راهنمای خرید توری مرغی، الکترود و پشم شیشه

توری مرغی

به نازکترین و سبک ترین توری های مفتولی شش ضلعی توری مرغی گفته می شود.این مفتول های شش ضلعی در صنعت ساختمان کاربرد های بسیار زیادی را دارد.

لازم به ذکر است که توری گابیون نیز دارای چشمه هایی شش ضلعی است که ضخامت مفتول آن کوچکتر است. توری مرغی از مفتول گالوانیزه گرم و سرد با ضخامت های متفاوت و سایز چشمه متنوعی ساخته می شود که معروف ترین سایز چشمه مورد استفاده سایز ۳/۴ است . این مقاله به تعریف، نوع ، مزایا و  کاربرد توری مرغی می پردازد. از نام این محصول چنان بر می آید که جز استفاده برای ساخت قفس حیوانات کاربرد دیگری ندارد اما در ادامه بیشتر کاربردهای توری مرغی توضیح داده می شود.

توری مرغی به خاطر مقاومت زیاد یکی از بهترین انتخاب ها برای حصارکشی  است که کاربرد های آن علاوه بر حصارکشی در انواع خدمات ساختمای و صنایع مختلف می باشد. کاربرد وسیع این توری موجب شده توری مرغی یکی از پرفروش ترین توری های موجود در بازار ایران باشد.

مفتول توری مرغی در ضخامت های ۰.۴۰ تا ۰.۷ و در چشمه های ۱/۲ و ۳/۴ و ۱ اینچ تولید می شود که با توجه به ضخامت مفتول و چشمه آن وزن طاقه تغییر می کند.

قیمت ها به صورت عمده است و با کاهش تعداد سفارش قیمت ها افزایش می یابد.

پشم شیشه

پشم شیشه یکی از پر کاربرد ترین محصولات در صنعت ساختمانی است که مصارف مختلفی را دارد از این محصول بیشتر برای ایجاد عایق هم استفاده می شود.

شایان ذکتر است پشم شیشه ماده‌ای است مرکب از الیاف بسیار نازک شیشه که در موارد گوناگون، ازجمله به عنوان عایق مورد استفاده است.لازم است ذکر شود اصطلاح فایبرگلاس در زبان فارسی معمولاً به کامپوزیت حاصل از مخلوط پشم شیشه و لاستیک اشاره دارد.

bb40d691-47db-462b-b5f2-57ba86f66a26

از این محصول در عایق کاری های حرارتی استفاده می شود ،  بیشترین استفاده از الیاف شیشه در ایران برای ورق‌سازی و ساخت قطعات صنعتی است.

الکترود

الکترود یا سیم جوش سیمی فلزی است که در صنعت جوشکاری و اتصال قطعات مورد استفاده قرار میگیرد ، این محصول شامل یک مفتول و یک لایه است ، وجود این ماده باعث پایداری قوس الکتریکی می شود. اما بهترین قیمت الکترود را از کجا می توان خریداری کرد. در ادامه در مورد انواع ، قیمت و خرید الکترود جوشکاری آما و میکا توضیحاتی را ارائه می دهیم.

ffae0e2d-ee01-4e6a-9656-2bfaee29f1ef

سیم جوش بر حسب جنس مفتول، پوشش فلاکس و ضخامت آن انواع مختلفی دارند. از مفتول های آلومینومی، فولاد کم کربن، فولاد زنگ نزن و مفتول نیکلی برای مفتول آن استفاده می شود و از لحاظ پوشش فلاکس شامل الکترود سلولزی، رتیلی، پوشش قلیایی و رتیلی با پودر آهن است که دارای پوشش های خیلی ضخیم، ضخیم، متوسط و نازک است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.