دور ایران را با این قطارها بگردید

 به طور کلی ۹ شرکت حمل و نقل ریلی در کشور به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند، که سه شرکت حمل و نقل ریلی رجا، فدک و سفیر معروف ترین آنها هستند.

تمام ایران این شرکت را می شناسند!!!

شرکت رجا توانسته نام خود را به عنوان اولین شرکت حمل و نقل ریلی در ایران به هموطنان بشناساند. کمتر کسی را در ایران می یابید که از قطار به عنوان سیستم حمل و نقل استفاده کرده و نام بلیط قطار رجا را به گوش نشنیده باشد. 

این شرکت بیش از ۵۶ در از حمل و نقل ریلی ایران را تحت پوشش قرار می دهد. شرکت رجا توانسته با به کارگیری علم و تکنولوژی تمامی واگن های خود را با توجه به استانداردهای موجود به روز کند. قطارهای شرکت رجا را می توان به قطار مجلل زندگی، پردیس، سیمرغ، البرز، میلاد، سبز، صبا، ۶ تخته پارسی، لوکس ۴ تخته تقسیم بندی کرد. 

در بین این قطارها، قطار زندگی مجهزترین سیستم موجود در بازار را با خود به همراه دارد. قطارهای زندگی در سال ۱۳۹۶ به شرکت رجا اضافه شده و خدماتی نظیر عصرانه و شام ویژه را به مهمانان عرضه می دارد. 

تیک بان1

شرکتی با قطارهای لوکس و خدماتی بی نظیر

بعد از قطار رجا دومین شرکتی که می توان به آن اشاره کرد، فدک است. بلیط قطار فدک از محبوبیت خاصی در بین مسافران برخوردار است. شرکت فدک توانسته با ارائه خدماتی بی نظیر و امکانات رفاهی در کنار بلیط قطار نام خود را بیشتر از گذشته بر سر زبان ها بیاندازد. قطار فدک به هتل 5 ستاره معروف بوده و در سه کلاس مختلف با قیمت های گوناگون خدمات رسانی می کنند.

تیک بان2

از ویژگی های قطار فدک می توان به سرعت 200 کیلومتری آن در ساعت، انواع غذاهای گرم و سرد، امکان احضار مهماندار از درون کوپه، سیستم صوتی و تصویری، تماشای فیلم متصل به شبکه دیجیتال، اینترنت پرسرعت Wifi تنظیم درجه دمای کوپه توسط مسافر گوشه ناچیزی از خدمات قطار فدک می باشد. این قطار علاوه بر خدمات شکل ظاهری بسیار زیبایی نیز دارد. 

همین امکانات را با اتوبوس مقایسه نمایید. سرعت اتوبوس در بهترین حالت نهایتا نصف سرعت قطار فدک خواهد بود بنابراین زمان سفر نیز با تهیه بلیط اتوبوس و مسافرت با آن بسیار کمتر خواهد بود.

استفاده از نقوش اسلیمی منحنی که از باغ فدک برگرفته شده است. این نقوش با رنگ های طلایی، سفید و فیروزه ای عجین شده و زیبایی خاصی را به این قطار داده است.

تیک بان3

سفیر نامی بزرگ در سیستم ریلی 

حتما نام قطارهای بن ریل یا سفیر را از قبل شنیده اید. شرکت سفیر ریل آسیا از مجموعه ای با 9 شرکت تشکیل شده است. تمامی این شرکت ها در هنگام تاسیس یک هدف را دنبال می کردند، آن هم رضایت مشتری و ارائه بهترین امکانات است. این شرکت بیش از 300 قطار را برای ارائه خدمات در اختیار دارند و با این قطارها مشغول خدمت رسانی به مسافران می باشند.ارائه بهترین خدمات در سفر، خرید و رزرو بلیط قطار تاسیس شد. در رزرو بلیط قطار سفیر می توانید قطارهای پارس لاریم، غزال بنیاد، پرستو،  نورالرضا،مهتاب، سروش، نگین و غدیر را انتخاب کنید.

بلیط تمامی شرکت های حمل و نقل ریلی و ایرلاین های داخلی را می توانید از سایت معتبر و ایمن تیک بان خریداری کنید. این سایت بلیط سفر تمامی مسیرهای موجود مانند بلیط هواپیما و اتوبوس را تحت پوشش قرار می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.