ارزان ترین سفرهای خارجی

 دولت گرجستان در سال های اخیر با برنامه ریزی های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیادی را در بین مسافران ایرانی به دست آورده است. یکی از پرطرفداراترین جاذبه های تور باتومی ساحل دریا و بلوار اصلی شهر می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری باتومی که گردشگران را ترغیب می کند که تور باتومی را برای سفر خود انتخاب کنند می توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، ز Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی ، مسجد قدیمی ، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli اشاره کرد.

لحظه آخری2

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که دو سه سالی است ،تور تفلیس به جمع تورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی تبدیل شده است. تفلیس در 120 کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و 250 کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. تفلیس در دو طرف ساحل رود کر در درون دره‌ای گسترده‌ است.

این رود که از کوه های کردستان ترکیه سرچشمه می‌گیرد به طول 36 کیلومتر در شهر جاری است. از لحاظ آب و هوایی باید به مسافران تور تفلیس گفت که آب و هوای تفلیس تقریبا جنب قاره ای است و آب و هوای شهر تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق و هوای مرطوب جنب قاره ای از غرب قرار دارد. از جاذبه های گردشگری تور تفلیس که سفر تفلیس را میان گردشگران تور تفلیس پر طرفدار می کند می توان به میدان آزادی و خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام های سولفور اشاره کرد.

لحظه آخری3

شهر ایروان به دلیل جاذبه های زیبایی که دارد نزد ایرانیان بسیار محبوب است و یکی از مکان های پرگردشگر می باشد. در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم تا اطلاعاتی در زمینه سفر ارزان به ایروان در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم. برای سفر به ایروان از 2 راه می توانید اقدام کنید: راه زمینی و راه هوایی. برای سفر ارزان به ایروان راه زمینی انتخاب مناسب تری است.

آن دسته از گردشگران تور ایروان که راه زمینی را انتخاب می کنند با اتوبوس های مجهز مسیر را می پیمایند و هزینه ی آن حدود 30 درصد از سفر هوایی ارزان تر است. یک راه دیگر برای سفر ارزان به ایروان این است که به صورت شخصی سفر کنید، به این منظور بهتر است که ماشین خود را در مرز پارک کنید چون قیمت بنزین در کشور ارمنستان گران است و می توانید ادامه مسیر را بسته به شرایطتان با سواری یا اتومبیل کرایه ای طی کنید. قیمت اتومبیل های کرایه ای که در مرز ایروان برای گردشگران تور ایروان در نظر گرفته شده است، بین 62 تا 100 دلار است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.