بیست سالگی سماتک و تخفیف بی‌نظیر دوره‌های تخصصی IT

فریبا مهدیون، در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۷۸ با هدفی مشخص سماتک را تاسیس کرد. هدف وی از میان برداشتن شکاف عمیقی که میان دانش و مهارت‌هایی که در دانشگاه‌ها کسب می‌شود و مهارت‌های کاربردی که بازار کار طلب می‌کند، بوده است.

با این دورنما فعالیت سماتک آغاز شد و امروز پس از ۲۰ سال هنوز هم همان هدف را به کمک تیم دنبال می‌کند و تا دستیابی کامل به این چشم انداز با انرژی به کار خود ادامه خواهد داد.

برای نزدیک شدن به این هدف افراد زیادی در کنار فریبا مهدیون بوده‌اند؛ مدرسینی که تمام دانش و مهارت‌ خود را برای توانمندسازی جوانان مستعد به کار گرفته و تمام اعضای تیم و سرمایه‌های انسانی سماتک که در این سال‌ها با جدیت و پشتکار این مجموعه را همراهی کرده‌اند.

سماتک با یک کلاس کوچک و دوره MCSE NT Server ۴.۰ آغاز کرد و امروز در یک فضای ۸۰۰ مترمربعی بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی ارائه می‌دهد. بیش از ۳۰۰۰۰ دانشجو در این سال‌ها از دوره‌های سماتک استفاده کرده‌اند  و رکورد بیشترین دوره گذرانده شده در سماتک ۲۴ دوره برای یک نفر بوده است.

تعداد مدرسینی که در این سال‌ها در سماتک تدریس داشته‌اند از ۲۰۰ نفر بیشتر است و طی این سال‌ها حدود ۱۰۰۰ شرکت و سازمان متخصصین خود را برای افزایش سطح دانش و مهارت، معرفی کرده‌اند.

سماتک شادی این بیست سال فعالیت پرثمر را با همراهان خود تقسیم می‌کند و در نظر دارد تخفیف ویژه‌ای به این مناسبت به همه ارائه کند.

علاقه مندان می‌توانند نسبت به دریافت اطلاعات تخفیف ویژه دوره‌های IT سماتک اقدام کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.