بررسی بهترین انتخاب برای خرید بنز با حدود قیمتی 200 تا 260 میلیون

 اما حالا با این اوضاع آشتفته بازار خودروی ایران و نیز افزایش بی‎رویه قیمت‎ها گزینه‎های با کیفیت بسیار محدود شده است. علاوه بر این که خودروهای چینی نیز جای خود را به خودروهای با کیفیت دیگر داده‎اند. به همین دلیل نیز واردات برندهایی مانند مرسدس بنز و بی ام و به ایران محدود شده است. از این رو اگر قصد خرید خودرو با کیفیتی را در این رنج قیمتی داشته باشید، بهتر است به سراغ بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده سری بزنید.

در این محدوده قیمتی خودرو های با کیفیت برندهایی مانند بنز را می‌توانید خریداری کنید. برندی با اصالت و معتبر که بیش از یک قرن نوآوری‎های زیادی را به صنعت خودروسازی جهان ارائه داده است. در ادامه به گزینه‎های پیش رو برای خرید بنز دست دوم با قیمت حدود 200 تا 260 میلیون اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم در این بازه از ارزان ترین‎ها یعنی قیمت بین ۲۰۰ تا۲۱۰ میلیون بررسی را آغاز کنیم، در میان آگهی های فروش مرسدس بنز خواهیم دید که بنز کلاسE از همه بیشتر حضور دارد. به عنوان مثال بنز E۲۴۰ سال ۲۰۰۹ را با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر و بدون رنگ می‌توانید با ۲۱۰ میلیون خریداری کنید. البته مدل‎های پایین‎تر بنز کلاسE نیز با قیمت ۲۰۰ میلیون در بین آگهی‎های فروش بنز کلاسE موجود است.

بنز1

با بودجه‎ای کمی‌ بیشتر یعنی با قیمتی حدود 220 تا 230 میلیون می‌توانید صاحب بنز کلاسB شوید. اگر به آگهی‎های فروش مرسدس بنز در سایت دیوار سری بزنید خواهید دید که با این قیمت خرید بنزE200 کارکرده سال 2006 با 115 هزار کیلومتر کارکرد ممکن است. علاوه بر این خرید و فروش بنز E350 کارکرده سال 2008 با 160 هزار کیلومتر کارکرد نیز در همین محدوده قیمتی انجام می‌شود. یکی دیگر از مواردی که بین مدل های بنز با این قیمت موجود است، خرید بنز C230 سال 2007 است. به طور کلی قیمت بنز کلاسE و قیمت بنز کلاسB سال های 2006 تا2009 که در ایران موجود هستند در همین حدود قرار دارند.

بنز2

  بین 240 تا 250 میلیون مدل‎های بهتر و با کیفیت‎تری در میان آگهی‎های خرید و فروش بنز کارکرده موجود است. یکی از این آگهی‎ها مربوط به فروش بنزB۲۰۰ توربو سال2006 است. این خودرو با 117 هزار کیلومتر کارکرد و بدون رنگ 250 میلیون تومان قیمت دارد. علاوه بر این قیمت بنزB200 کارکرده سال 2008 با 130 هزار کیلومتر کارکرد نیز در همین رنج قرار دارد و شما می‌توانید این خودرو را با 245 میلیون تومان خریداری کنید.

بنز3

گزینه‎های دیگری که با این رنج قیمت پیش رو دارید شامل بنزC200 کارکرده سال 2005 با 150 هزار کیلومتر کارکرد است. این خودرو فول آپشن با مبلغ 240 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بنز کلاسB در واقع مدل های هاچ بک MPV مرسدس بنز هستند. این خودروهای شهری از مصرف سوخت پایین و ایمنی بسیار بالایی برخوردارند. اگر با این رنج قیمتی به دنبال یک خودرو کم‎مصرف شهری هستید بنز کلاسB که یک خودرو خانوادگی نیز محسوب می‌شود گزینه بسیار خوبی است.

اگر به دنبال مدل‎های سدان بنز در این محدوده قیمتی باشید، بهتر است بنز کلاسE یا بنز کلاسC کارکرده نگاهی بیاندازید. بین این دو مدل بنز کلاسE جزو سدان های بزرگ و لوکس بنز محسوب می‌شود و فضای کافی برای 5 سرنشین را فراهم می‌کنند. بنز کلاسC مدل‎های سدان کامپکت محسوب می‌شوند. این خودرو‎ها با شتاب بالایی که دارند عملکرد بهتری نیز ارائه می‌دهند و مصرف سوخت بهینه‎ای نیز دارند، اما فضای داخل کابین آن ها محدودتر از سری E می‌باشد.

متاسفانه مدل‎های شاسی بلند یا SUV بنز در این محدوده قیمتی یافت نمی‌شوند و علاقه‎مندان به مدل‎های شاسی بلند بنز برای خرید آن‎ها باید هزینه بیشتری صرف کنند. اما اگر مدل های سدان و هاچ بک را در نظر داشته باشید به راحتی می‌توانید یکی از مدل های فول آپشن و دست دوم این برند با کیفیت را انتخاب و خریداری کنید.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.