اگر با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید می‌توانید از هم‌اکنون و با قیمتی ارزان‌تر بهترین تورهای نوروزی را انتخاب کنید.

 

تور دبی نوروز؛ اقامت در لوکس‌ترین شهر گردشگری دنیا

dubai

تور دبی نوروز ۹۸ شاید بی‌اغراق یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سفر به این شهر دیدنی خاورمیانه باشد. آب و هوای خوب و معتدل به شما ثابت می‌کند که شما بهترین فصل را برای سفر انتخاب کرده‌اید.

استقبال ایرانی‌ها از سفر به دبی در تعطیلات عید آنقدر زیاد بوده است که مسوولان گردشگری این شهر به خوبی برای مراسم آیین باستانی نوروز هم برنامه‌ریزی کنند. معمولا هتل‌های مورد علاقه‌ی ایرانی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای این روزها می‌گذارند و از میهمانان با امکانات ویژه‌ای پذیرایی می‌کنند.

سفر در تعطیلات عید برنامه‌ریزی ویژه‌ای می‌خواهد به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم از هم‌اکنون با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهترین تور را انتخاب کنید و سالتان را متفاوت شروع کنید.

در نظر داشته باشید با خرید تور از هم‌اکنون می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر به این سفر بروید و در فرصت خوبی با اخذ ویزای ورود به دبی، بهترین ساعت پروازها را انتخاب کنید. فرصت را از دست ندهید و همین الان سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید.

تور کوش آداسی نوروز؛ بازی در مدرن‌ترین پارک‌های آبی ساحلی

تور کوش آداسی نوروز 98  سفری لوکس به یکی از بهترین ساحل‌های ترکیه است. در تعطیلات مناسب عید شما به خوبی می‌توانید چند روزی را به خوبی استراحت کنید و از امکانات و تجهیزات ویژه‌ی این شهر استفاده کنید.

کوش آداسی یکی از مشهورترین شهرهای ساحلی ترکیه است که در فصل‌های گرم سال آنقدر پرطرفدار می‌شود که معمولا شناخته‌ شده‌ترین هتل‌های آن ظرفیتشان تکمیل است و امکان استفاده از آنها بسیار سخت می‌شود.

اما اگر شما از هم‌اکنون با قیمتی مناسب‌تر تورهای نوروزی کوش آداسی را انتخاب کنید می‌توانید میهمان بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های شهر باشید.

برخی هتل‌های مدرن و مجهز شهر با استفاده از تجهیزات ویژه این امکان را به شما می‌دهند که در آب و هوای خنک و ملایم بهاری در آب گرم شنا کنید و با هیجان و بازی در پارک‌های آبی هتل بهترین خاطره را برای خانواده‌تان بسازید.

وقتی ما این فرصت را دارید که از هم‌اکنون بهترین برنامه را انتخاب کنید می‌توانید با بهترین زمان پروازهای خط‌های هوایی راهی این شهر ساحلی شوید و خاطره‌ای متفاوت از نوروز ۹۸ برای خانواده‌تان بسازید.

تور تایلند نوروز؛ استراحت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی

thailand

تور تایلند نوروز ۹۸ یکی از ویژه‌ترین سفرهای نوروزی است که در بهترین زمان تعطیلات شما می‌توانید یک هفته‌ای را در سواحل دریای آندمان بمانید و هم آرامش داشته باشید و هم روزها در هیجان و نشاط به‌سر ببرید!

تایلند یکی از بهترین مناطق گردشگری آسیا آنقدر دیدنی و موضوع سرگرمی دارد که شاید یک‌بار سفر به آنجا برای شما کافی نباشد و امکان استفاده از همه‌ی خوشگذرانی‌های آن را به دست نیاوید.

شما در این تور به تماشای بانکوک زیبا می‌روید و با معابد و خانه‌های پادشاهی مختلف آشنا می‌شوید. در خیابان‌های شهر غذاهای خیابانی متفاوت میل می‌کنید و مزه‌ی آسیا را به خاطر می‌سپارید.

بعد از پایتخت به پاتایا و پوکت می‌روید و بهشت روی زمین را از نزدیک می‌بینید و از این همه زیبایی جمع شده در یک کشور شگفت‌زده می‌شوید.

هتل‌های لوکس و امکانات ویژه‌ی گردشگری در این سرزمین آنقدر زیاد است که همیشه و در همه‌ فصل توریست‌ها و گردشگران در کشور دیده می‌شوند و از بودن در تایلند لذت می‌برند.

اگر از هم‌اکنون بهترین برنامه‌ی تور تایلند نوروز را بخرید می‌توانید مقیم بهترین هتل‌های لوکس و دیدنی آن شوید و با ارزان‌ترین قیمت تعطیلات عید را در آنجا بگذرانید.

تور آنتالیا نوروز؛ خرید و خوشگذرانی در ییلاق ترک‌ها

تور آنتالیا نوروز ۹۸ تصویر دیگری از خوشگذرانی در ترکیه را به شما نشان می‌دهد. این شهر ساحلی یکی از بهترین مناطق ییلاقی ترک‌هاست که همیشه در فصل‌های گرم سال عازم آن می شوند.

حالا در فصل زیبای بهار شما می‌توانید به آنتالیا بروید تا هم در زمان شکوفایی درختان زیبای آن از تفریح‌ها و سرگرمی‌های آبی آن هم لذت ببرید.

آنتالیا با ساحل‌های جذاب و دیدنی از مقاصد جذابی است که تعطیلات عید شما را جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید با همکاری کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهترین برنامه تور نوروز آنتالیا را انتخاب کنید و در مدرن‌ترین هتل‌های شهر اقامت کنید، برخی از این هتل‌ها امکانات ویژه‌ای را برای میهمانان ایرانی در نوروز پیش‌بینی می‌کنند و از چهره‌ها و هنرمندان برای اجرای برنامه‌های نوروزی دعوت می‌کنند.

حتما به خوبی می‌دانید که خرید هم یکی دیگر از جذابیت‌های آنتالیا است، حتما برای آن هم برنامه‌ریزی کنید و به مراکز خرید آن سر بزنید چون می‌توانید با قیمت‌های مناسب خرید فصلی خود را انجام دهید.

به شما پیشنهاد می‌دهیم این برنامه‌ها را از دست ندهید و همین امروز تور را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید تا تعطیلات عید خوبی داشته باشید.

تور مالزی نوروز؛ سفر به دنیای ناشناخته‌های آسیا

malaysia

مالزی انتخابی است که در تعطیلات عید به علاقمندان به سفر فرصت می‌دهد که در مورد همه‌ی علایقشان برنامه‌ریزی داشته باشند.

کشوری که مهد ادیان و سنت‌هاست در تعطیلات نوروز و هم‌زمان با عید باستانی ایرانی‌ها هم با این جشن همراه می‌شود، معمولا هتل‌های میزبان ایرانی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای نوروز دارند و به خوبی از میهمانان ایرانی پذیرایی می‌کنند.

مالزی کشور همیشه فستیوال است و به‌خصوص در فصل بهار و آغاز شکوفایی طبیعت جشن و پایکوبی آنها شروع می‌شود که همیشه مسافران و گردشگران هم در این شادی و خوشی شریک می‌شوند.

تماشای کوالالامپور مدرن که آسمانخراش‌های آن در دنیا شناخته شده است و اقامت در لنکاوی و پنانگ، لوکس‌ترین جزایر آسیا تجربه‌ی متفاوتی از سفر به شما می‌دهد.

کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر با برنامه‌ریزی دقیق به شما این فرصت را می‌دهند که از هم‌اکنون با قیمتی مناسب این تورها را رزرو کنید و تعطیلات عید را با خاطره‌ای تکرار نشدنی برای خانواده ثبت کنید. برای همین به خانواده‌های پیشنهاد می‌کنیم که به سادگی برای مالزی برنامه‌ریزی کنند تا خانواده‌شان در دنیای مدرن و هتل‌ها و اقامتگاه‌های جنگلی و ساحلی جزایر آن سالشان را جذاب و به‌یادماندنی شروع کنند.

تعلل نکنید و همین الان از طریق وب‌سایت مقتدر سیر بهترین برنامه تور مالزی نوروز 98 را بخرید.

 

منبع : ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.