انواع مدل لباس چرم زنانه و مردانه

کت چرم مردانه:

قدمت کت چرم مردانه به سال ۱۹۰۰ میلادی بازمی‌گردد که در صد سال گذشته مهم‌ترین بخش استایل کلاسیک مردانه بوده است. با این حال در چند دهه گذشته و پس از ظهور گروه‌های موسیقی راک در آمریکا و دنیا، کت چرم میان خانم‌ها نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

اگر شما هم به استایل کلاسیک علاقمند هستید، می‌توانید آن را با شلوار جین آبی سِت کنید. معمولا آقایان ترجیح می‌دهند کت چرم را با یک پیراهن مردانه به تن کنند، با این حال شما در انتخاب پیراهن مورد علاقه‌تان محدود نیستند و می‌توانید کت چرم اسپرت مردانه را همراه با یک تیشرت اسپرت سِت کنید.

پالتو چرم زنانه:

در فصل بهار و تابستان توجه بسیاری از خانم‌ها به پالتو چرم زنانه جلب می‌شود. این مدل پالتو یا بارانی زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و زرشکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. شما می‌توانید بارانی چرم زنانه را با کفش پاشنه بلند، بوت یا نیم بوت ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه در فصل‌های سرد و بارانی ظاهر شوید.

کیف چرم مردانه:

بانی مد2

در سال‌های گذشته کیف اداری یا کیف دستی مردانه، در میان کارمندان اداری مرسوم‌تر بود، اما این روزها بار دیگر کیف مردانه چرم وارد صنعت فشن و مد شده است و آقایان استقبال خوبی از این مدل کیف دستی چرم کرده‌اند. شما می‌توانید کیف مردانه را با یک پیراهن مردانه رسمی یا اداری و یک شلوار کتان ترکیب کنید و متفاوت‌تر از همیشه شوید.

کیف چرم زنانه: 

در میان پوشاک و اکسسوری چرم، کیف چرم زنانه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. کیف چرم زنانه به صورت اسپرت و مجلسی در طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسد و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. شما می‌توانید کیف چرم زنانه را در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی، در اداره و دانشگاه استفاده کنید. با این حال مدل کیف چرم را باید براساس استایل رسمی یا کژوال خود انتخاب کنید.

کیف پول چرم:

کیف پول چرم در میان خانم‌ها و آقایان در تمام سنین محبوب است، چرا که علاوه بر زیبایی و جلوه متفاوت، طول عمر بالایی دارد. از این رو شما می‌توانید سال‌ها از یک کیف پول چرم مردانه و زنانه طبیعی استفاده کنید و نگران پاره شدن آن نباشید.

کفش چرم مردانه:

تصور اکثر مردم از کفش چرم مردم، کفش‌های کلاسیک و مجلسی است. اما این روزها، جنس بسیاری از کفش‌های کژوال و اسپرت مردانه چرم است. این مدل کفش مردانه مورد پسند بسیاری از شیک‌پوشان و سخت‌پسندان قرار گرفته است. اگر شما هم به کفش اسپرت چرم مردانه علاقه دارید، می‌توانید آن را با یک شلوار جین اسپرت مردانه و یک پیراهن یا پولوشرت مردانه سِت کنید.

کفش چرم زنانه:

بانی مد3

تنوع کفش چرم زنانه از کفش مردانه بیشتر است. کفش چرم زنانه به دو گروه تابستانی و زمستانی تقسیم می‌شود. از کفش چرم تابستانه می‌توان به صندل دخترانه، کفش مجلسی پاشنه بلند، کفش تخت اسپرت و از کفش چرم زمستانه می‌توان به بوت، نیم‌بوت و چکمه چرم اشاره کرد. 

دستکش چرم:

دستکش چرم را از پوست گوسفند می‌سازند، چرا که باید وزن سبک‌تر و بافت‌ نرم‌تری نسبت به چرم‌های دیگر داشته باشد. دستکش چرم علاوه بر جلوه فاخر، عمر بالاتری دارد و گرم‌تر از دستکش‌های دیگر است.

اکسسوری چرم:

این روزها اکسسوری نقش پر اهمیتی در استایل کژوال خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. یکی از محبوب‌ترین مدل اکسسوری در دنیا، دستبند چرم است. شما می‌توانید انواع مدل دستبند چرم را تهیه کنید و به استایل خود یک جلوه جذاب ببخشید.

نکته:

همیشه به یاد داشته باشید که چرم یک پوست است و همانند یک پوست زنده حساس و آسیب‌پذیر است. در نتیجه ممکن است چرم تَرَک بخورد، خشک شود، لکه یا پاره شود. در این صورت اهمیتی ندارد که شما یک جفت کفش چرم کلاسیک گران قیمت داشته باشید یا یک کیف پول چرم کوچک ارزان قیمت! چرا که همیشه باید به لباس و اکسسوری چرم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.