دانلود کتاب الکترونیک و صوتی با کتابراه

دیگر بهانه‌های کتاب نخواندن از جمله کتاب فروشی در دسترس نیست، قیمت کتاب چاپی زیاد است، فرصت کتابخوانی ندارم، کتاب سنگین است، چشمانم ضعیف است، مورد قبول نیستند! می‌توان حتی روزی ۱۰ دقیقه هم که شده، کتاب خواند.

با رشد روزافزون گوشی‌های موبایل هوشمند و استفاده بیشتر مردم از فضای مجازی، به راحتی می‌توان یک کتاب را در اینترنت جست‌وجو و فایل آن را به آسانی دانلود کرد. اما آیا بستری قانونی برای دانلود کتاب در گوشی‌های موبایل با حفظ حق کپی رایت وجود دارد؟ اینکه اطمینان داشته باشیم با رضایت ناشر و مولف کتاب را دانلود می‌کنیم؟ آیا امکان دانلود فایل کتاب با کیفیت و کامل هست؟ آیا محلی برای دانلود کتاب صوتی با کیفیت وجود دارد؟

کتابراه بستر قانونی نشر کتاب الکترونیک و کتاب صوتی است که با همکاری مستقیم و رسمی ناشرین و مولفین فعالیت می‌کند.

اپلیکیشن کتابراه امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی را از طریق رایانه، موبایل و تبلت فراهم می‌کند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به آسانی از هر فرصتی برای مطالعه و یا شنیدن کتاب استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان و رمان تا روانشناسی، اقتصادی، علمی و آموزشی و... کتاب‌هایی پیدا می‌شود.

image001

کتابراه چگونه کار می‌کند؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن‌های موبایلی کتابراه از طریق دسته‌بندی‌ها و یا جست‌وجو، کتاب مورد نظرتان را بیابید و وارد صفحه معرفی شوید.

در صفحه معرفی هر کتابی که شما انتخاب می‌کنید، اطلاعات کاملی ثبت شده که با علم و آگاهی نسبت به خرید اقدام کنید از جمله:

  • معرفی کامل همراه با تحلیل و بررسی و نمایش فهرست
  • اطلاعات کامل فایل کتاب: فرمت (epub, pdf  یا mp۳)، میزان حجم فایل، تعداد صفحات یا مدت زمان نسخه صوتی، قیمت نسخه الکترونیک یا صوتی و ...
  • جزییات مربوط به شناسنامه کتاب: نام کتاب، نویسنده، مترجم، راوی، ناشر و شابک
  • امکان دریافت نسخه نمونه رایگان

نسخه نمونه بخشی از محتوای کتاب الکترونیک یا دموی نسخه صوتی است که جهت تست و بررسی نوع فایل و همچنین آشنایی با نحوه دریافت کتاب در اپلیکیشن به رایگان قابل دریافت است.

امکان نوشتن نظر و مشاهده امتیازات و نظرات سایر کاربران یکی از ویژگی های صفحه معرفی کتاب است

پس از بررسی معرفی می‌توانید اقدام به خرید کتاب الکترونیک یا کتاب صوتی کنید. همچنین کتاب‌های رایگان بسیاری در کتابراه وجود دارند که می‌توانید با یک کلیک به کتابخانه‌خود اضافه کنید و در هر زمانی مطالعه کنید.

یکی از بخش‌های ویژه کتابراه تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن از جمله «آخر هفته با کتابراه» است که در آن ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف بر روی کتاب‌ها فعال می‌شود.

مزایای مطالعه کتاب در کتابراه

  • امکان دانلود و مطالعه همزمان کتاب در رایانه ویندوزی، موبایل و تبلت اندرویدی، آیفون و آیپد
  • امکان قفسه‌بندی کتاب‌ها در کتابخانه شخصی
  • امکان مطالعه آفلاین
  • امکان اشتراک‌گذاری بخشی از متن کتاب در شبکه‌های اجتماعی
  • ذخیره‌سازی خودکار محل مطالعه برای مراجعات بعدی
  • امکان بررسی جزییات کامل کتاب قبل از خرید
  • پشتیبانی و پیگیری مشکلات و درخواست‌های کاربران
  • بیشتر کتاب‌های کتابراه با فرمت epub منتشر شده‌اند که باعث می‌شود بر خلاف pdf قادر به دستکاری صفحه نمایش کتاب و اعمال تنظیمات باشید. می‌توانید رنگ بکگراند، نوع و سایز فونت، فاصله خطوط و عرض صفحه را تغییر دهید تا محیطی لذت‌بخش برای مطالعه داشته باشید.

با توجه به اینکه اپلیکیشن‌های کتابراه در حال توسعه هستند، با هر آپدیت نیز امکانات جدید و به‌روزی به اپ اضافه خواهد شد و آرشیو کتاب‌ها نیز روزانه در حال گسترش است.

image002

آیا به کتاب‌های صوتی علاقمند هستید؟

عاشقان واقعی کتاب از هر فرصتی برای ورود به دنیای جادویی کتاب‌ها استفاده می‌کنند، همین مسئله باعث شده کتاب‌های صوتی علاقمندان بسیاری را به خود جذب کنند. در کتابراه تعداد زیادی کتاب صوتی منتشر شده که به گونه‌ای هنرمندانه با موسیقی و فضاسازی ویژه همراه با خوانش حرفه‌ای تولید شده‌اند.

شما می‌توانید قبل از خرید کتاب صوتی، فایل‌ دمو آن را به صورت آنلاین گوش دهید. همچنین علاوه بر معرفی، لیست کلیه فصل‌ها همراه با مدت زمان کل کتاب و هر ترک را به تفکیک مشاهده کنید.

از فواید کتاب صوتی همین بس که می‌توان گفت همیشه و در هر حالتی در دسترس است، نه زمان خاصی می‌خواهد نه مکانی. زمانی که شما در مترو، اتوبوس یا اتومبیل شخصی‌تان در حال رفتن به محل کار و یا ... هستید هم می‌توانید کتاب صوتی گوش دهید.

شنیدن کتاب‌ها به شما در یادگیری بیشتر کلمات و به خاطر سپردن مطالب کمک خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.