محمد شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک واحد صنعتی در شهر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، در این استان بیش از ۷۰ پروژه به بهره برداری رسیده است. 

وی افزود: البته برخی واحدهای صنعتی باتوجه به شرایط کنونی در زمینه مواد اولیه، نوسانات ارزی و مقررات جدیدی که وضع شده، با مشکلاتی روبرو بودند که در حال رفع شدن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح واحد صنعتی تولید کننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس در رشت اضافه کرد: این واحد، یکی از واحدهای صنعتی پیشرفته است که شاید در ایران نظیر آن را نداشته باشیم و جای خوشحالی است.

واحد صنعتی تولیدکننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت افتتاح شد. ظرفیت این واحد صنعتی تولید چهار میلیون متر مربع ورق های فشرده چوبی با روکش ملامین و هایگلاس در سال است و با سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۳۰۷ متر مربع احداث شده است. 

نشست با استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از برنامه های امروز وزیر صمت و بازدید از واحد تولیدی چوکا ، افتتاح ساختمان اتاق اصناف لنگرود و نشست با فعالان منتخب حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان از برنامه های فردا (جمعه) شریعتمداری است. 

در حال حاضر گیلان دارای بیش از سه هزار واحد صنعتی و ۱۰۲ هزار واحد صنفی است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.