طراحی سایت

طراحی سایت برای اولین قدم هر کارفرما جهت ارتقا شغلی است اما هدف بعدی که برندینگ و شناخته شدن را میسر می کند قرار گرفتن در جایگاه برتر گوگل است که این هدف نیز مستلزم فرآیند سئو و بهینه سازی قدرتمند و اصولی می باشد چرا تنها راه دسترسی کاربران به وب سایت از طریق موتورهای جستجو می باشد پس صرف زمان و هزینه برای سئو و بهینه سازی به نوعی سرمایه گذاری تلقی می شود که در طولانی مدت نتایج مثبت آن را لمس می کنید.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت

با افزایش آگاهی مدیران سایت ها نسبت به سئو سایت می توان سئو را یک علم خواند. به بیانی سئو را می توان تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل از میان رقبای اینترنتی خواند و برتر شدن نیازمند داشتن محتوا، امنیت خصوصا در طراحی سایت های فروشگاهی و بسیاری فاکتور های دیگر که شامل الگوریتم های گوگل می باشند. 

گوگل همواره بهترین سایت ها را در نتایج برتر خود نمایش می دهد و البته که از میزان رضایتمندی کاربران بهترین ها را پیدا می کند اما فاکتور هایی را نیز در الگوریتم های خود قرار داده که با داشتن آگاهی لازم از این الگوریتم و رعایت آن ها می توان آمار بازدید کنندگان را به صورت طبیعی بالا برد.

جالب است بدانید که آمار بازدید کنندگانی که یک شبه افزایش پیدا می کند پایدار نخواهد بود و یه شبه افت خواهد کرد اما اگر این آمار را پله پله افزایش دهید و استاندارد ها را به طور دقیق رعایت کنید نرخ ترافیک طبیعی و پایداری خواهید داشت. به یاد داشته باشید که در مبحث بهینه سازی سایت افراط نکنید چرا که خزنده های گوگل تصور می کند که سایت برای کاربران طراحی نشده و تنها هدف جلب رضایت گوگل بوده است. 

شرکت نونگار پردازش بعنوان یکی از قدیمیترین و بزرگترین شرکت های فعال در این رشته دارای ایده های بسیار جالبی در این مهم است که بعنوان صاحب سبک به نام تجاری لیموترش به ثبت رسانیده و عمدتأ توانسته است کارفرمایان خود را راضی کند !

 

نونگار3

مراحل سئو طراحی سایت

• بازاریابی محتوا طراحی سایت

در بازاریابی محتوا می بایست کلید واژه های اصلی را پیدا کنید و با حفظ اصول نگارشی در محتوای باکیفیت خود به کار ببرید. کیفیت محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است پس کیفیت را فدای کمیت نکنید و همواره در تلاش باشید تا محتوایی ارزشمند تولید کنید. از بخش های دیگر بازاریابی محتوا می توان به دسته بندی ها و برچسب گذاری و.. اشاره کرد. بازاریابی محتوا کلید موفقیت در سئو می باشد.

• لینک سازی برای طراحی سایت

لینک سازی استاندارد و فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که در مبحث سئو off page قرار می گیرند و با فعالیت های خارج از وب سایت اما مرتبط منجر به افزایش رتبه و جایگاه طراحی سایت می شود.

• ساختار طراحی سایت

ساختار طراحی سایت اهیمت فراوانی در استراتژی سئو سایت دارد پس می بایست به درستی و اصولی انجام شود. ساختار طراحی سایت به نوعی راهنما برای گوگل به شمار می رود چرا که به گوگل نشان می دهد کدام صفحات از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. برای بهبود ساختار می توان محتوای قدیمی را حذف کرد.

• سئو تکنیکال طراحی سایت

به طور کلی اقداماتی که در راستای بهبود وضعیت وب سایت انجام می شود در مبحث سئو تکنیکال قرار می گیرند که شامل آنالیز و بررسی توسط ربات های گوگل می شود. در این بخش اطمینان حاصل می کنید که ربات های گوگل به مطالب طراحی سایت شما دسترسی دارند و مفهوم مطالب سایتتان را به درستی درک میکنند تا افزایش اعتبار سایت اعتماد کاربران و گوگل را نیز جلب می کنید.

نونگار1

اهمیت سئو سایت 

سئو سایت موجب معرفی برند شما در سایر شبکه های اجتماعی می شود و از آنجایی که کاربران پس از جستجو به چند سایت اول که در قسمت نتایج نمایش داده می شوند اکتفا می کنند و کمتر کاربری به صفحات بعدی برای دست یابی به هدف مورد نظرش مراجعه می کند بنابراین کسب رتبه های برتر گوگل نرخ ترافیک طبیعی و درصد کلیک بیشتری را روانه سایت می کند که سبب بهبود جایگاه طراحی سایت می شود.

طراحی سایت بدون داشتن ترافیک موفق نخواهد بود البته به دست آوردن ترافیک طبیعی نیازمند صبر و زمان است شاید در ابتدای راه ترافیک بسیار کمی داشته باشید و یا حتی اصلا ترافیکی وجود نداشته باشد اما با سئو مفید و استاندارد بینندگان و مخاطبان زیادی را جذب کنید تا کسب و کار خود را رونق ببخشید.

طراحی سایت تهران با تجربه و قدمت طولانی در این زمینه وب سایتی حرفه ای و با ظاهر عالی برای کارفرمایان خود طراحی کرده است تا بیشترین میزان رضایت کاربران را دریافت کند. اگر به تازگی تصمیم به طراحی سایت گرفته اید قبل از شروع پروژه از سابقه شرکت طراحی سایت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

تحریر شده در :

واحد تحقیق و توسعه نونگار

http://www.idea-soft.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.