دکترای مدیریت موسسه ماهان

 پس اگر میخواهید به موفقیت بسیاری در رشته مدیریت برسید، بهتر است از منابع ارشد مدیریت جامعی استفاده کنید. در ادامه به بررسی منابع کنکور دکترای مدیریت و رتبه های برتر آن می پردازیم. 

منابع دکتری مدیریت

کنکور دکتری مدیریت  یکی از سخت ترین آزمون های تحصیلی است. منابعی که ذکر می کنیم کمک می کند تا بهتر درس بخوانیدف اما فراموش نکنید که نوع مطالعه مهم تر از منابع دکتری مدیریت  در دسترس تان است. پس باید یک روش مطالعاتی دقیق تری انتخاب کنید تا بتوانید سربلند از کنکور دکتری مدیریت بیرون بیایید. 
  •  مدیریت از دیدگاه اسلام: کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام، دکتر احمدرضا مدرسی، انتشارات ماهان.
  • بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته: اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، ترجمه حسین نوروزی و نیما سلطانی¬نژاد، مهربان نشر، بازاریابی خلاق: روش‌های کشف ایده‌های راه‌گشا در بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس دبس، ترجمه کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر.
  • مبانی سازمان و مدیریت: مدیریت عمومی، مهدی الوانی، نشر نی، مبانی سازمان و مدیریت، علی رضاییان، انتشارات سمت، تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمان، تالیف استیون رابینز، مهدی الوانی و حسن دانایی¬فرد، انتشارات اشراقی، مبانی سازمان و مدیریت، محمد مقیمی، انتشارات نگاه دانش، مبانی تئوری و طراحی سازمان، تالیف ریچاردال دفت، ترجمه علی پارساییان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش¬های فرهنگی
  • زبان انگلیسی: یکی از درس هایی است که در تمامی گرایش ها و دروس مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • آمار و کاربرد آن در مدیریت: آمار در اقتصاد و بازرگانی، محمد نوفرستی، نشر رسا، آمار و کاربرد آن در مدیریت، عادل آذر، منصور مؤمنی و سعید جعفری، آمار و احتمالات، عادل آذر، آمار و کاربرد آن در مدیریت، هادی رنجبران، آمار و کاربرد آن در مدیریت، وحید ناصحی فر، تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، اکبر عالم تبریز، بابک حاجی محمدرضا تبریزی

سرفصل دروس کنکور دکتری مدیریت

برای کنکور باید درس هایی را بیشتر از بقیه مطالعه کنید، چرا که احتمال بیشتری دارد که از آن ها سوال طرح شود. در قسمت بالا تنها منابع مطالعاتی را برایتان ذکر کردیم اما برای مطالعه دقیق تر باید سرفصل های دروس کنکور دکتری مدیریت مهم را بدانید. خیلی از منابع ممکن است این سرفصل ها را ذکر نکرده باشند و شما مجبور شوید تا کل کتاب را بخوانید. اگر کتابی دریافت کردید که در آن سرفصل های کنکوری را مشخص نکرده بود می توانید به وب سایت موسسه آموزش عالی ماهان مراجعه کرده و سرفصل های مهم را از آنجا بردارید. 

رتبه های برتر دکتری مدیریت

داشتن منابع معتبر و دانستن روش های مطالعاتی نوین و مختلف مسیر موفقیت در کنکور دکترای مدیریت را برای شما هموار می کند. اما تجربیات افرادی که کنکور دکترای مدیریت داده اند، قطعا کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانید به نتیجه دلخواه تان برسید. از تجربیات دیگران استفاده کنید چرا که آنان این راه را رفته اند و به خوبی می دانند که رمز موفقیت مسیر چیست. قطعا استفاده از تجربیات دیگران برای شما یک مشاوره رایگان خواهد بود. برای مشاهده مصاحبه رتبه های برتر کنکور دکترای مدیریت می توانید به سایت ماهان مراجعه کنید. 

دوره های آموزشی موسسه ماهان

موسسه آموزش عالی ماهان یکی از موسسات کنکوری در تهران است که دانشجویان زیادی را برای کنکور دکترا آماده می کند. طبق بررسی های انجام شده این موسسه هر ساله دارای رتبه های برتر کنکوری است که با استفاده از متد نوین مطالعه و منابع ماهان به این نتیجه رسیده اند.

موسسه آموزش عالی ماهان برای آنکه دانشجویان بتوانند در کنکور دکترای مدیریت به موفقیت بالایی دست پیدا کنند، دوره های آموزشی مختلف، سمینار های یک روزه، آزمون های مختلف و خدمات مشاوره ای را به آنان عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی و سایر خدمات موجود در موسسه آموزش عالی ماهان می توانید به وب سایت رسمی آن به آدرس زیر مراجعه کنید. 

http://www.mahan.ac.ir/home

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.