​8 فستیوال معروف کانادا چیست و چگونه به دیدارشان برویم؟

کانادا کشوری گسترده و متنوع است و در آن فستیوال‌ها و رویدادهای گوناگونی برگزار می‌شود. رویدادهایی که منعکس‌کننده‌ی تنوع فرهنگ، اقلیم و جوامع هستند و سالانه گردشگران بی‌شماری را به سمت خود جذب می‌کنند. اما مهم‌ترین فستیوال‌های کانادا چه نام دارند و برای دریافت ویزای تضمینی کانادا از چه آژانسی می‌توانیم کمک بگیریم؟ آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بیش از سه دهه تجربه در صنعت گردشگری و داشتن تجربیات بسیار موفق در امر دریافت ویزای کانادا، در این مطلب برایتان از جذاب‌ترین رویدادهای کانادا و راه‌های رسیدن به آنها می‌گوید.

1. جشن نور در ونکور

ونکور پرجمعیت‌ترین شهر در استان بریتیش کلمبیای کانادا است و تابستان هر سال بزرگترین جشن‌های آتش‌بازی جهان در آن برگزار می‌شود. در این فستیوال، آسمان غرق در نورهای رنگارنگ و عجیب است، غذاهای خیابانی متنوعی به‌فروش می‌رسد و دیدن آن یک تفریح و ماجراجویی تمام عیار حساب می‌شود. آژانس ستاره ونک با ارائه مشاوره رایگان جهت دریافت ویزای کانادا می‌تواند برایتان بگوید که چگونه به دیدار این جشن بزرگ بروید.

2. جشنواره محلی ادمونتون

اگر به دیدار و هم‌صحبتی با مردم بومی، آشنایی با آداب و رسوم، رقص‌های محلی، غذاهای اصیل و بومی، پوشیدن لباس‌های ملت‌های دیگر، شنیدن افسانه‌های قدیمی و... علاقه‌مندید، مردمی‌ترین جشنواره دنیا که هر ساله در شهر ادمونتون کانادا برگزار می‌شود، پذیرای شما خواهد بود. اگر دوست دارید این جشن را ببینید، آژانس ستاره ونک پیشنهاد می‌کند برای آماده کردن مدارک ویزای کانادا از جمله دعوت‌نامه، پر کردم فرم‌ها و کسب اطلاعات بیشتر حتما با مشاورانی آگاه گفتگو کنید.

3. روز ملی کانادا

اولین روز جولای برابر با 10 تیر روز کاناداست و این روز در اوتاوا و سرتاسر کانادا به زیباترین شکل برگزار می‌شود. در این روز مردم لباس‌های قرمز و سفید می‌پوشند، آتش‌بازی‌ها در سرتاسر کشور برگزار و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی گوناگونی در سرتاسر شهرها ارائه می‎شود. اگر شما هم دوست دارید در این جشن ملی، تاریخی و فرهنگی شرکت کنید و از دیدن کارناوال‌ها، رژه‌ها، کنسرت‌ها و... لذت ببرید هم‌اکنون با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید، با بخش مشاوره رایگان ویزای کانادای ستاره ونک گفتگو و برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید.

4. جشنواره موسیقی جاز در مونترال

هر ساله از خرداد تا اواخر تیرماه فستیوالی در مونترال کانادا برگزار می‌شود که در آن می‌توانید در بیش از 500 کنسرت رایگان شرکت کنید، موزیسین‌های بیش از بیست کشور دنیا را ببینید و همراه با دو میلیون گردشگری که عاشق موسیقی هستند، از این فستیوال لذت ببرید. آژانس ستاره ونک پیشنهاد می‌کند اگر به سبک‌های دیگر موسیقی نیز علاقه‌مندید با دریافت ویزای کانادا تضمینی به این فستیوال سر بزنید چرا که اساتید و نوابغ سبک‌های دیگر موسیقی نیز در این فستیوال حضور دارند و گاهی استعدادهای نو از دل همین فستیوال پیدا می‌شوند.

5. فستیوال زمستانی وینترلود و باغ کریستال

هر ساله در سه هفته ابتدایی ماه فوریه فستیوال اسکیت، دیدن مجسمه‌های یخی شگفت‌انگیز، سالن‌های یخ، فستیوال‌های موسیقی، غذا، نوشیدنی و... گردشگران بی‌شماری را به سمت «اتاوا» کانادا جذب می‌کند. در این فستیوال، کانال «ریدو» با حدود 5 مال طول، به‌عنوان پیست اسکیت استفاده می‌شود و موضوعات جالبی مانند اولین زمانی که دما به زیر صفر یا ارتفاع برف به کمر می‌رسد، جشن گرفته می‌شود. در نتیجه اگر به تفریح و گردش در آب و هوای زمستانی علاقه‌مندید هم‌‌اکنون با ستاره ونک تماس گرفته و با مشاوره رایگان ویزای کانادا گفتگو کنید. آژانس ستاره ونک برایتان خواهد گفت که چه زمانی باید اقدام کنید؟ مدارک ویزای کانادا چیست و چه مبلغی باید در حساب‌تان موجود باشد.

ستاره ونک2

6. جشنواره پاییزه رنگ کلتیک

پاییز در کانادا، به دلیل وفور پوشش گیاهی بسیار چشم‌نواز و رویایی است و اوج این زیبایی در جزیره‌ای به‌نام «کیپ‌ برتون» دیده می‌شود. به همین دلیل 9 روز از ماه اکتبر به‌نام جشنواره رنگ کلتیک در این جزیره جشن گرفته و در کنار دیدن مناظر شگفت‌انگیز، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بسیار خوشمزه و خاصی ارائه می‌شود. این فستیوال در بین مناطق شمالی قاره آمریکا شهرت دارد و تمام کسانی که عاشق دانستن و شنیدن درباره افسانه‌ها و داستان‌های محلی هستند، به آن سر می‌زنند. اگر شما هم معتقدید پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به کانادا است، آژانس ستاره ونک می‌تواند از صفر تا صد دریافت ویزای کانادا را برایتان مدیریت کند و در کنارتان باشد.

7. جشنواره کمدی در مونترال

اگر به دیدن استندآپ کمدی‌ها، دیدن شوهای خنده‌دار و حضور در برنامه‌ی کمدین‌های معروف علاقه‌مندید، باید دریافت ویزای کانادا و سفر به مونترال را در برنامه‌های خود جای دهید. اواسط ماه جولای، مونترال شاهد حضور صدها کمدین و برگزاری بیش از هزار برنامه‌ای است که هدف‌شان خنداندن و ایجاد اوقاتی جذاب و مفرح است. این فستیوال از سال 1983 برگزار می‌شود و امروزه به قدری شهرت دارد که کمدین‌های بسیار معروف در آن شرکت می‌کنند و شبکه‌های تلوزیونی گوناگونی آن‌را پوشش می‌دهد. آژانس ستاره ونک با بیش از سی سال تجربه در ارائه خدمات گردشگری و داشتن تجربیات بسیار موفق در امر دریافت ویزای تضمینی کانادا می‌تواند برای رسیدن به این جشنواره بی‌نظیر کنارتان باشد.

8. جشنواره زمستانی کبک

از اولین ماه زمستان تا میانه‌ی فصل بهار، یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین جشنواره‌های زمستانی جهان در کبک برگزار می‌شود. در این جشنواره، بزرگترین کارناوال زمستانی جهان حرکت می‌کند، انواع غذاها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. جالب است بدانید که گردانندگان فستیوال زمستانی کبک با توجه به سرمای هوا حتی برای پوشیدن لباس مناسب نیز شما را راهنمایی می‌کنند تا از سفرتان بسیار لذت ببرید. اگر به دیدن کانادا در فصل زمستان علاه‌مندید، می‌توانید برای کسب اطلاعات و انجام اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید و از خدمات این آژانس باسابقه بهره‌مند شوید.

ستاره ونک3

در پایان امیدواریم این مطلب بتواند نقشی موثر در معرفی دیدنی‌ها و فستیوال‌های کانادا داشته باشد. چنانچه مایل هستید برای سفر به کانادا و دریافت ویزا کانادا اقدام کنید می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ویزای تضمینی کانادا آژانس ستاره ونک بهره‌مند شوید. این آژانس گردشگری با سابقه، سال‌هاست که در تمام مراحل دریافت ویزای تضمینی کانادا از زمان درخواست تا پیک‌آپ ویزا در کنار متقاضیان است و می‌تواند با تسلط کامل در امر دریافت ویزای کانادا همراهتان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان ویزای کانادا می‌توانید با شماره تلفن‌های 0000 8888-021 و 42309- 021 تماس بگیرید و یا حضوری به دفتر ستاره ونک واقع در تهران، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳، مراجعه کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.