بهترین انتخاب برای سفر با قطار به شیراز از نظر قیمت و امکانات

سفر با قطار یا هواپیما، دوراهی جذاب سفر!

برای سفر به شیراز راه های گوناگونی را پیش رو داریم. یکی از جذاب ترین روش ها برای سفر به شیراز انتخاب سفر هوایی است. در سفر هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن و با راحتی هر چه بیشتر به مقصد شیراز خواهید رسید؛ اما سفر با قطار لطف دیگری دارد و همچنین هزینه کمتری برای مسافران خواهد داشت.

خوشبختانه در سال های اخیر ناوگان ریلی کشورمان با ارائه مسیرهای جدید و پر مخاطبی مانند قطار تهران استانبول خیال مسافران را برای سفر های برون مرزی و حتی درون مرزی آسوده کرده است. البته  برای مسیرهای پر طرفدار و پرترددی مانند شیراز، قطارهای مختلف با قیمت های متفاوتی راه اندازی شده تا مسافران بتوانند با سلیقه و بودجه های مختلف انتخاب ایده آلی برای سفر خود داشته باشند.

قطار ویژه نور بهترین انتخاب برای سفر به شیراز

قطار ویژه نور یک قطار ۴ تخته گوپه ای است که به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین قطارهای شهر شیراز در حال خدمت رسانی به مسافران است. امکانات و خدمات این قطار به عنوان یک قطار لوکس و درجه ۱ همیشه برای مسافران جذاب بوده و هست.

در ادامه با امکانات ویژه این قطار بیشتر آشنا می شویم:

  • فضای جذاب و طراحی کوپه های مدرن
  • سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم
  • عایق بندی بدنه واگن در مقابل حرارت و صدا
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • مجهز به سیستم ترمز Knorr  آلمان
  • امکان تهیه غذای گرم از رستوران قطار

قیمت بلیط قطار درجه ۱ نور به عنوان یکی از بهترین قطارهای مسیر تهران شیراز بسیار مناسب است چرا که مسافران پس از خرید بلیط قطار می توانند بهترین کیفیت یک سفر ریلی را تجربه کنند و همچنین با خیال راحت و آسوده از طول سفر خود در یکی از بهترین قطارهای کشور لذت ببرند.

سماتیک2

مشخصات قطار جوپار برای یک سفر اقتصادی

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین قطارهای موجود در مسیر شیراز قطار جوپار نام دارد. این قطار با ارائه معمولی ترین خدمات کمترین هزینه بلیط را از مسافر می گیرد اما در نظر داشته باشید که اگر این قطار را برای سفر انتخاب کنید می توانید امنیت و آرامش را در طول سفر ارزان خود به خوبی لمس کنید و هزینه کم بلیط قطار از کیفیت ارائه خدمات آن نمی کاهد.

یکی از ویژگی های قطارهای جوپار وجود کوپه های 6 نفره ای است که این امکان را به مسافران می دهد تا در کنار دوستان و خانواده خود لحظات شیرین و دلپذیری را تجربه کنند.

قطار سریر جدید ترین قطار تهران شیراز

قطار سریر نام جدید ترین قطار شرکت رجا است که برای مسیر تهران شیراز در نظر گرفته شده است. امکانات و خدمات این قطار به عنوان یک قطار لوکس و درجه 1 قابل توجه است. قطار سریر سعی بر این دارد تا به نسبت دیگر قطارهای لوکس این مسیر بهترین امکانات را به مسافران بدهد تا بتواند در همین ابتدای کارش رضایت مسافران را جلب کند. قطار سریر خدمت و امکانات با کیفیت و خوبی به مسافران ارائه می دهد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • سیستم تهویه مطبوع هوا به همراه سیستم گرمایشی و سرمایشی قابل تنظیم
  • سیستم صوتی و تصویری برای فیلم و سریال
  • ارائه پک بهداشتی به مسافران شامل حوله خمیردندان مسواک
  • ارائه دمپایی هتلی برای راحتی مسافران
  • امکان سفارش غذای گرم از رستوران قطار

قطار سریر برای قیمت بلیط قطار تهران شیراز هزینه متوسطی را در نظر گرفته تا مسافران با بودجه های مالی متفاوت بتوانند از این قطار برای سفر هیجان انگیز خود استفاده کنند. اما اگر به شما بودجه کمتر را برای سفر در نظر دارید ولی دوست دارید از قطار مطمئن و خوبی برای سفر خود استفاده کنید قطار پلور سبز به عنوان یک قطار خوب و قیمت مناسب برای شما پیشنهاد می شود.

قطار پلور سبز رجا انتخابی برای یک سفر آرام و بی دغدغه

قطار پلور سبز یکی از قطارهای قیمت مناسب شرکت رجا به  حساب می آید که خوشبختانه برای مسیر قطار تهران شیراز تردد دارد.

سماتیک3

اگر قطار پلور سبز را برای سفر خود انتخاب کردید باید سطح توقع خود را نسبت به هزینه ای که برای خرید بلیط پرداخت کرده اید کمی بالا ببرید، چرا که در این قطار به خوبی از شما با میان وعده پذیرایی می شود. در کوپه های این قطار برق 220 ولتی وجود دارد تا نگرانی برای شارژ تلفن همراه خود نداشته باشید. همچنین سیستم تهویه مطبوع هوا و تنظیم دمای کوپه ها خیال مسافران را از داشتن حس خوب در حین مسیر راحت می کند.

این قطار 4 تخته یکی از معروف ترین و پر تردد ترین قطارهای موجود در این مسیر است که برای بسیاری از مسافران همیشگی این تهران شیراز کاملاً شناخته شده است.

در نظر داشته باشید که؛ بیشتر قطارهایی که مسیر قطار شیراز را طی می کنند از کیفیت و خدمات خوب و قابل توجهی برخورداند اما این مسافر است که با توجه به سلیقه و بودجه مد نظرش قطار ایده آل خود را انتخاب می کند و برای بهترین سفر خود به سمت شیراز برنامه ریزی می کند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.