پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در چمستان

اگر تصمیم بر خرید ویلا دارید پیشنهاد میشود در ابتدا با یک مشاور املاک متخصص و مورد اطمینان در این زمینه مشورت کنید چرا که این عمل باعث می شود تا خرید شما سریع تر و بدون ریسک انجام شود.

املاک موسوی با سال ها تجربه و سابقه موفق در زمینه خرید ویلا در چمستان  این نوید را می‌دهد که با گروه حرفه ای خود مشاوره مناسبی به شما عزیزانی که قصد خرید ملک یا ویلا در مناطق شمالی کشور را دارید، ارائه دهد.

منطقه چمستان یکی از بخش های جذاب شهرستان نور استان در استان مازندران بشمار میرود. نام این منطقه به دلیل وجود چمنزارهای فراوان به آن نسبت داده شده است. این منطقه کاملا بکر و زیبا بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی در ۱۵ کیلومتری شهر نور، با فاصله ای بالغ بر ۹۰ کیلومتر از مرکز استان یعنی شهر ساری در غرب استان مازندران واقع شده است.

این تنها چمنزارهای سرسبز منطقه چمستان نیست که به به آن زیبایی بخشیده، بلکه وجود دریاچه ای بسیار زیبا به نام الیمالات که توسط درختان جنگل احاطه شده نیز به طبیعت زیبای چمستان افزوده است، که مسیر رسیدن به آن از جاده ای سرسبز و پر از درخت و جنگلی می گذرد .

برای معرفی دیگر اماکن دیدنی چمستان می توان به آبگرم لاویج که در نزدیکی چمستان واقع شده، اشاره کرد. این آبگرم در کوهپایه های البرز و میان جنگلی ترین مناطق چمستان قرار گرفته و چشمه های آن سرشار از املاح معدنی و گوگرد است.

چمستان1

اماکنی که درباره آن توضیح داده شد تنها بخشی از زیبایی های چشمگیر چمستان است، این منطقه دارای ویلاهای بسیار خوش ساخت، لوکس و دارای موقعیت مکانی بسیار عالی است. مشاورین املاک موسوی با اشراف کامل بر این منطقه تمام توان خود برای معرفی بهترین و مناسب ترین مورد برای عزیزانی که تصمیم بر خرید ملک در این منطقه دارند را به میان آورده است.

این مجموعه در سال 85 با هدف تسهیل در روند معاملات خرید و فروش ویلا در منطقه شمال کشور راه اندازی شد و هم اکنون با بیش از 12 سال سابقه درخشان در این زمینه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و گرامی است.

گروه مشاورین املاک موسوی با بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین راه اندازی وب سایت اینترنتی املاک موسوی توانسته سهم به سزایی در معاملات مناطق چمستان، نور، نوشهر، رویان و ... کسب نماید. یکی از دلایل این سابقه درخشان و همچنین مورد اطمینان قرار گرفتن مشاورین املاک موسوی شفافیت در خرید و فروش است. تمامی نکات مرتبط به املاک موجود در فایل های این گروه به دقت بررسی و سپس در دسترس هموطنان عزیز قرار می گیرد.

یکی از دیگر مناطق پرطرفدار و زیبای شمال کشور رویان است که در گذشته علمده نام داشت و حدود 8 هزار نفر جمعیت دارد. یکی از دیدنی های این شهر پارک جنگلی رویان است که 205 هکتار مساحت دارد. پوشش جنگلی متنوع، امکانات رفاهی متعدد، چشم انداز های زیبا و منظره های بکر آن را به یکی از نقاط شاخص در سطح استان تبدیل کرده است.

دسترسی آسان به پایتخت و عدم وجود ترافیک در ایام تعطیلات و نوروز یکی دیگر از مزایای شهر رویان به شمار می رود. همین موضوع خرید ویلا در رویان را بیش از پیش رونق بخشیده و افراد زیادی را به این کار ترغیب کرده است.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت املاک موسوی با توجه به بودجه و منطقه مد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین پیشنهاد را از مشاورین حرفه ای این مجموعه داشته باشید.

برای ارتباط با مشاورین، و اطلاع از شماره های تماس و آدرس چهار شعبه املاک موسوی میتوانید به وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی  https://amlakmosavi.com/  مراجعه فرمایید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.