مرکز فروش و نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب سافت واتر در ایران

 در ادامه به معرفی تصفیه آب Soft Water خواهیم پرداخت و قابلیت‌های این دستگاه را برای شما شرح خواهیم دارد. در ادامه نیز بهترین نمایندگی تصفیه آب سافت واتر در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد تا هم خیال شما از بابت کیفیت این دستگاه راحت شود و هم با مناسب‌ترین قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر را برای منزل خود تهیه کنید.

معرفی تصفیه آب سافت واتر (Soft Water)

Soft Water‌ دستگاه‌های تصفیه آب متنوعی دارد که هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند. از میان این دستگاه‌ها می‌توان به تصفیه آب 6 مرحله‌ای، تصفیه آب 5 مرحله‌ی و تصفیه آب بدون محفظه اشاره کرد. در این دستگاه‌ها فیلترهای باکیفیت با بهترین تکنولوژی و برپایه‌ی تحقیقات علمی گسترده تعبیه شده‌اند که باعث می‌شود آب خروجی آن کاملا تمیز و زلال و بدون هر گونه رسوب و آلاینده‌ی شیمیایی باشد.

به طور مثال دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله‌‌ای دارای 6 فیلتر است. فیلتر کربن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، ممبران اسمز معکوس، فیلتر کربن نهایی و فیلتر مینرال قطعات اصلی این دستگاه هستند که همراه با محفظه در قسمت ورودی آب مصرفی قرار می‌گیرند تا در نهایت آبی پاک و بدون هر گونه آلاینده و رسوبات و نمک‌های محلول داشته باشید. امکان تعویض هر کدام از این فیلترها با لامپ جیوه‌ای و یا فیلتر اینفرارد هم وجود دارد. در تصفیه آب 5 مرحله‌ای عمدتا از یکی از این دو فیلتر استفاده می‌شود.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین1

می‌توان دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را با توجه به عملکرد و مکانیزم آن‌ها دسته‌بندی کرد.

  • اسمز معکوس: دستگاه‌هایی که از یک ممبران ویژه برای حذف مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها با نام تجاری RO شناخته می‌شوند و جزو پراستفاده‌ترین نوع دستگاه‌های تصفیه آب در ایران و جهان است.
  • فرابنفش: این دستگاه‌ها از یک لامپ جیوه‌ای برای حذف میکروارگانیسم‌ها استفاده می‌کنند. برخی میکروارگانیسم‌ها و ذرات آب موجود تنها با فیلتر UV قابل حذف شدن هستند.
  • الترافیلتراسیون: این دستگاه به نوع بدون برق و بدون محفظه معروف است. تعدادی فیلتر قدرتمند دارد که در هر مرحله رسوبات و مواد موجود در آب را تصفیه می‌کند. این دستگاه‌ها با نام تجاری UF‌ شناخته می‌شوند.

شایان ذکر است که این دستگاه‌ها کیفیت بالایی دارند اما باید از اصل و اورجینال بودن آن اطمینال حاصل کنید و از بورس تصفیه آب خانگی معتبر تهیه کنید. در ادامه با نمایندگی دستگاه تصفیه آب Soft Water در ایران آشنا می‌شوید.

مرکز فروش راد گستر نوین

راد گستر نوین3

با معتبرترین نمایندگی تصفیه آب سافت ‌واتر در ایران آشنا شوید. متاسفانه تعداد دستگاه‌های مونتاژ شده‌ی برند سافت واتر در ایران با قطعات چینی بسیار زیاد شده است و تشخیص اصل یا تقلبی بودن این دستگاه‌ها بسیار سخت شده است. از این رو باید به اعتبار نمایندگی فروش در ایران دقت کنید تا دستگاهی اورجینال و مرغوب برای خانه‌ی خود تهیه کنید.

راد گستر نوین به عنوان مرجع تخصصی معرفی، فروش و عرضه‌ی تصفیه آب سافت واتر در ایران این دستگاه‌ها را به صورت تضمینی و با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا آبی سالم و بدون هر گونه آلایندگی در منزل و محل کار خود داشته باشید.

نمایندگی و واردکننده مستقیم

مرکز فروش تصفیه آب رادگستر نوین تمام دستگاه‌ها را به طور مستقیم از کارخانه‌ی تولیدی آن وارد می‌کند. این دستگاه‌ها به هیچوجه در ایران مونتاژ و دستکاری نمی‌شوند و قطعات اصل و اورجینال با بالاترین کیفیت را در پکیج این دستگاه تحویل خواهید گرفت. واردات مستقیم این دستگاه از تامین‌کننده‌های اصلی باعث شده است تا قیمت تصفیه آب سافت واتر هم در راد گستر نوین کمتر از قیمت بازار باشد.

قیمت تصفیه آب سافت‌ واتر با توجه به نوسانات ارزی دچار تغییراتی بوده است اما رادگسترنوین با حفظ قیمت‌ها در جهت رفاه مشتریان تمام موانع را از سر راه برداشته است تا شهروندان به راحتی و بدون نگرانی بتوانند تمهیدات لازم را برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی خود به کار بگیرند.

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی

بورس تصفیه آب خانگی رادگستر نوین به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش در ایران خدمات پس از فروش کاملی هم در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر تخفیف گسترده‌ای که برای شما در نظر گرفته است. امکان خرید به صورت نقد و اقساط هم وجود دارد تا شما بدون نگرانی از مبلغ آن باکیفیت‌ترین دستگاه را متناسب با بودجه‌ی خود به صورت نقدی و یا اقساطی تهیه و استفاده کنید.

فروش ویژه‌ راد گستر نوین با ارسال و نصب رایگان هم همراه است. تمام خدمات نصب و راه‌اندازی و تست دستگاه تصفیه آب توسط تکنسین‌های مجرب رادگسترنوین به صورت رایگان انجام می‌شود تا از کیفیت دستگاه تصفیه آب خود و همچنین آب آشامیدنی منزل خود اطمینان حاصل کنید. پشتیبانی مادام‌العمر و همچنین سرویس‌های دوره‌ای دستگاه هم بخش دیگری از خدمات رادگستر نوین برای شما می‌باشند.

می‌توانید از طریق سایت راد گستر نوین به لیست دستگاه‌های تصفیه آب و امکانات و قابلیت‌های هر کدام دسترسی داشته باشید و از مشاوره خرید و خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.