ساد 24 مرجع استعلام و اعلام سرقت چک­های بانکی

ساد۲۴ تمام عملیات مربوط به چک­های بانکی شما را مدیریت می­کند، شما می توانید هنگام دریافت چک به صورت هم زمان خوش حسابی صادر کننده چک و نیز مفقودی یا سرقتی نبودن چک را به صورت رایگان استعلام بگیرید. مدیریت چک­های دریافتی و پرداختی، یادآوری زمان سررسید چک­ها و رأس­گیری چک با قابلیت مبدا زمانی نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن ساد ۲۴ می­باشد.

ساد11

بررسی قابلیت های سامانه ساد ۲۴

در سال­های اخیر کلاهبرداری­ از چک­های بانکی، باعث کاهش اعتبار چک در بین مردم شده و این موضوع کسب و کارهای مختلفی را تحت تاثیر قرار داده است. به همین منظور استفاده از یک سامانه یکپارچه به منظور استعلام و بررسی چک­­ می­تواند بسیار مهم و ضروری باشد. افرادی که از چک در معاملات خود استفاده می­کنند، با استفاده از این سامانه می­توانند یک مدیریت یکپارچه و منظم را برای چک­های خود در اختیار داشته باشند.

ساد1

در ادامه مطلب ویژگی­ها و قابلیت­های سامانه ساد 24 را برای مدیریت ساده و همه‌جانبه چک­ها بررسی می­کنیم:

اعلام سرقت/ مفقودی چک در ساد 24

از مهمترین مزایای ساد24 این است که با ثبت چک سرقتی خود در آن، این سامانه از چک سرقتی شما در مقابل سوء استفاده­های احتمالی و نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری می­کند و از این طریق باعث جلوگیری از کلاهبرداری با چک مفقودی و یا سرقتی شما در سرتاسر کشور می­شود و از این طریق اعتبار شما در بازار را حفظ می­کند. ساد 24 با دسترسی به بزرگ­ترین بانک چک­های مفقودی و سرقتی در کشور برای همه دریافت کنندگان چک معامله­ای امن را به ارمغان می­آورد .

استعلام صیاد چک

با این اپلکیشن هنگامی که چکی را  دریافت می­کنید می­توانید بدون دردسر و با خیال راحت از طریق استعلام صیاد چک خوش­حسابی صادر کننده چک نزد بانک را استعلام بگیرید.

استعلام سرقتی و مفقودی بودن چک

مزیت دیگر اینکه شما می­توانید با وارد کردن شماره سریال و شماره شبا از سرقتی نبودن چک دریافتی خود نیز اطمینان حاصل کنید.

ساد2

رأس­گیری چک

اگر شما تعدادی چک دریافتی با مبالغ مختلف و در تاریخ­های مختلف دارید می­توانید با استفاده از این گزینه چک­های خود را راس گیری و سررسید واقعی آنها را محاسبه کنید.

یادآوری چک

این گزینه با در اختیار قرار دادن چند قابلیت کاربردی و ساده نگرانی­های شما را در مورد سررسید چک­های بانکی رفع می­کند. با استفاده از ساد24 ، یک یادآور مهم را همیشه همراه خودتان داشته باشید تا زمان سررسید و اطلاعات مربوط به چک­های دریافتی و پرداختی خود را با دقت کنترل کنید و این گزینه مهم را جایگزین سررسید و قلم و کاغذ خود کنید.

بایگانی چک

یک طراحی خوب و کاربردی را هم در قسمت بایگانی چک می­توانید تجربه کنید. وضعیت تمام چک­های شما برای مدیریت بهتر در دسته بندی­های مختلف در این قسمت قرار گرفته ­اند.

 ساد 24 یک اطمینان خاطر و امنیت را در بازار به وجود می­آورد تا افراد بتوانند کسب و کار خود را با استفاده از این گونه از اسناد مالی پیش ببرند و باعث افزایش رونق کسب و کار در جامعه شوند.

دریافت اپلیکیشن ساد 24 از کافه بازار

01 دانلود اپلیکیشن ساد۲۴ از کافه بازار
02 وب­سایت سامانه ساد ۲۴

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.