نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به طرح ادعاهای سعودی ها علیه ایران اظهار کرد: وضعیت عربستان به لحاظ بحران‌های شدیدی که دامنگیر این کشور شده روشن است و مسئولان این کشور برای عبور ولو کوتاه مدت از بحران‌ای داخلی دست به اقداماتی می زنند.

وی افزود: این کشور امروز درگیر مسائل شدید داخلی و آبستن حوادث زیادی است.ان شاءالله در آینده نه چندان دور شاهد تحولات بسیار و فروپاشی این ستون خیمه جریان انحراف و تندروی ها در منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: تمام تلاش سعودی‌ها این است که با نگاه به بیرون و طرح مسائل بیرون از کشور انسجامی درون کشورشان ایجاد کنند تا بتوانند از این مشکلات عبور کنند. این در حالی است که مردم عربستان می دانند ایران کشوری کاملا مستقل است که بدون دخالت در امور کشورهای دیگر مسیر خود را طی کرده و از این پس هم به این مسیر ادامه می دهد.

پژمان‌فر همچنین خاطر نشان کرد: ایران هیچگاه با حمله‌های بدون پشتوانه عربستان از وظایف خود در جهت حمایت از مردم مظلوم منطقه دست بر نمی‌دارد. اگر مسئولان عربستان قدری عقل داشته باشند از اتفاقات منطقه و شکست‌های پیاپی‌شان درس می گیرند؛ وگرنه رژیم‌های بزرگتری از این کشور بوده که مقابل خواست ملت های دنیا ایستاده و دچار فروپاشی شده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: عربستان از نظر نظامی و نفوذ در منطقه و خارج از آن کوچکتر از این است که ایران بخواهد به ادعاهای بی‌اساس آن اعتنایی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.