اجاره بی ام و با کمترین هزینه از سایت دیوار

 در این بین اما گزینه‌های کم خرج تری نیز برای استفاده از این خودروهای دوست‎داشتنی وجود دارد. مدتی است که شرکت‌ها و افراد مختلف در ایران اقدام به اجاره دادن خودروهای سطح بالای خود کرده‌اند و به علاقه مندان و افرادی که در شرایط مختلف نیاز به چنین خودروهای خوش ساختی دارند اجازه می‌دهند تا لذت استفاده از یک سواری لوکس را تجربه کنند. سایت دیوار یکی از مراجع آگهی‌های اجاره خودروهای لوکس است.

خودروهای بی ام و لوکس جزو محبوب‌ترین خودروهای ایران هستند که خوشبختانه تعداد زیادی از آن‌ها نیز در لیست خودروهای اجاره‌ای قرار گرفته‌اند. به این ترتیب به جای خرید بی ام و با هزینه‌های میلیاردی می‌توانید از گزینه اجاره بی ام و از سایت دیوار استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید برای قرارهای کاری مهم، مراسم عروسی یا حتی استفاده روزانه با هزینه‌های بسیار پایین نسبت به قیمت بی ام و در ایران از بی ام و های اجاره‌ای موجود در سایت دیوار بهره ببرید.

بی ام و 2

شرایط اجاره بی ام و از سایت دیوار

شرکت‌های مختلف شرایط متفاوتی برای اجاره خودروهای خود در نظر گرفته‌اند. به طور کلی مبلغی در حدود یک سوم قیمت خودرو به عنوان سفطه و یک چک تضمین یا مبلغی به عنوان ودیعه در حدود 20 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. البته شرایط‌های آسان‌تری نیز وجود دارد. در بعضی از موارد نیز باید مدرک شناسایی به عنوان ضمانت در اختیار شرکت‌های رنت یا اجاره قرار دهید.

بی ام و 3

هزینه اجاره بی ام و سری 3

سری 3 محبوب‌ترین سری بی ام و در ایران است که شامل خودروهای سدان خانوادگی می‌شود این خودروهای فراوان‌ترین بی ام و های ایران هستند. هزینه اجاره بی ام و سری 3 در مدل‌های مختلف از روزی 500 هزار تا 1 میلیون تومان شروع می‌شود و قابلیت اجاره هفتگی و ماهانه نیز برای این خودروها وجود. در اکثر آگهی‌های سایت دیوار هزینه یک ماه اجاره بی ام و سری ۳ کمتر از 15 میلیون تومان است. در حال که اگر قصد خرید بی ام سری 3 را داشته باشید قیمت بی ام و سری 3 بین 1 تا 1.5 میلیارد تومان خواهد بود.

بی ام و 4

هزینه اجاره بی ام و سری 5

اگر به خودروd لوکس‌تری از سری 3 بی ام و احتیاج داشته باشید اجاره بی ام و سری 5 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت بی ام و سری 5 به 2 میلیارد تومان هم می‌رسد اما شما می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود 1 میلیون تومان به عنوان هزینه اجاره بی ام و سری 5 از داشتن یک خودرو لوکس لذت ببرید. خودروهای سری 5 مانند سری 3 مناسب افرادی هستند که روزانه قرارهای رسمی زیادی دارند. همچنین نسخه‌های کروک و کوپه نیز مناسب مراسم عروسی نیز هستند.

بی ام و 5

هزینه اجاره بی ام و z4

اگر قصد دارید لذت رانندگی با یک خودرو اسپرت، جوان‎پسند و کروک تجربه کنید یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در ایران اجاره بی ام و z4 است. بی ام و z4 با ظاهری جذاب و خاص خود بیشتر مناسب تفریح و گشت وگذار است. از این خودرو برای مراسم عروسی نیز می‌توان استفاده کرد. هزینه اجاره بی ام و z4 نیز از حدود 1 میلیون تومان در روز شروع می‌شود در حالی که قیمت بی ام و Z4 در حدود 700 تا 950 میلیون تومان است.

بی ام و 6

هزینه اجاره بی ام و سری X

زمانی که صحبت از خودروهای لوکس شاسی بلند می‌شود حساب بی ام و از سایر خودروهای موجود در ایران جداست. بی ام و x3 یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندهای ایران است که امکان اجاره آن از سایت دیوار فراهم شده است. اما بهترین انتخاب‌های این سری شامل بی ام و x4 و x6 می‌شود. خودروهای شاسی بلند کوپه‌ای که با ظاهر جنگنده و جذاب خود همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند. علاقه ایرانیان به خودرو شاسی بلند نیز بر همگان مشخص است و این موضوع روی قیمت اجاره بی ام و های سری x نیز تأثیر گذاشته است. برای اجاره روزانه بی ام و سری x باید بیش از 1.5 میلیون تومان هزینه کنید.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.