بیکارانی که در کشورمان درآمد میلیاردی دارند !

از سال ۲۰۰۸ میلادی جهان تحت تاثیر ایده ای قرار گرفت و آن کمبود گوشت مرغ می باشد . در واقع این خبر فرصت های شغلی بیشماری را برای بسیاری از مردم سراسر دنیا به وجود آورد و گرایش آن ها را به سمت پرورش انواع پرنده و جوجه کشی از تخم های نطفه دار تغییر داد .  

کشورمان ایران نیز از این زمره دور نماند چرا که کشش بالای این زمینه فعالیتی و درامدزایی بالای آن بسیاری ار افراد را به سمت خود جذب کرد . اکنون افراد بسیاری در نقاط مختلف کشور در مقیاس های بزرگ با بهره گیری از ماشین جوجه کشی تخم های نطفه دار انواع پرنده مانند مرغ ، بلدرچین ، شترمرغ ، اردک ، قرقاول و …را به جوجه تبدیل می کنند چرا که در حالت کلی پرورش پرنده سود دهی چند جهتی و بالا دارد . 

برای نمونه پرنده بلدرچین به تازگی به دلیل محبوبیت بالا در راس توجهات افراد فعال در این زمینه قرار گرفته است . گوشت بلدرچین در کنار طعم لذیذی که دارد منبع مناسبی از اسید آمینه و پروتئین بوده و تغذیه از آن می تواند مقدار قابل توجهی از نیاز های بدن به مواد مغذی را تامین کند .

علاوه بر موارد ذکر شده تخم بلدرچین که به عنوان بمب پروتئین شناخته می شود در بازار داغی را برای خود ایجاد کرده است . از این رو می توان این استنباط را داشت که پرورش پرنده بلدرچین به دلیل بازده بالا و نیاز به مدت زمان کوتاه می تواند پول کلانی را برای پرورش دهنده تامین کند .

مرغ، شترمرغ نیز همچون پرنده بلدرچین خواهان زیادی دارند و به همین دلیل افراد زیادی دست به تاسیس مرغداری های متعدد و سالن های پرورش طیور زده اند تا با توجه به نیاز الان بازر پرنده ای مناسب و مقرون به صرفه را برای پرورش و جوجه کشی انتخاب کنند . 

موازی با اوج گرفتن پرورش انواع پرنده های اهلی و زینتی شرکتهایی در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه جوجه کشی وارد عرصه فعالیت شده اند . برخی از این شرکت های با اتکا به تجربه بالای خود و همچنین با انجام آزمون خطا های متعدد دست به تولید انواع دستگاه جوجه کشی اتوماتیک با کیفیت و پربازده کرده است . برخی از این محصولات ساخت شده توسط برند های داخلی به دلیل بهره گیری از قطعات درجه یک ، عمر مفید طولانی و سیستم پیشرفته توان رقابت با برترین نمونه های خارجی را دارا می باشد . 

چیکن هچ1

برای نمونه یکی از شرکت های معروف و با تجربه فعال در این زمینه برای اولین موفق به بهره گیری از 3 سنسور در یک دستگاه جوجه کشی کرده است که این خود انقلابی در صنعت جوجه کشی ایران به حساب می آید . در واقع در این محصولات یک سنسور تحت عنوان حسگر اصلی شناخته می شود که وظیفه دارد دما و رطوبت محیط داخلی دستگاه را در کسری از ثانیه اندازه گیری کرده و به برد گزارش دهد.

این در حالی است که سنسور دومی (نگهبان) هم در دستگاه حضور دارد و تنها در صورت از کار افتادن حسگر اصلی به صورت کاملاً اتوماتیک وارد عمل شده از کاهش راندمان جلوگیری می کند . برای بالا بردن امنیت تخم های نطفه دار در بخش بیرونی محصول یک سنسور مخصوص دما در نظر گرفته شده که کاربرد آن در صورت جا به جایی دستگاه بیشتر مشخص می شود .

در واقع هنگامی که کاربر اقدام به جا به جایی دستگاه می کند و آن را به محیط جدید انتقال می دهد سنسور دما در کوتاه ترین زمان ممکن دمای محیط داخل را در نظر گرفته و به برد گزارش می دهد . در این حالت برد با در نظر گرفتن پروتکل خاصی از افت راندمان جلوگیری می کند . 

مطالبی که در قسمت بالا ذکر شد تنها بخشی از بررسی های انجام شده توسط وب سایت فروشگاه چیکن هچ بود . این وب سایت بزرگ با اتکا بر تیم تحقیقاتی بسیار با تجربه و همچنین کارشناسان خود در زمینه بررسی و تحلیل انواع دستگاه های جوجه کشی تولید شده توسط شرکت های مختلف فعالیت می کند . هر یک از مطالبی که درباره هر برند و شرکت در این وب سایت قرار داده شده حاصل ساعت ها و روز ها تحقیقات انجام شده توسط تیم بزرگ این وب سایت می باشد . 

شما عزیزان به مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه چیکن هچ می توانید انواع دستگاه جوجه کشی عرضه شده توسط برند های مختلف را مورد مطالعه قرار داده و اطلاعات کافی را به دست آورید . شایان ذکر است که تمامی مطالب نوشته شده در این وب سایت بدور از جنبه تبلیغاتی و بدون هیچ کم و کاستی و یا بزرگ نمایی می باشد تا خواننده ای که قصد خرید دستگاه جوجه کشی دارد ( چه دستگاه جوجه کشی خانگی و چه صنعتی ) با آگاهی کامل و با توجه به سرمایه خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند .

باید به این نکته توجه داشت که برخی از برندها تولید کننده تجهیزات مرغداری و دستگاه جوجه کشی تنها محصول را برای فروش تولید می کنند و راندمان ، کیفیت یا استاندارد را مد نظر قرار نمی دهند . از این رو ظاهر زیبا در کنار قیمت بالای محصول نمی تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد .

البته در کنار مطالب ذکر شده می توان به این نکته هم اشاره کرد که اوج گرفتن فروش محصولات مرتبط با صنعت جوجه کشی باعث شده تا برخی از شرکت های بزرگ در ایران در راستای جلب رضایت کاربران ، خلق کیفیت را چاشنی اصلی کار خود قرار دهند و میزان قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهند . 

برای اطلاع از آخرین تغییرات ایجاد شده در دستگاه های جوجه کشی و بررسی و تحلیل محصولات شرکت های مختلف به فروشگاه چیکن هچ مراجعه کنید . 

چیکن هچ2

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.