خرید بلیط آفری هواپیما و تور رایگان

در صنعت گردشگری و سفر نیز تغییرات زیادی را شاهد هستیم تا جایی که در حال حاظر مسافران به راحتی و با چند کلیک ساده خرید بلیط هواپیما را انجام میدهند بعد از آن با جستجو در هتلها و مقایسه قیمت و مشاهده نظرات هتل خود را رزرو کرده و حتی به صورت آنلاین خدمات مقصد را تهیه میکنند ( مانند ترنسفر فرودگاهی.. )

در این حوضه آژانسهای مسافرتی و سایتهای بسیاری در حال ارائه خدمات به مسافران میباشند ، سایتهای معتبر زیادی مانند الی گشت – توراسکنر - علی بابا – آنیل پرواز  و خیلی از سایتهای دیگر،  البته امروز درنظر داریم تا دو سایت را از نظر قیمت با هم بررسی کنیم.

با بررسی هایی که انجام دادیم و در مقایسه قیمت دو سایت آنیل پرواز و توراسکنر متوجه شدیم در تور اسکنر میتوانید بلیط ها را کمی پاینتر و ارزانتر خرید نمایید.

بنابراین اگر به دنبال بلیط آفری هواپیما هستید میتواند به سایت توراسکنر مراجعه نمایید.

در سایت آنیل پرواز شما میتوانید مجموعه ای از خدمات گردشگری را یکجا دریافت کنید که این خدمات شامل:

 خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی ( چارتر و سیستمی ) به عنوان مثال بلیط مالزی به صورت چارتری و سیستمی

حتی خرید بلیط داخلی اروپا و آمریکا... مانند پاریس به فرانکفورت و....

– رزرو هتل در سراسر جهان و ایران – خرید بلیط قطار – خرید بلیط اتوبوس میباشد .

برای خرید در سایت آنیل پرواز شما نیاز به نام کاربری ندارید و نیازی نیست در سایت عضو شوید و مراحل دست و پا گیر را پشت سر بزارید .

تفاوت دیگر آنیل پرواز با رقبای خود این است که برای مسافران دائمی و کسانی که چند خرید انجام دهند کمیسیون درنظر گرفته و به آنها تخفیفات ویژه ای ارائه میدهد.

کار جالب دیگری که آنیل پرواز انجام داده این است که به زوجهای جوانی که تازه ازدواج کرده اند و مراسم عروسی آنها توسط موسسه تشریفات مجالس آوازه برگزار شده باشد یک تور رایگان مشهد مقدس هدیه خواهد داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.