فروش‌ویژه پلیور و سویشرت برند جین‌وست در بانی‌مد

با تغییر فصل هر کسی تمایل دارد لباس‌های جدید و مناسب آن فصل را به تن کند. در این صورت ممکن است که قیمت‌های لباس‌های پاییزه و زمستانه شما را از خرید منصرف کند. بنابراین این فروش ویژه به شما کمک می‌کند تا یک خرید اقتصادی و به‌صرفه داشته باشید و با خرید دو پلیور یا سویشرت از برند جین‌وست، جوتی‌جینز، ساموئل اند کوین و بالنو در جشنواره 1+1 پلیور و سویشرت بانی مد تنها مبلغ یک لباس را پرداخت کنید.

میزان خرید از وب‌سایت‌های معتبر روز به روز افزایش می‌یابد و افراد بیشتری به خرید آنلاین علاقمند می‌شوند. چرا که رفت و آمد و شلوغی و همچنین آلودگی هوا به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. علاوه بر این، تنوع محصولات از هر برند داخلی و خارجی بیشتر است و هر فردی می‌تواند انتخاب متفاوتی داشته باشد.

بانی مد با سال‌ها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران، بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان و همچنین استقبال چشمگیر و مداوم از محصولات و برندهای برتر ارائه شده در فروشگاه‌های این مجموعه، این امکان را به شما می دهد تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و اجناس مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

برند جین‌وست، جوتی‌جینز، ساموئل اند کوین و بالنو از برندهای پرطرفدار وب‌سایت بانی‌مد هستند که علاقمندان این برند با کیفیت استرالیایی می‌توانند انواع مدل لباس و اکسسوری را در طرح و رنگ‌های متفاوت از فروشگاه آنلاین بانی‌مد تهیه کنند. علاوه بر این، وب‌سایت بانی‌مد نقد و بررسی هر لباسی را در وب‌سایت قرار داده است و کاربران می‌توانند با کمک راهنمای سایز، اندازه دقیق لباس را متناسب اندام خود انتخاب و تهیه کنند.

برند جین‌وست همیشه سعی دارد پوشاک خود را بر اساس آخرین مد روز دنیا طراحی کند و انتظارات به‌خصوص مشتریان را برآورده نماید. تمرکز برند جین وست تولید انواع پوشاک در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت مطابق سبک کژوال و اسمارت کژوال است تا خانم‌ها، آقایان و کودکان در گروه های سنی متفاوت  احساس راحتی و تمایز را در لباس‌های خود تجربه کنند.

طراحان و خیاط‌های ماهر و خبره استرالیایی توجه خاصی بر دوخت و طراحی این کالکشن پاییزه و زمستانه دارند تا استاندارد لباس‌ها بهتر و بالاتر از همیشه در دسترس مشتریان قرار گیرد. بنابراین علاوه بر انتخاب پارچه‌های گرم و لطیف مناسب پاییز و فصل‌های سرد ، دوخت و طراحی استاندارد لباس‌ها از ویژگی‌های مهم این کالکشن جین‌وست است که خیال مشتریان را از تغییرات آب و هوا در این فصل زیبای رنگارنگ آسوده می‌کند.

معمولا پلیور به صورت بافت است و بدون هیچ دکمه و زیپی آن را از سر به تن می‌کنند، به همین دلیل به آن (Pullover) می‌گویند. علاوه بر این جنس بیشتر پلیورها از نخ و پشم است. پلیوری که فاقد آستین است، ژیله نام دارد که زیر آن پیراهن مردانه به تن می‌کنند. این مدل لباس در اوایل قرن ۲۰ میلادی مورد توجه بسیاری از بازیکنان گلف قرار گرفت و همچنان به عنوان لباس محبوب این بازی قرار گرفته است.  بنابراین، اگر لباس بافت شما فاقد زیپ بود، پلیور نام دارد، چرا که سویشرت بافت، شامل زیپ است. علاوه بر این، ژاکت بافت شامل دکمه است، با این تفاوت که بر خلاف هودی، سویشرت و پلیور، یقه نیز دارد.

در گذشته، سویشرت در میان ورزشکاران محبوب بود و اکثر ورزشکاران در باشگاه و مسابقه آن را به تن می‌کردند. اما این روزها سویشرت به عنوان یک لباس غیرورزشی نیز کاربرد دارد. در این صورت، افرادی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند این لباس را به صورت روزمره در خانه یا خرید به تن کنند.

خرید اقتصادی از برند معتبر دنیا یکی از مزیت‌های ویژه خرید پاییزه محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک لباس گرم و با کیفیت پاییزه با قیمت به‌صرفه هستید، این فروش ویژه برند جین‌وست، جوتی‌جینز، ساموئل اند کوین و بالنو را در وب‌سایت فروشگاه آنلاین بانی مد از دست ندهید. این یک فرصت کم‌نظیری است که شما می‌توانید در سبد خرید خود از آخرین مدل‌های پلیور و سویشرت، دو لباس انتخاب کنید و تنها قیمت یکی از لباس‌ها را پرداخت کنید که در این صورت یکی از پلیور یا سویشرت‌ها را می‌توانید از وب‌سایت بانی مد هدیه بگیرید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.