120 درصد رشد مشترک برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

 این گزارش اطلاعاتی با رویکردهای متفاوت از جمله رویکردهای تجاری و سینمایی دارد و برای تشخیص رفتار تماشاگر در شبکه نمایش خانگی راهنمای جامعی است. از جمله اینکه فیلم­ها و سریال­های برتر در شبکه نمایش خانگی چه سلیقه­ هایی را پوشش می­دهند و حتی اگر بعضی بازیگران و عوامل کنار یکدیگر قرار بگیرند می­توانند پرفروش­ترین فیلم نمایش خانگی را بسازند.

اهمیت دیگر اطلاعات مطرح شده در گزارش فیلیمو به تقسیم میزان تماشا در ابزارهای متفاوت مربوط است. همانطور که قابل پیش­بینی است عموم افراد به تماشای فیلم و سریال روی گوشی موبایل علاقه دارند و البته تماشا بر روی تلویزیون هوشمند هم با ۲۱ درصد تماشا، روند رو به رشدی را نشان می­دهد.

web3

همچنین فیلیمو با اعلام رقم تقسیم پهنای باند بر روی شبکه­ های اینترنتی، نشان داده است که کاربران تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول، بیشتر از 45 درصد ترافیک این سایت را پوشش می­دهند.

web2

در این میان ارقام بزرگ و قابل توجهی از جمله تماشای بیش از 4 میلیارد و 660 میلیون دقیقه فیلم و سریال در بازه زمانی خرداد 97 تا خرداد98 نیز در گزارش فیلیمو آمده است که نشان می­دهد بیش از 19 هزار اپیزود فیلم و سریال موجود در شبکه نمایش خانگی فیلیمو با چه میزان تماشا همراه است.

web4

گزارش کامل را می­توانید از  لینک زیر بخوانید:

 https://www.filimo.com/info۹۷

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.