نوروز 99 در بهترین مقاصد آسیایی

سفر نوروزی به شبه قاره‌ هند

تور هند نوروز ۹۹ یک سفر شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. تعطیلاتی که شما را به کشور شگفتی‌ها برده و در آن می‌توانید نقاط مختلف این سرزمین زیبا را مشاهده کنید. هند جایی بسیار جذاب است که تنوع فرهنگی متفاوت آن و همچنین مقاصد زیادی که برای سفر میان‌شان می‌توانید انتخاب کنید، آن را به کشوری ایده‌آل برای سفر تبدیل می‌کند. تورهای نوروزی هند نیز بر همین منوال به نقاط مختلف این کشور برگزار شده و در برخی موارد چند شهر را شامل می‌شود.

مقتدر سیر تابان

گوا احتمالا اولین انتخاب همه در تور نوروز 99 هند است. این شهر ساحلی و زیبا در بین تمامی مردم جهان به عنوان جایی عالی برای گذراندن تعطیلات به حساب می‌آید و در نوروز نیز آب و هوایی عالی با کم‌ترین بارش را تجربه می‌کند. یعنی می‌توانید به راحتی در سواحل بسیار زیبای گوا، به انجام انواع فعالیت‌های آبی بپردازید و شب‌ها نیز تا پاسی از صبح، به جشن‌های معروف این شهر بپیوندید. شنا، قایق سواری، غواصی، پاراگلایدر سواری و خیلی فعالیت‌های دیگر هستند که در گوا به راحتی و با قیمتی مناسب می‌توانید تجربه نمایید.

همان طور که گفتیم، تورهای ترکیبی یکی از انتخاب‌های جذاب برای سفر به هند محسوب می‌شوند. معروف‌ترین این تورها، تور دهلی، آگرا و جیپور است. در این سفر ماجراجویانه شما به دیدن مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی هند خواهید رفت و از شهرهای نمادین این کشور بازدید می‌کنید. سفری که در آن به دیدن تاج محل، شهر صورتی، بازارهای شلوغ دهلی و بسیاری نقاط دیگر خواهید رفت. البته این سفر تنها به بازدید از نقاط تاریخی ختم نشده و شما مکان‌های زیادی برای تفریح و خوش‌گذرانی خواهید داشت تا سفر نوروزی شما به بهترین شکل ممکن پیش برود.

البته انتخاب‌های متنوع‌تر از این صحبت‌هاست و شما حتی برای تور هند در نوروز امسال، می‌توانید از تور ترکیبی دهلی و گوا نیز استفاده کنید. در نهایت همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. این که بازدید از نقاط تاریخی و چیزهایی که هند به آن معروف است، برای‌تان اهمیت دارد یا دوست دارید لحظاتی مفرح و شاد را در سواحل زیبای این کشور داشته باشید و سفر نوروز 99 خود را در محیطی رنگارنگ بگذرانید.

تایلند، مقصدی جذاب برای سفرهای نوروزی

تایلند به خودی خود یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیاست و وقتی پای تعطیلات و عید به میان بیاید، بدون شک جمعیتی زیادی برای سفرهای مختلف به این کشور اقدام می‌کنند. اما سوال این‌جاست که شما برای سفر نوروزی خود، می‌خواهید سفر به کدام منطقه از تایلند را انتخاب کنید. به پاتایا بروید یا در پوکت به تفریح بپردازید؟ به تورهای ترکیبی بروید یا یک جزیره را انتخاب کرده و تمام سفر خود را در آن سر کنید؟ این سوالی است که شما می‌توانید با مشورت همکاران ما در آژانس مقتدرسیر به جواب‌ش برسید و همچنین از بهترین قیمت‌های ممکن برای تور تایلند استفاده کنید.

اگر قصد دارید تور نوروز 99 را تنها به یکی از مقاصد تایلند سفر کنید، می‌توانید به جزایر زیبای این کشور بروید یا شهرهای ساحلی را برای سفرتان انتخاب کنید. پاتایا، پوکت یا کرابی از جمله این مقاصد هستند که می‌توانید در آن‌ها، یک هفته سفر عالی و مفرح، مملو از انواع فعالیت‌ها را تجربه کنید. در عین حال شما امکان رفتن به تورهای ترکیبی را نیز دارید که عموما به بانکوک و یکی از این جزایر برگزار می‌شود. تورهایی که چند روز اول شامل سفر به بانکوک و گشت زدن در این کلان شهر محبوب دنیا می‌شود و سپس شما رهسپار دیدن سواحل بسیار جذاب تایلند خواهید شد.

مقتدر سیرتابان

زیبایی‌هایی که شما در طول تور نوروز 99 تایلند می‌بینید، وصف ناپذیر است. این کشور جاذبه‌های گردشگری تمام نشدنی دارد که شامل مراکز طبیعی و پارک‌های ملی بسیار زیاد و همچنین نقاط تاریخی و معابد زیبای بودایی می‌شود. در نقاط مختلف این کشور موزه‌ها و گالری‌های هنری زیادی نیز هستند که می‌توانید در آن‌ها به دیدن تاریخ و فرهنگ مردم این کشور بروید.

فراموش نکنید که تایلند یکی از بهترین نقاط آسیا برای خرید است! در بانکوک و چندین شهر پر تردد این کشور، مراکز خرید مدرن و زیبایی هستند که برندهای مطرح دنیا فروشگاه‌های متعددی در آن‌ها باز کرده‌اند. اما همیشه مراکز زیادی هستند که می‌توانید خریدهای ارزان در آن‌ها داشته باشید. جاهایی همچون بازارهای متنوع شبانه که جدا از خرید، غذاهای خیابانی فوق‌العاده‌ای نیز برای‌تان تدارک دیده‌اند.

در نهایت باید باور داشته باشید که تایلند، یکی از بهترین ایده‌ها برای سفر نوروزی است. جایی که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کرده و برای هر کس جاذبه‌ای زیر سر داشته باشد. پس حتما در انتخاب خود تور تایلند نوروز ۹۹ را مد نظر داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.