آیا می‌دانید منطقه آزاد تجاری تهران کجاست؟

منطقه آزاد تجاری تهران به مساحت ۱۵۰۰ هکتار و منطقه ویژه اقتصادی تهران به مساحت ۲۵۰۰ هکتار در جنوب تهران ایجاد شده است و بخشی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) محسوب می‌شود. با توجه به عدم وجود آب‌های آزاد در نزدیکی آن، این شهر اصطلاحاً یک بندر خشک محسوب می‌شود.

مزیت‌های منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره)

قرارگیری در شاهراه‌های مواصلاتی کشور و همچنین وجود راه‌آهن سراسری و فرودگاه، موقعیت استراتژیکی به این منطقه داده است. قرار گرفتن در جنب پایتخت کشور نیز مهم‌ترین مزیت این منطقه است. اتوبان تهران - ساوه و تهران - قم به‌عنوان دو شاهراه مواصلاتی کشور هم در حاشیه این منطقه قرار دارند که همراه با قرارگیری در کنار مترو شماره ۲ فرودگاه امام خمینی موقعیت ایده‌آل حمل و نقلی به این ناحیه بخشیده است.

فرصت‌های منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره)

منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره) در جنوب شهر تهران باعث رشد قیمت املاک، افزایش ورود مستقیم کالا و گسترش فیزیکی شهر در این ناحیه خواهد شد. املاک با موقعیت تجاری و مسکونی مجاور منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی هم همراه با گسترش و رونق این منطقه شامل رشد قیمت و سودآوری خواهند شد.

املاک مجموعه آسمان با موقعیت تجاری در مجاورت منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی تهران!

مجموعه آسمان در نظر دارد در مجاورت منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی املاکی با موقعیت تجاری را با شرایط استثنایی در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.

آسمان2

مزیت‌های املاک مجموعه آسمان

  • زمین‌های با موقعیت تجاری در قواره‌های ۴۰ متری

  • دارای سند مجزا و آماده محضر (همراه با استعلامات لازم)

  • هر قطعه زمین دارای استعلام دارایی، ثبت و کد رهگیری

  • انتقال قطعی سند در دفترخانه در ۸ روز کاری

  • دسترسی به ایستگاه شماره ۲ مترو فرودگاه امام خمینی (ره)

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجموعه آسمان مراجعه کنید. یا با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس شبانه‌روزی  ۹۱۲۰۰۶۹۳۸۵

شماره تماس دفتر   ۲۱۵۶۴۳۴۸۳۰ -  ۲۱۸۸۸۵۷۴۸۱

برای ورود به صفحه اینستاگرام مجموعه اسمان اینجا را کلیک کنید.

چرا ورود به بازار املاک یک سرمایه گذاری مطمئن با سود عالی است؟

افزایش تورم و بی‌ثباتی در بازار، باعث شده است اکثر افراد برای سرمایه‌گذاری دچار سردرگمی شده و نگران افت ارزش دارایی خود باشند. طبیعتاً هر فردی مایل است بعد از سال‌ها سعی و تلاش، پس‌انداز خود را صرف یک سرمایه گذاری مطمئن با سود عالی کند. راهکارهایی که پیش روی این شخص است شامل بازارهای بورس، اوراق بهادار، سپرده‌های بانکی، جواهرات و سکه، ارز و املاک می‌شود.

ریسک انواع سرمایه‌گذاری

ازجمله ایرادات به سپرده‌های بانکی این است که ممکن است میزان سود دریافتی از سپرده، همپای تورم رشد نداشته باشد یا در مورد بورس هم باید در نظر داشت که داشتن دانش تخصصی و پیدا کردن یک کارگزاری مطمئن نیازمند صرف زمان زیادی است. در مورد بازار ارز هم باید آگاه بود که عوامل سیاسی و اجتماعی زیادی بر روی آن تاثیر می‌گذارند. عواملی مثل ارزش پول ملی، انعقاد یا فسخ قراردادهای بین‌المللی نظیر برجام، میزان تورم کشور، کیفیت روابط سیاسی با کشورها و تصمیمات دولت، همگی بر نوسانات بازار ارز تاثیر مستقیم می‌گذارند. بازار سکه و جواهرات نیز علاوه بر تاثیرپذیری از نوسانات بازار ارز، از بازار انس جهانیِ فلزات با ارزش هم تاثیر می‌پذیرد.

در چنین شرایطی سرمایه‌گذاری در حوزه املاک راهکاری است که توسط کارشناسان اقتصادی توصیه می‌َشود زیرا بازار املاک تنها حوزه سرمایه‌گذاری است که همیشه روند رو به رشد داشته و می‌توان گفت که هیچ ریسکی ندارد و سرمایه‌گذاری در آن همیشه با سود تضمین‌شده و قطعی همراه است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.