بازار باسلام؛ بازاری که از دل مردم برخواسته است!

 راسته‌هایی که هرکدامشان عطر به خصوصی دارند، از عطر نان محلی گرفته تا عطر دستانی که سازه‌هایشان را به نمایش گذاشته‌اند. این بازار، یک بازار اجتماعی و مردمی است که در غربت مجازآباد، دل‌‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند و آرزوهای دور‌ودراز را به واقعیت تبدیل می‌کند. بازار باسلام، یک رسانه‌ی اجتماعی برای کسب‌وکارهای محلی و خانگی است.

وقتی  نمک‌گیر می‌شوید!

واقعیتش را بخواهید، اگر وارد بازار باسلام شوید و فضای صمیمی و حمایت‌ها و محصولات رنگارنگ و سنتی ایرانی را یک‌جا ببینید، کسی تضمین  دل‌کندن از این بازار را برای شما نمی‌کند! معاشرت و مردم‌داری حرف اول این بازار است تا قبل از گرم شدن بازار خرید و فروش، دل‌ها بیشتر به هم نزدیک‌ شوند و جوانه‌‌ی امید در دل همه‌ی مردم پرتلاش این بازار قد بکشد.

قصه‌هایی که از در و دیوار باسلام آویزانند!

هر آدمی قصه‌ی منحصر به فرد خودش را دارد. بازار باسلام پر است از قصه‌‌ی آدم‌هایی که ساده و بی‌تکلف‌اند؛ اهل تلاش و کارند و در شرایط سخت اقتصادی آستین بالا زده‌اند و کسب‌وکاری راه انداخته‌اند. قصه‌های مردم این بازار، افسانه نیست، قصه‌هایی است که پر از فراز و فرود است، اشک و لبخند دارد و در نهایت تحسین همه را بر می‌انگیزد. اهالی این بازار از دل روستا و شهرها بدون هیچ وابستگی به نهادهای دولتی، بلند شده‌اند و قصه‌شان را می‌گویند تا با یک‌دلی و هم‌صدایی، مردم هم‌جنس خودشان را به یک همت و تلاش همگانی برای رونق کسب‌وکار دعوت کنند و برای هم امید بکارند و برکت برداشت کنند.

اول آشنا شوید، بعد بخرید!

قبل از هر داد و ستدی در بازار باسلام، شما به عنوان خریدار می‌توانید با غرفه‌دار ارتباط بگیرید، با او آشنا شوید و زبان مشترکی برای دغدغه‌هایتان پیدا کنید. در فضای این بازار اجتماعی، غرفه‌دار خیلی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی از محصولش می‌گوید، از این‌که چطور تهیه شده،  کاربرد و خواصش چیست و اصلا چه شد که راوی قصه‌ی محصولش در بازار باسلام شد. شما حرف‌های غرفه‌دار را می‌شنوید و از انتظاراتان می‌گویید، انتظاری چون دریافت محصول باکیفیت و ارزان. حتی می‌توانید با غرفه‌دار چانه بزنید و قیمت‌ها را با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید تا در نهایت یک انتخاب خوب داشته باشید.

گاهی هم با نوشتن تجربه‌ی خرید و رضایت از محصول غرفه‌دار، هم بازار او را رونق می‌دهید و هم خیال خریدارهای دیگر را از دریافت یک محصول باکیفیت، راحت می‌کنید.

بدون هزینه، باسلامی شوید!

یکی از ویژگی‌های بازار اجتماعی باسلام، فراهم کردن شرایط دیده شدن شما در کنار محصولتان است. شما می‌توانید به صورت رایگان غرفه بسازید، فعالیت کنید و از همه مهمتر دوستان خوبی از سراسر ایران پیدا کنید. دوستانی که هر کدام کوله‌باری از تجربه‌شان را در بازار باسلام روی زمین گذاشته‌اند و آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. چه غرفه‌دار باشید و چه خریدار، می‌توانید به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ی باسلام، هر روز با سایر اعضای باسلام، سلام و خوش‌وبش کنید و حال دلتان را خوب کنید.

خوش آمدی قهرمان!

بازار باسلام، یک بازار اجتماعی است و شما و دوستانتان در این بازار نقش مهمی دارید. شما قهرمان‌های این بازارید که چرخ اقتصاد را با کمک هم می‌چرخانید و تلاش می‌کنید. در این بازار مردمی، قرار است همه برای ارتقای هم تلاش کنند، فعالیت‌های گروهی انجام‌ دهند و برای رسیدن به اهدافشان، لحظه‌ای توقف نکنند.

نویسنده شوید!

بیرون‌ریزی افکار و اشتراک آن با دیگران، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازارباسلام است. در این بازار به عنوان غرفه‌دار، هم مهارت نویسندگی را می‌آموزید و هم فرصتی برای معرفی محصولتان پیدا می‌کنید. حتی اگر  غرفه‌دار نباشید ، می‌توانید به راحتی مطالب خود را در صفحه‌ی اختصاصی‌تان منتشر کنید و بازخوردهای مختلف را ببینید.

به روز باشید!

جهان باسلام، بزرگ‌تر از آنی است که تصور می‌کنید. به جز خبرهای گپ‌وگفت و خریدوفروش در بازار آن، خبرهای دیگری هم هست. زمانی که شما باسلامی‌ می‌شوید، می‌توانید با عضویت در خبرنامه مجله‌ی باسلام، از آخرین قصه‌های موفقیت غرفه‌داران، محصولات معرفی شده، آموزش‌های روز، مطالب جذاب مرتبط با سلامتی و زیبایی و تغذیه و کلی مطالب مفید دیگر باخبر شوید.

بازار باسلام میزبان تمام اتفاقات خوبی است که شما آن را رقم می‌زنید. در این بازار اجتماعی قدم بگذارید و با مردم پرتلاش این سرزمین از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب هم‌صدا شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.