سال ۲۰۱۹ شاهد چه خودروهایی از کمپانی تویوتا خواهیم بود؟

بازار خرید و فروش تویوتا در سرتاسر جهان گسترده شده است و حالا ژاپنی ها هستند که بالاتر از فولکس واگن آلمانی ها بر بازار های جهانی سلطنت می کنند. در این بین هر ساله مدل های جدیدی از تویوتا برای جلب توجه سلایق مختلف به بازار عرضه می شوند و به رقیبی سرسخت برای سایر خودرو ساز های جهان تبدیل می شوند.

 راز موفقیت فروش تویوتا در این سال‌ها قیمت‌گذاری مناسب، ساخت خودروهای باکیفیت، سیاست‌گذاری درست در بازارهای مختلف و معرفی خودروهای متنوع است. حالا در سال جدید میلادی نیز مدل‌های مختلفی از تویوتا به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت و شانس حضور آن‌ها در بازار خریدوفروش تویوتا در ایران را نیز بررسی خواهیم کرد. در ابتدا نگاهی به مدل‌های جدید تویوتا که با تغییر نسل روبه‌رو شده‌اند خواهیم انداخت. 

تویوتا کورولا هیبرید

تویوتا کرولا هیبرید

تویوتا کرولا یکی از مدل‌های کلاسیک و خوش‌نام تویوتا است که سال‌ها است در لیست محصولات تویوتا حضور دارد و حالا نسل جدید این خودرو با ظاهری جذاب‌تر و البته در مدل هیبرید به بازار عرضه‌شده است. تویوتا برای مدل جدید خود از یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر استفاده کرد است که توان تولید 139 اسب بخار را دارد و نیروی خروجی آن با استفاده از جعبه‌دنده ECVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو هیبریدی مصرف سوخت کمتر از 4.5 لیتر در 100 کیلومتر را ثبت کرده است و با مجموعه کاملی از امکانات رفاهی به بازار عرضه‌شده است. احتمالا فروش تویوتا کرولا هیبرید در سال جاری جایگاه خوبی کسب خواهد کرد و با توجه به موتور آن می توان منتظر ورود این خودرو به ایران نیز باشیم. قیمت تویوتا کرولا هیبرید در نسخه پایه 23 هزار دلار است.

تویوتا آوالون

تویوتا آوالون

تویوتا آوالون خودرو پرچمدار تویوتا در بسیاری از بازار های جهانی محسوب می‎شود. این خودرو به دلیل سایز بزرگ و امکانات سطح بالای خود به نوعی بهترین سدان تولیدی تویوتا است که از لحاظ قیمتی نیز گرانترین سدان تویوتا بعد از خودروهای لوکس لکسوس تولیدی تویوتا است. در حال حاضر نسل 5 این خودرو در دو نسخه هیبرید و معمولی با موتور های 2.5 لیتری و 3.5 لیتری به همراه جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته یا cvt با شمایل جدید به بازار عرضه شده اند. حضور تویوتا آوالون در ایران کمی سخت به نظر می‎رسد و تا به حال نیز در نمونه‎های قبلی به ایران وارد نشده است اما با توجه به نوع موتور این خودرو توانایی حضور در ایران را دارد. قیمت تویوتا آوالون در نسخه پایه از 35 هزار دلار شروع می‎شود.

تویوتا کمری

سایر خودرو های تویوتا که در سال 2019 به بازار عرضه می شوند.

به‌جز خانواده آوالون و کرولا سایر محصولات تویوتا در سال 2019 تغییرات قابل‌توجهی نخواهند داشت و در نمونه‌های مشابه سال 2018 بدون هیچ تغییر خاصی در سال جدید به بازار عرضه می‌شوند. تویوتا کمری در مدل‌های هیبرید و معمولی به بازار عرضه خواهد شد. فروش تویوتا کمری در سال گذشته به حدود 670 هزار دستگاه در سال رسید و در سال جدید نیز شرایط خوبی برای این خودرو پرچم‌دار و لوکس تویوتا در بسیاری از نقاط جهان و البته ایران پیش‌بینی می‌شود. 

تویوتا RAV4

تویوتا rav4 نیز بدون تغییر نسل در سال جدید به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به امکانات و موتور قدرتمند، خرید تویوتا rav4 همچنان یکی از بهترین گزینه‎های موجود در بازار است. قیمت تویوتا rav4 در سال 2019 از 25 هزار دلار شروع خواهد شد. البته طبق اخبار رسیده نسخه هیبرید این خودرو به زودی معرفی خواهد شد با این حال باید منتظر ورود این خودرو به بازار بمانیم.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس نیز به  عنوان یکی از محبوب‎ترین تویوتا های ایران در سال جدید تولید خواهد شد. این خودرو به عنوان پرفروش‌ترین پیک آپ جهان در سال جدید دچار تغییرات گسترده این نسبت به سال قبل نخواهد شد و همچنان با ظاهری جذاب، قوای فنی قدرتمند و امکانات لوکس به عنوان یک گزینه فوق‎العاده محسوب می‎شود. قیمت تویوتا هایلوکس در سال 2019 در حدود 54 هزار دلار خواهد بود.

جمع بندی

به جمع این مدل‎ها باید یاریس، لندکروز، پیروس، میرای و سایر مدل‎های تویوتا را نیز اضافه کنیم که همگی بدون تغییر در سال جدید نیز به بازار عرضه خواهند شد. در این بین از بین تمام گزینه‎های موجود احتمال ورود یاریس، کمری، پیروس و کرولا به ایران بیشتر از سایر گزینه‎ها است. همچنین شما می‎توانید قیمت خودرو های تویوتا مدل ۲۰۱۸ را در سایت دیوار مشاهده کنید.

منبع :‌ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.