1

امروزه اکثر شاخه های کسب و کار دچار رکود شده اند. این اتفاق دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. شاید بالا بودن هزینه های مادی و زمانی که مشتریان برای خرید و یا مراجعه حضوری به یک شرکت، موسسه یا فروشگاه صرف می کنند، یکی از عوامل این رکود باشد.

به هر صورت آمار های منتشره از سوی گوگل بیان می دارد که از هر 10 نفر 7 نفر خواسته و نیاز خود را در گوگل سرچ می کنند.

و 90 در صد مراجعان در صفحه اول گوگل به خواسته خود می رسند.

2

این آمار نشان می دهد مجموعه هایی که در کنار دنیای ملموس، در فضای مجازی نیز در حال فعالیت جدی و پر شور هستند، کمتر دچار بحران های اقتصادی روز گردیده اند.

اما نکته مهم در آمار ذکر شده، حضور سایت شما در صفحه اول گوگل در کلمات سرچ شده است. بنابراین برنده این بازار سایتی است که در صفحه اول گوگل باشد. یا به عبارت بهتر اگر در این بازار همه در حال سقوط هستند، معدود مراجعان یا خریداران هر صنف توسط ده سایت اول گوگل در حال به سرقت رفتن می باشند!

خب.... چه کنیم؟

باید سایتتان را به صفحه اول گوگل منتقل کنید.

خب.... چطوری؟

می بایست به متخصصین این کار مراجعه کنید.

متخصصین چگونه این کار را انجام می دهند؟

طبیعی است که گوگل با ادعای بزرگترین پاسخگوی جهان، برای معرفی سایت ها به شخص پرسشگر، دارای الگوریتم و چارچوب خاصی است.

قطعا گوگل برای معرفی یک سایت با صاحب آن تلفنی صحبت نخواهد کرد و نخواهد پرسید"جسارتا صنف شما چیست؟".

ربات های حرفه ای گوگل دائم در حال چرخیدن در سایت شما هستند. اگر سایت شما، زبان این ربات ها را نشناسد، طبیعتا حتی اگر با کیفیت ترین سایت، محتوای درجه یک، عکس های زیبا و شهرت بسیاری داشته باشید، سایت شما به صفحه اول گوگل نخواهد آمد.

گوگل فرست، به عنوان بزرگترین مجموعه سئویی ایران، با آشنایی کامل به الگوریتم های گوگل، تضمین خواهد داد که سایت شما را به صفحه اول گوگل منتقل نماید.

الگوریتم گوگل، حدود 200 پارامتر تاثیر گذار را جهت رنکینگ سایت ها تعیین نموده، همچنین گوگل سالیانه الگوریتم های خود را تغییر می دهد. متخصصین گوگل فرست با تسلط بر پارامتر ها و مطالعه دائمی الگوریتم های گوگل، بالاترین امکان را برای حضور سایت شما در صفحه اول گوگل فراهم می نماید.

3

تیم گوگل فرست شامل دپارتمان های ترجمه و تولید محتوا، دپارتمان گرافیک و انیمیشن، دپارتمان on page، دپارتمانoff page، واحد شبکه های اجتماعی و دپارتمان تحقیق و توسعه می باشد و در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت سایت شما را درصفحه اول جستجوی گوگل قرار خواهد داد.

همچنین سایت www.googlefirst.ir اطلاعات گرانبهایی در مورد کلمات سرچ شده کاربران در هر صنف، تعداد سرچ هر کلمه، رقابت بر روی آن و قیمتی که گوگل بر روی هر کلمه تعیین نموده، در اختیار شما قرارداده است.        

در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی تر در این حوزه با شماره 7-22915155-021 تماس حاصل فرمائید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.