1

سالانه میلیون‎ها زائر ایرانی و خارجی برای زیارت حرم امام رضا (ع) از این شهر دیدن می‎کنند. شلوغی این شهر در روزهای ماه محرم یا زمان شهادت امام هشتم شیعیان سبب می‎شود افراد زیادی در این شهر به دنبال محلی برای اقامت باشند. مشهد هتل‎ها و مسافرخانه‎های متعددی دارد؛ اما آن‎هایی که به حرم رضوی نزدیک هستند مزیت بیشتری نسبت به سایر مکان‌ّها دارند. ما قصد داریم در این مطلب به 5 هتل نزدیک به حرم رضوی در مشهد مقدس نگاهی بیاندازیم و آن‎ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در سفر زیارتی خود هتلی مناسب در نزدیکی حرم انتخاب کنید. با هیپوتریپ همراه شوید.در حال حاضر امکان رزور اینترنتی هتل ها هم با قیمت مناسب و صدور آنی واچر امکان پذیر است

هتل قصرالضیافه مشهد – 5 ستاره

یکی از بهترین هتل‌های مشهد «قصرالضیافه» است که سالانه از زائران بسیاری پذیرایی می‎کند. این هتل در ضلع شرقی حرم و در بخش ورودی صحن هدایت آن واقع شده است. این هتلِ دو طبقه، ۵۷ واحد اقامتی دارد و تنها هتلی است که قسمتی از آن در حرم مطهر رضوی قرار می‎گیرد.

اگر به دنبال یک اقامت لوکس و مرفه در مشهد هستید هتل «قصرالضیافه» مشهد انتخاب مطلوبی است. این هتل به امکانات رفاهی بسیاری مجهز است. سوئیت‎های مجلل، تاکسی سرویس شبانه‎روزی، نمای رو به حیاط، صندوق امانات و نمازخانه از این امکانات است.

کافی شاپ هتل نیز که در طبقه همکف قرار دارد، در تمام ساعت‌ّهای شبانه‌روز باز است.

هتل اترک مشهد – 4 ستاره

هتل «اترک» از قدیمی‎ترین‎ هتل‎های مشهد است که در سال 13۵7 به عنوان اولین و نزدیک‎ترین هتل ۴ ستاره به حرم امام رضا (ع) با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع افتتاح شده است. این هتل بسیار بزرگ دارای ۱۳ طبقه و ۱۶۳ اتاق، سوئیت و آپارتمان است. مهمانان می‎توانند از امکانات آن از جمله سالن کنفرانس، رستوران و دو کافی شاپ مدرن برای برگزاری همایش‎ها و جلسات اداری استفاده کنند. کارکنان هتل به خوبی بر چندین زبان خارجی و  آداب مهمانداری تسلط دارند. از مزیت‎های دیگر هتل اترک مشهد نزدیکی آن به مراکز خرید بزرگی مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور است.

هتل کیانا مشهد - ۴ ستاره

هتل «کیا» از هتل‎های تازه تاسیس در اطراف حرم رضوی است که در سال 1391 با زیربنایی به مساحت 8 هزار متر مربع در خیابان امام رضا 2 تاسیس شد. این هتل 7 طبقه دارای 110 اتاق و سوئیت مجهز به انواع امکانات رفاهی است. فاصله‌ی نزدیک این هتل به حرم (تنها 500 متر) سبب می‎شود که مهمانان زیادی آن را برای سکونت انتخاب کنند. این هتل باشکوه سه رستوران دارد:

  • رستوران ارکیده در طبقه اول
  • رستوران ارغوان در طبقه همکف
  • رستوران سنتی در طبقه ششم

فروشگاه و غرفه، پارکینگ، نمازخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ و سالن بیلیارد از امکانات این هتل است.

هتل آفتاب شرق مشهد – 3 ستاره

هتل «آفتاب شرق مشهد» در میدان بیت المقدس واقع شده است. این هتل 6 طبقه 66 اتاق دارد و فعالیتش را از سال 13۹۵ آغاز کرده است. این هتل در ضلع جنوبی بازار رضا قرار دارد و کار مهمانان را برای خرید از این مرکز تجاری ساده کرده است. البته ورودی این هتل چند پله دارد و ممکن است برای مسافرانی که به هر دلیل در بالا رفتن از پله مشکل دارند، مناسب نیاشد.

این هتل تنها 100 متر با حرم فاصله دارد و امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود، اینترنت بی‎سیم رایگان در لابی و اتاق‎ها و سرو غذا به صورت بوفه دارد.

خشک‌شویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته در طبقه همکف و رستوران در طبقه اول از دیگر امکانات این هتل ۳ ستاره است.

هتل نگین پاسارگاد مشهد – 3 ستاره

«هتل نگین پاسارگاد مشهد» همچون نگینی در خیابان شیرازی، یکی از خیابان‎های منتهی به حرم قرار گرفته است. هتل نگین پاسارگارد مشهد ساختمانی 16 طبقه با 112 واحد اقامتی است که فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده است. بانک پاسارگاد سرمایه‎گذاری اولیه این هتل را در مجموعه‌ای به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیربنای 27 هزار متر مربع برعهده داشته است.

وجود مراکز خریدی مانند بازار غدیر، بازار مرکزی و مجتمع تجاری امید در نزدیکی این هتل سبب صرفه‌جویی وقت مهمانان می‌شود.

این هتل دارای 4 طبقه پارکینگ و امکانات رفاهی مانند چند رستوران، کافی‎شاپ، مجموعه آبی، خدمات خشک‌شویی، خدمات پزشکی، سرو صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اجاره ماشین بدون راننده، استخر، سونا خشک، جکوزی و سونا بخار است.

رستوران این هتل در طبقه دوم با ظرفیت 100 نفر و چای‌خانه سنتی آن در تراس طبقه دوم با ظرفیت 20 نفر قرار گرفته است. کافی شاپ هتل در طبقه دوم 24 ساعته باز است.

برای رزرو و اجاره‌ی اتاق یا سوئیت در هتل‌های مشهد و دیگر هتل‌های سراسر ایران و نقاط مختلف جهان می‌توانید صفحه‌ی هتل را در سایت هیپوتریپ باز کنید. در هیپوتریپ اطلاعات کامل و خوبی از هتل‌های شهر مشهد با قیمت‌های مناسب و اطلاعات کامل‌ قابل مشاهده است. شما می‌توانید پس از انتخاب، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با امنیت و آسودگی خاطر پرداخت هزینه‌های هتل را از طریق سایت هیپوتریپ انجام دهید. همچنین میتوانید از تور مشهد ارزان هیپوتریپ با قیمت های فوق العاده استفاده کنید.

برای یک سفر آرامش‌بخش، کار دیگری نیاز نیست انجام دهید، چمدان‌های‌تان را ببندید و عازم سفر شوید!

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.