کاهش سود خرید اقساطی از صدها فروشگاه آنلاین بدون چک و ضامن

ایران‌رنتر اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم فروش اقساطی است. در این سایت شما می‌توانید بدون چک و ضامن و با تهیه کارت اعتباری خرید از صدها فروشگاه آنلاین مانند دیجی‌کالا، آراد موبایل، سفرمی، گوشی شاپ، اقامت ۲۴، تخفیفان، بیمه بازار، آچاره، پی اس پرو، ۱۹ کالا، شب، بهینه پردازش و ...  به صورت اقساطی خرید کنید.

این فروشگاه‌ها محدود به کالا نیستند و طیف وسیعی از خدمات مانند رزرو تور و هتل، خرید بیمه، خرید بلیط هواپیما و قطار، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی و ... را شامل می‌شوند.

ایران رنتر با گسترش پلتفرم خود علاوه بر تهران به شهرهای کرج، مشهد، اصفهان و قم قصد دارد به زودی به تمام هموطنان در تمام نقاط ایران خدمت‌رسانی کند.

همچنین به منظور اعطای تسهیلات بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز با کاهش کارمزد دریافتی خود، سود خرید اقساطی را به طور قابلتوجهی کاهش داده است.

برای خرید کافی است کارت اعتباری خرید فروشگاه مورد نظر را در سایت ایران‌رنتر ثبت سفارش کرده و با استفاده از این کارت‌ها در فروشگاه مقصد به خرید بپردازید و اقساط ماهانه را در سایت ایران‌رنتر پرداخت کنید.

با کاهش سود این فروشگاه‌ها خرید اقساطی بسیاری از کالاها و خدمات نه تنها دشوار و غیر ممکن نیست، بلکه می‌تواند به تجربه‌ای شیرین تبدیل شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.