ناهارتایم، راهکاری برای تامین غذای پرسنل

مساله تامین غذای شرکتی مناسب یکی از موضوعات روزانه و مهمی  است که انرژی زیادی از پرسنل شرکت و سازمان را به خودش اختصاص می دهد. اغلب برای پرسنل شرکت‌ها، کیفیت غذا در کنار قیمت مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به خصوص آنکه این منو باید دارای تنوع غذایی مناسب و استفاده از گزینه های غذای سلامت نیز باشد.

بررسی ها نشان می دهد که در سازمان ها زمان قابل توجهی به مقایسه و انتخاب رستوران و غذا، فرآیند سفارش دهی و پرداخت، پیگیری ارسال و تحویل غذا از پیک های متعدد اختصاص می یابد. علاوه بر این موارد، پیگیری موضوعات مالی با رستوران ها و مدل های تسویه مبلغ غذا با پرسنل بر پیچیدگی های این فرآیند اضافه می کند.

ناهارتایم راهکاری ساده و کارآمد برای شرکت هایی است که به دنبال تامین ناهار پرسنل خود هستند.

تنوع در انتخاب، سادگی فرآیند سفارش، قابلیت پیگیری و پشتیبانی، پرداخت هزینه غذا با امکان کسر از حقوق،  اتصال به سیستم های حقوق و دستمزد و منابع انسانی و همچنین امکان سفارش غذاهای سالم (گیاهی، ارگانیک و...)  از ویژگی‌های مهم ناهارتایم محسوب می شود.

شرکت ها می توانند با تامین غذای پرسنل خود از ناهارتایم علاوه بر صرفه جویی در زمان مزبور، امکان اتصال ناهارتایم به سیستم های مالی و حسابداری و حقوق و دستمزد را داشته باشند و هزینه های ماهیانه وعده های غذایی پرسنل شرکت خود را مدیریت کنند.

ناهار تایم1

پرسنل شرکت ها می توانند با استفاده از ناهارتایم به راحتی و در کوتاه ترین زمان وعده ناهار خود را سفارش دهند و مبلغ غذای خود را بعد از اعمال تخفیف در انتهای ماه پرداخت کنند. همچنین با توجه به تنوع بسیار بالای موجود در لیست غذاها و رستوران ها، هر شخصی می تواند با توجه به برنامه غذایی شخصی خود، وعده ناهار خود را سفارش دهد.

امکان انتخاب از بین متنوع ترین غذاها از باکیفیت ترین رستوران ها، ناهارتایم را به یکی از جامع ترین سرویس های سفارش غذا برای شرکت ها تبدیل کرده است. به علاوه وجود طیف گسترده ای از غذاها و رستوران ها، این اطمینان را به پرسنل شرکت می دهد تا روزانه بتوانند با توجه به علایق شخصی خود، غذای مورد نظرشان را از بین غذاهای ایرانی، فرنگی، سالادها و فست فودها انتخاب کنند.

سفارش از ناهارتایم بسیار سریع و ساده است. فقط کافی است که هر یک از پرسنل به صفحه شخصی خودشان در ناهارتایم مراجعه کنند و سپس با انتخاب غذای مورد علاقه خود از رستوران هایی که در آن روز فعال هستند، ثبت سفارش کنند.

کارمندان شرکت هایی که از سرویس ناهارتایم استفاده می کنند، می توانند برنامه غذای هفتگی را هم مشاهده کرده و سفارش روزهای آتی را ثبت کنند و بعد از دریافت سفارشات خود هم این امکان را دارند تا با ثبت نظر خود در مورد غذای انتخابی، به بهینه سازی منوهای انتخاب شده برای شرکت خودشان کمک کنند.

در کنار همه این مزایا، استفاده از ناهارتایم برای شرکت ها رایگان است و غیر از هزینه های مربوط به غذا، هیچ هزینه ای به عهده شرکت نخواهد بود.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.