ارزان ترین تورهای 99 را در سلام پرواز رزرو کنید

شهرهای خارجی معمولا به دلیل این که برای افراد تازگی دارند جذاب تر هستند. در این سفرها علاوه بر گشت و گذار در شهر با فرهنگ و رسوم  ملل مختلف آشنا می شوید و می توانید در دنیایی جدید از تفریحات و دیدنی های آن لذت ببرید.

با توجه به افزایش نرخ دلار یک مشکل بزرگ سر راه تان وجود دارد و آن پیدا کردن تورهای خارجی ارزان است. از آنجایی که نرخ دلار بالا رفته شاید یک غذای معمولی که چند دلار بیشتر ارزش نداشته باشد برای ما چیزی حدود ۷۰ ، ۸۰ هزار تومان هزینه داشته باشد و به همین منوال تمام خدمات بعد از تبدیل نرخ دلار به تومان گران به نظر می رسد. شاید پیش خودتان این سوال را مطرح کنید که چطور با این اوصاف عده ای همچنان سفرهای خارجی را در برنامه زندگی شان دارند. در پاسخ باید به این نکته اشاره کنم که در این بین همچنان می تواند تورهای ارزان خارجی را از آژانس های معتبر تهیه کرد.

تورهای ارزان راهی برای مدیریت سفرهای خارجی

در واقع راه ساده ای وجود دارد و به جای این که پکیج تور را از آژانس های گوناگون سطح شهر خریداری کنید به سراغ آژانس های اصلی چارتر کننده بروید. به این معنا که آژانس های چارتر کننده صندلی های پروازها را از قبل خریداری می کنند و بسیاری از آژانس های متفرقه برای تورهای خود به سراغ این آژانس های چارتر کننده می آیند. بنابراین با مراجعه به شرکت های مسافرتی چارتر کننده می توانید از آفر ها و تخفیف های بیش تری استفاده کنید. یکی از این شرکت ها، آژانس مسافرتی سلام پرواز است و از آنجایی که خودش یک چارتر کننده است ممکن است برای نوروز ۹۹ تخفیف های خوبی در نظر گرفته باشد.

این آژانس برای نوروز ۹۹ اکثر مقصدهای پر طرفدار گردشگران را پوشش می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی سلام پرواز تمام پکیج های تور نوروزی به کشورهای مختلف را بررسی کنید. در تمام تورها خدماتی از جمله بلیط رفت و برگشت، هتل، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، گشت شهری، بیمه مسافرتی ارائه می شود و برای کشورهایی که نیاز به ویزای مسافرتی داشته باشد تمام کارها را خود آژانس به عهده می گیرد. پکیج ها در روزهای مختلف نوروز برنامه ریزی شده اند و برخی از خدمات آن مانند هتل و پرواز قابل تغییر است. شما می توانید شرکت هواپیمایی خود و همین طور هتل که می خواهید در آن اقامت داشته باشید را از مجموعه لیستی که در هر پکیج قرار دارد انتخاب کنید تا سفر مطابق میلتان برنامه ریزی شود.

سلام پرواز2

سفر به سواحل زیبای مدیترانه

تور آنتالیا نوروز ۹۹ از تورهای پرطرفدار سال جدید خواهد بود، چرا که آنتالیا به طور معمول از جمله شهرهایی است که گردشگران زیادی خصوصا ایرانیان سفر به آن را دوست دارند. آنتالیا شهری در قسمت جنوب غربی ترکیه است که بخش زیادی از تاریخ و تمدن این سرزمین را در خود جای داده است. از طرفی صنعت گردشگری در این شهر بسیار رشد پیدا کرده و در کنار جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر، هتل های لوکس و امکانات تفریحی درجه یک از جاذبه های اصلی و مهم آن به شمار می رود. آنتالیا شهری ساحلی است و شاید بخشی از جذابیت های آن به سواحلش مربوط شود. در سواحل این شهر قسمت هایی برای تفریحات آبی و ساحلی در نظر گرفته شده و در قسمتی دیگر فضایی برای استراحت و ریلکس کردن وجود دارد. به طور کل ترکیه و خیلی از شهرهای آن از مهم ترین و اصلی ترین مقاصد گردشگری در عید هستند.

سلام پرواز3

گرجستان یکی از اصلی ترین مقاصد در نوروز

با این که گردشگران ایرانی شهرها و کشورهای مختلف را در نوروز مقصد سفر خود قرار می دهند اما کشورهای همسایه و نزدیک معمولا بیشتر طرفدار دارد. به دلیل به نظر می رسد امسال نیز مانند سال های قبل از تور گرجستان تفلیس باتومی نوروز ۱۳۹۹ استقبال زیادی شود. گرجستان معمولا کشور پر توریستی است و بخش قابل توجه ای از گردشگران آن را ایرانی ها شامل می شوند. گرجستان آب و هوای متنوعی دارد و بخشی از آن نیمه گرمسیری است و قسمت کوهستانی معمولا آب و هوای سردی دارد اما با این حال نسبت به کشورهای اطرافش مانند روسیه هوای آن بهتر است. بهترین فصل سفر به این کشور بهار و تابستان است که هم هوا به اندازه کافی گرم و مطلوب است و هم طبیعت زیبایی بی مانندی دارد. مهم ترین و پرطرفدار ترین شهرهای آن تفلیس و باتومی است که اکثر تورهای گردشگری نیز روی همین رو شهرها مانور می دهند.

سلام پرواز4

دبی شهری که نمی توان از آن گذشت

دبی نیز از جمله شهرهای پرطرفدار در سفرهای نوروزی است. دبی آب و هوای گرمی دارد و بهترین زمان سفر به آن زمستان است اما جالب است که در بین سفرهای نوروزی هم دبی نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد و مهم ترین علت نیز آب و هوای گرم و مطبوع آن است. البته از آنجایی که هنوز چند روزی از فصل زمستان نگذشته است گرمای هوا اصلا آزاردهنده نیست و می تواند در لیست سفرهایتان قرار بگیرد. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا است و استفاده از امکانات و تفریحات لوکس از اصلی ترین جاذبه های آن به شمار می رود. بسیاری از سازه ها دبی شهرت جهانی دارند و ثروتمند ترین افراد را از سراسر دنیا به امارات می کشاند. اگر شما هم می خواهید به این شهر سفر کنید بهتر است حداقل یک ماه زودتر اقدام کنید؛ با مراجعه به این لینک

تور-دبی-نوروز-۹۹https://www.salamparvaz.com/t/s/

می توانید تمام تورهای نوروزی دبی را با جزئیاتشان مانند پرواز و هتل ببینید. البته این موضوع در مورد تمام تورها صدق می کند و هرچه زودتر اقدام به خرید کنید هم با حوصله بیشتری می توانید تورها را بررسی کنید و هم این که با نزدیکی نوروز و هجوم مسافران ممکن است تورها زودتر از تصورتان پر شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.