الگویی جدید در خرید و فروش خودرو

 تمام این خدمات، تخصصی و آنلاین بوده و از طریق سایت سوییچ انجام می‌شود.

میثم شفیق، مدیر عامل و بنیانگذار سوییچ در گفت و گو با روزنامه دنیای اقتصاد ضمن اعلام مطالب افزود:  اصلی‌ترین خدمت سامانه سوییچ، ارائه خدمات، مشاوره و راهنمایی کامل به خریداران و فروشندگان خودرو است و از طریق این سایت، مشتری می تواند سلامت خودروی کارکرده را شناسایی کرده و از آن مهم‌تر، تفاوت قیمت خودرویی که قطعه‌ای از آن تعویض یا تعمیر شده را با خودروی سالم تخمین زند.

وی افزود: سوییچ در ابتدای کار، پیشنهاداتی که تناسب بیشتری با درخواست ثبت شده دارند را به مشتری ارائه داده و جست‌وجو را برای خریدار ساده می‌کند. سپس، متخصصان سوییچ، خودروی مشخص شده را با پیشرفته‌ترین تجهیزات، کارشناسی کرده و در نهایت نظر خود را درباره قیمت با توجه به وضعیت سلامت خودرو اعلام می‌کنند.

مدیرعامل سوییچ به جایگاه ویژه مشتری اشاره کرد و افزود: در این سایت اگر مشتری، خودرو و قیمت آن را پذیرفت، برای بازدید حضوری دعوت شده و در نهایت اگر تصمیم قطعی برای خرید خودرو گرفته شود، سوییچ تا لحظه تحویل خودرو و انجام امور حقوقی و اداری نظیر تعویض پلاک و انتقال سند در کنار مشتری خواهد بود.

سوییچ2

شفیق در پاسخ به این سوال که سوییچ به خریداران خودرو چه کمکی می‌کند گفت: از مزایای خرید خودرو با سوییچ می توان به امکان ضمانت بازگرداندن خودرو، انتقال مالکیت در 3 روز کاری، کارشناسی فنی و تایید وضعیت کیفی خودرو، کنترل کامل و تضمین اصالت مدارک و اسناد خودرو اشاره کرد.

این کارشناس صنعت خودرو به خدمات سوییچ به فروشندگان خودرو اشاره کرد و افزود: اولین مزیت سوییچ برای فروشندگان، استفاده از ظرفیت تبلیغات و اعتبار سوییچ است. ابتدا مشتری مشخصات خودروی خود را در سایت سوییچ ثبت کرده، خودرو بازدید و گواهی کارشناسی فنی برای آن صادر و قیمت‌گذاری انجام می‌شود. چنانچه تصمیم به فروش خودرو گرفته شد و  در صورت تایید مشتری، سوییچ خودرو را از فروشنده تحویل گرفته و کارشناسان فروش فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

وی گفت: در مرحله آخر خودروی مشتری، در سایت سوییچ معرفی و به خریدار مناسب فروخته می‌شود. سوییچ در تمام مراحل، تا زمان فک پلاک و انتقال سند در کنار شما خواهد بود.

بنیانگذار سوییچ در پایان به دیگر خدمات این سامانه تخصصی به فروشندگان خودرو اشاره کرد و گفت: کارشناسی قیمت رایگان، کارشناسی فنی رایگان،  فک پلاک فروشنده در سریع ترین زمان ممکن، تضمین سلامت پرداخت مبلغ خودرو، شفافیت کامل در فرآیند خرید و فروش و  دسترسی به شبکه گسترده فروش سوییچ از دیگر خدمات این سایت به فروشندگان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.