محمدجواد پاینده که به همراه کاظم محمودى در کوالالامپور به سر مى‌برد در خصوص نحوه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: مراسم قرعه کشى بعد از ظهر روز چهارشنبه ساعت ١٦:٣٠ به وقت محلى برگزار مى‌شود و بر اساس ساز و کار اعلام شده هم‌گروهى تراکتورسازی با یکى از قهرمانان کشورهاى عربستان امارات و قطر قطعى خواهد بود. بر این اساس تیم الهلال قهرمان عربستان از همین حالا در گروه چهارم قرار گرفته و براى تعیین سرگروه در ٣ گروه دیگر قرعه کشى صورت مى‌گیرد.

 

 مدیر رسانه‌‌اى باشگاه تراکتورسازى، افزود: ساز و کار قرعه کشى به این شکل است که با مشخص شدن نام یکى از ٣ کشور ایران ، قطر و امارات وضعیت هر ٤ نماینده مشخص خواهد شد و به ترتیب در گروه‌هاى مشخص شده قرار مى‌گیرند. به طور مثال اگر پرسپولیس در گروه A قرار بگیرد تراکتورسازى هم در گروه سوم حضور خواهد داشت و این ترتیب در هر شرایطى رعایت مى‌شود. 

 

وی افزود: احتمال هم‌گروهى با یک نماینده از امارات و یک تیم قطرى بسیار زیاد است اما در این دوره تنها دو تیم عربستانى حضور دارند که طبیعتا احتمال هم گروهى با این تیم ها کمتر شده است. به هر ترتیب بر اساس ساختارى که در نظر گرفته شده است فکر مى‌کنیم هیچ گروه آسانى وجود نخواهد داشت و تراکتورسازى قطعا با یکى از قهرمانان ٣ کشور عربى یعنى الهلال، الدوحیل قطر یا الجزیره امارات هم گروه مى‌شود که در این بین شاید نماینده امارات گزینه بهترى باشد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.