچ خسارتی وارد نشده است.

بعد از وقوع حادثه نیروهای انتظامی و دستگاه‌های ذیربط بلافاصله در صحنه حاضر شده و پیگیری‌ها برای یافتن عوامل حادثه جریان دارد. همچنین در این باره ویدیویی هم منتشر شده که فردی در آن درباره هدف از این اقدام و ارتباط دادن آن به بعضی مسایل و گروه‌ها، ادعاهایی را مطرح می‌کند.  پلیس امنیت و نهادهای ذیربط در حال پیگیری حادثه هستند و اظهار نظر درباره این موارد  امری تخصصی است که صلاحیت‌های لازم را طلب می‌کند.

آن چه اهمیت دارد اینکه حادثه  شب گذشته خسارت جدی و تلفات به همراه نداشته و خاطر هواداران آسوده باشد که باشگاه پرسپولیس کاملا روال عادی خود را دنبال می‌کند و هیچ خللی در امور وجود ندارد. امیدواریم با دعای خیر هواداران، همکار خوبمان نیز هرچه سریعتر بهبود یافته و در محل کار خود حضور پیدا کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.