ایران را مطمئن، ارزان و باکیفیت بگردید!

این روزها که به دلیل نواسانات قیمت ارز، سفر کردن به مقاصد خارجی طرفدار کمتری دارد، فرصت خوبی فراهم شده تا کسانی که عاشق سفر کردن هستند و نمی‌توانند این مورد را از برنامه‌ی زندگی‌شان حذف کنند، ایرانگردی را جایگزین سفرهای خارجی کرده و از این امکان برای کشف زیبایی‌های کشور عزیزمان استفاده کنند. اما آنچه در این بین کمی برای مسافران مشکل آفرین است و باعث می‌شود افراد بسیاری عطای تورهای ایرانگردی را به لقایش ببخشند، فقدان بستر مناسبی جهت ارایه‌ی تورهای ایرانگردی مطمئن و باکیفیت است که البته، قیمت مناسبی هم داشته باشند.

در همین راستا، لست‌سکند، وب‌سایت مطرحی که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در عرصه‌ی گردشگری شروع کرده است، بستری را فراهم کرده تا تمام نیازهای مسافران را در این زمینه برآورده کند. این وب‌‌سایت که تا پیش از این هم مرجع مهمی برای گردشگران محسوب می‌شده، حالا با اضافه کردن امکان تور های ایرانگردی خود در کنار تورهای خارجی، حجت را بر کسانی که علاقمند به سفر و گردشگری در داخل ایران هستند، تمام کرده است.

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص بخش تورهای ایرانگردی لست سکند مطرح است این است که تمامی این تورها از طرف معتبرترین آژانس‌های ایران ارایه می‌شوند و تمامی آن‌ها ضمانت داشته و دارای پشتیبانی بعد از تور نیز هستند تا مسافران بتوانند با خیال راحت تور مورد نظرشان را انتخاب کنند و نگران مشکلات آتی نباشند.

نکته‌ی دیگر اینکه شما در لست‌سکند می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن تور ایرانگردی مورد نظرتان را جستجو کنید و با فیلتر کردن نتایج جستجویتان، دقیقا همان توری که مد نظرتان است را مشاهده و انتخاب کنید. از طرف دیگر، شما این امکان را هم دارید که پیش از انتخاب تور مورد نظرتان، با خواندن اطلاعات مختصر و مفیدی در خصوص مقصد، آن را پیش از انتخاب تور، بشناسید و از برنامه‌ی تور نیز مطلع شوید. همچنین، با ورود به بخش جاذبه گردشگری  وب‌سایت لست‌ سکند نیز می‌توانید اطلاعات کاملی را در خصوص جاذبه‌های مقصد کسب کنید.

از دیگر ویژگی‌های بخش تورهای ایرانگردی لست سکند این است که انواع تورهای طبیعتگردی، یک روزه، چند روزه و گروهی را نیز پوشش می‌دهد و با حفظ کیفیت برگزاری تور، علاقمندان به تور ارزان را هم راضی نگه می‌دارد. انواع تورهای ایرانگردی ویژه‌ی فصل در بخش تورهای ایرانگردی لست سکند، به راحتی قابل دسترسی و انتخاب هستند تا کاربران بتوانند با کمترین پیچیدگی برای سفرهای آخر هفته و یا تعطیلاتشان برنامه‌ریزی کنند.

جالب است بدانید که شما این امکان را نیز دارید که پس از سفر، با نوشتن نقد و بررسی جاذبه‌ها، هتل ها و رستوران های مقصدتان و همچنین نوشتن سفرنامه، امکان برخورداری از تسهیلات آتی لست ‌سکند را نیز داشته باشید. فقط کافی است سری به بخش تورهای ایرانگردی لست سکند بزنید و برای تعطیلات آخر هفته، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکته‌ی آخر اینکه لست سکند آماده است تا با سایر آژانس‌های معتبر تهران و شهرستان‌ها همکاری کرده و از آن‌ها دعوت به عمل می‌آورد تا تورهای ارزان، مطمئن و باکیفیت بیشتری را برای کاربران پوشش دهد. لست سکند، مشاور هوشمند سفر شماست!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.