سفر با قطار نور به همراه واگن حمل خودرو با قطار

پیشنهاد سفر با قطار، ارزان ترین راه برای سفری دل پذیر

بسیاری از مسافرانی که همیشه عادت به سفرهوایی داشته اند این روزها هزینه بلیط هواپیما چندان برایشان مقرون به صرفه نیست. خرید بلیط قطار در این شرایط اقتصادی می تواند بهترین گزینه برای داشتن سفری ارزان قیمت به حساب بیاید. اما باز هم بسیاری از مسافران دید خوبی نسبت به سفرریلی ندارند چرا که احساس می کنند کیفیت سفر هوایی نسبت به سفر با قطار بسیار بالاتر است در صورتیکه این دید درستی نیست.

در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ناوگان ریلی کشورمان توانسته با به کارگیری از بهترین امکانات و خدمات در خصوص حمل و نقل ریلی، سطح توقع مردم را نسبت به یک سفر ارزان قیمت در کوپه های قطار بالا ببرد. بنابراین دیگر شاهد تاخیر در حرکت قطار، بوی نامطبوع در واگن ها، لرزش بالای قطار در حین حرکت و مشکلاتی به این شکل نخواهیم بود. پس اگر شما از آخرین سفر ریلی خود تجربه جذابی نداشته اید، پیشنهاد می کنم این بار با انتخاب مجدد قطار به عنوان بهترین وسیله حمل و نقل ارزان، تجربه جدید و جذابی از سفر ریلی برای خود بسازید.

خرید بلیط حمل خودرو با قطار

یکی از جدید ترین امکاناتی که سفر ریلی را نسبت به سفر با هواپیما در ارجحیت قرار می دهد، امکان حمل خودروی شخصی با قطار است. این ویژگی جذاب به مسافر این امکان را می دهد تا پس از طی کردن طول مسیر تا مقصد بتواند ادامه سفرش را با ماشین شخصی اش طی کند و بدون دغدغه بهترین لحظات خود را در طول سفر بگذراند. چه چیز هیجان انگیز تر از اینکه بتوانیم با خرید یک بلیط حمل خودرو با قطار، با اتومبیل شخصی خود سفر کنیم و دیگر دغدغه ای برای ایاب و ذهاب شهری نداشته باشیم؟

سام تیک2

شرایط حمل خودرو با قطار

شاید در همین نگاه اول با خود فکر کنید که حمل خودرو با قطار شرایط و ضوابط خاصی دارد اما باید خیالتان را راحت کنم که خرید بلیط برای حمل خودرو با قطار هیچ تفاوتی با خرید بلیط های معمولی ندارد. اما باید از برخی نکات اطلاع داشته باشید تا در هنگام تحویل خودرو خود دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی نشوید.

یکی از نکاتی که حتما باید قبل از خرید بلیط در نظر داشته باشید این است که بلیط خود را باید نهایتا تا سه ساعت قبل از حرکت قطار تهیه کنید و ماشین خود را به پارکینگ تحویل دهید. همچنین باید حتما در نظر داشته باشید که قبل از تحویل ماشین باک بنزین خود را چک کنید و کمی از آن را خالی کنید.

مهم ترین نکته ای که در خصوص تحویل ماشین خود باید در نظر داشته باشید، این است که کلیه مدارک شناسایی لازم اعم از کارت ماشین و سند ماشین را باید به مامور قطار جهت چک کردن نشان دهید.

قطار ویژه نور، لوکس ترین قطار برای سفری جذاب

خب، حالا که به اندازه کافی برای سفر با قطار ترغیب شده اید بد نیست با یکی از جذاب ترین قطارهای ویژه کشور آشنا شوید تا باز هم خیال خود را بابت انتخاب سفر ریلی به عنوان ارزان ترین نوع سفر راحت کنید. قطار نور یکی از لوکس ترین و به روزترین قطارهای ناوگان ریلی کشور است که تجربه لذت بخشی از سفری جذاب را برای مسافران به ارمغان می آورد.

بیشتر قطعات قطار درجه یک نورالرضا از کشورهای اروپایی خریداری شده برای مثال تجهیزات سیستم ترمز و سیستم تهویه از آلمان و چرخ و محورهای قطار از کشور ایتالیا خریداری شده است و همه این تجهیزات لوکس دست به دست هم داده اند تا بهترین کیفیت را برای تجربه سفری لذت بخش به مسافران ارائه دهند.

سام تیک3

امکانات و خدمات قطار درجه 1 نورالرضا

قطار نور مانند دیگر قطارهای ناوگان ریلی کشور امکانات و خدمات قابل توجهی را در اختیار مسافران قرار می دهد که اطلاع از آن ها برای مسافرانی که قصد دارند از این قطار برای سفر خود استفاده کنند خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه برخی امکانات و ویژگی های برجسته این قطار را با هم مرور می کنیم.

  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • سیستم تهویه هوای مطبوع
  • سیستم صوتی و تصویری برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی
  • پخش روزنامه و نشریات به روز جهت مطالعه
  • وجود رستوران ویژه برای سفارش بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی
  • کوپه های ۴ نفره لوکس با طراحی شیک و جذاب
  • ارائه سرویس خواب تمیز و مرتب برای هر مسافر
  • پخش بسته های پذیرایی به عنوان میان وعده

قیمت بلیط قطار ویژه نور در مقایسه با امکانات و خدمات با کیفیتی که به مسافران ارائه می کند بسیار مناسب است. شما می توانید با انتخاب قطار نور هزینه کمتری را به نسبت بلیط هواپیما صرف کنید و در قبالش با خرید بلیط حمل خودرو با قطار یک تجربه لذت بخش از سفری متفاوت را برای خود و هم سفران خود به وجود آورید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.