پژمان چند وقتی است در تمرینات شرکت می‌کند و از این بابت شفر خوشحال است اما با توجه به اینکه این بازیکن به دلیل مصدومیت خیلی زود از ترکیب اصلی استقلال حذف شد و در حال حاضر روزبه چشمی جای او را گرفته است اگر به بازی‌ها برگردد این سوال پیش می‌آید که جای کدام بازیکن را می‌گیرد؟

 در وهله اول می‌توان اینطور تصور کرد که منتظری به‌عنوان دفاع وسط در کنار مجید حسینی قرار می‌گیرد و روزبه چشمی دوباره هافبک دفاعی می‌شود اما اگر بخواهیم طور دیگری به ماجرا نگاه کنیم اینکه شفر به ترکیب اصلی خود دست نزند و منتظری را روی نیمکت بنشاند که این خبر نمی‌تواند برای این بازیکن خوب باشد

. سال سرنوشتی است امسال برای فوتبالیست‌ها و چون بازی‌های جام جهانی در پیش است این نکته می‌تواند به ضرر منتظری تمام شود که به لحاظ سنی آخرین جام جهانی است که می‌تواند شرکت کند. به دلیل شرایط بدی که فصل پیش دفاع استقلال داشت خرید منتظری بهترین خبری بود که ابتدای فصل به هواداران دادند اما این بازیکن با مصدومیت همه را ناامید کرد. منتظری درست از ناحیه‌ای مصدوم شد که فصل گذشته آسیب دیده بود و این مساله می‌تواند او را محتاط و شاید ترسو کند.

 ترس از مصدومیت برای بازیکنی که شرایط خود را در خطر می‌بیند بزرگترین معضلی است که عملکرد او را ضعیف می‌کند. منتظری این روزها برسر دو راهی است و باید از موقعیت خود در استقلال بترسد. وی این روزها منتظر فرصت برای حضور دوباره در ترکیب استقلال است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.