برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: من سه سال است که در پرسپولیس حضور دارم، بازی‌های زیادی با ذوب‌آهن انجام دادم، فکر می‌کنم ۷ بازی بدون برد مقابل این تیم داشتیم. طبیعی است که انتظار داریم این سنت شکسته شود، اگرچه می‌دانیم با یک تیم خیلی خوب بازی داریم.

وی افزود: ذوب آهن صاحب پرافتخارین مربی ایران است و همه ما با نحوه کار امیر قلعه‌نویی آشنا هستیم. از این جهت می‌دانیم که چه بازی سختی را مقابل ذوب‌آهن پیش‌رو داریم. خوشبختانه بازیکنان ما شاداب و سرحال هستند و سه امتیاز بازی فردا را می‌خواهیم. مطمئنا برد هفته قبل ما مقابل پارس جنوبی بدون ارزش خواهد بود اگر بازی فردا با پیروزی همراه نشود. ما برای این مسابقه همه نفرات اصلی‌مان از جمله بشار رسن را در اختیار داریم اگرچه احمد نوراللهی و مهدی طارمی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند ضمن اینکه بشار هنوز کمی درد دارد اما می‌تواند بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از عملکرد و رفتار بازیکنانم در تمرینات بسیار راضی هستم همانطور که گرشاسبی صحبت‌های خیلی خوب و پرثمری با بازیکنان داشتند. ما همچنان راهمان را ادامه خواهیم داد و هدف‌مان کسب همه موفقیت‌ها خواهد بود. می‌خواهیم ضمن حفظ موفقیت‌های گذشته‌مان در ادامه راه امتیازات بیشتری جمع کرده و به موفقیت‌های بعدی برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.