رونمایی از استاندارد نوین هویت بصری تیپاکس

از آنجاییکه شبکه گسترده نمایندگی‌های تیپاکس در سراسر کشور بعنوان نقطه تماسی ارزشمند برای مجموعه محسوب می شود، به احترام مشتریان گرامی که سال هاست همراه ما بودند سعی کردیم با طراحی هویتی به روز تجربه نوینی از همراهی با تیپاکس را ایجاد کنیم. 

قائم مقام شرکت تیپاکس، درادامه صحبت های خود اشاره ای به تحول های نوین در ساختار ارائه خدمات جدید متمرکز در مراکز تجاری مهم خبر داد، همچنین در ارتباط با برنامه های توسعه ی این شرکت در زمینه ارائه خدمات اکسپرس بین المللی گفت: تیپاکس از مدتها قبل در بخش بین الملل فعالیت داشته است، اما با توجه به خروج شرکت های بین المللی فعال در کشور، امروز این عرصه برای تیپاکس گسترده تر شده است.

ما با تاسیس شرکتی در هلدینگ فاخر به نام پایا گروه فاخر ایرانیان، به دنبال جمع آوری و توزیع بسته های بین الملل در داخل ایران هستیم که در حال حاضر این کار توسط تیپاکس اکسپرس پارس انجام می شود. 

امیرحسین فاخر در مورد مهمترین چالش ها و موانع کسب و کاری پیش روی شرکت های لجستیکی به نبود زیرساخت به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات و زیرساخت های کوریر اشاره کرد و در ادامه گفت: برای رفع مشکل در زمینه کوریر، تیپاکس با همکاری شرکت بویمر آلمان، اولین هاب مکانیزه کشور را راه اندازی کرد.

در زمینه فناوری اطلاعات نیز با بهره مندی از گروهی قدرتمند، اواخر سال ۹۷، با راه اندازی سیستم جت برای جمع آوری و توزیع بسته ها، کاملا مکانیزه شد. از طریق این سیستم، امکان ردیابی محمولات توسط مشتری و امور مشتریان تیپاکس، قابل انجام است. 

3

قائم مقام شرکت تیپاکس در انتها با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت در سال 98 گفت: به منظور توسعه کسب و کار و افزایش اشتغال، تعداد نمایندگی‌ها از 350 به 500 نمایندگی در سراسر ایران بعنوان مهم ترین راهبرد تیپاکس برای سال 98 است. ایجاد ارتباط و هم افزایی با کسب و کارهای دیگر، استارت آپ ها، از دیگر اهداف کسب و کاری تیپاکس محسوب می شود که برای رسیدن به آنها تلاش می کند.

2

هومن خطیبی مدیر برند تیپاکس در مراسم رونمایی از استاندارد نوین هویت بصری تیپاکس در مورد رویداد رونمایی از هویت بصری جدید در نمایندگی های تیپاکس گفت: تیپاکس بعنوان برندی ملی در آستانه‌ی شصت سالگی خود اقدام به ایجاد تحولی مهم در ارزشمندترین دارایی خود، نموده است. در نهادینه کردن این رویکرد، مسیر دشواری پیش رو داریم، زمان آن فرا رسیده تا نام تجاری تیپاکس را در موضوعی مثل بازسازی و توسعه برند نهادینه کنیم.

امروز وقت آن است تا تیپاکس با تمرکز دوباره بر روی بالابردن سطح کیفیت سرویس ها و خدمات، رفع نقایص احتمالی، پاسخگویی مستمر با انگیزه ایجاد تعامل و همچنین احترام به مشتریان گذشته و کاربران آینده نه تنها نسبت به توسعه سرویس ها گام برداشته بلکه بعنوان سازمانی توسعه یافته بازسازی برند را در دستور کار خود قرار داده است. این مهم، هم راستا با هویت برند تیپاکس با هدف یکپارچه سازی ارتباطات سازمانی مد نظر قرار گرفته تا رضایت از ارسال بسته ها با کوریر سرویس تیپاکس را به خاطره ای بیاد ماندنی تبدیل نماید.

هدف از این تغییر،  نفوذ به سطحی از ادراک مشتری است که تیپاکس را بعنوان مجموعه ای پیشرو بشناسد، نسل جدید تیپاکس، با تغییر در لایه های سازمانی و تجاری خود حالا شروع به معرفی و نمایش بخشی از این تحول در قالب رونمایی از استانداردهایی جدیدی برای نمایندگی های خود کرده است. بازسازی دوباره برند تیپاکس و تجدید نظر در ساختارهای بنیادی، تا به امروز مسیری یکساله را پیموده است تا به آنجاییکه درک جدید مشتری از برند تیپاکس را به نیازش نزدیک‌تر کند و نیازهایی پیش بینی نشده را در اختیار مشتری قرار دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.