ویژگی های فنس و توری فرنگی برای حصارکشی

فنس و فنس کشی یک راه ارزان برای محاصره هر منطقه برای ایمنی و امنیت است. فنس به شما اجازه می دهد مردم از طریق حصار دیدن کنند و در عین حال به عنوان یک مانع برای ورود غیر مجاز به شمار می رود. با برنامه ریزی و صبر، می توانید فنس خود را نصب کنید.

آماده سازی فنس برای نصب

هر مجوزی که برای نصب فنس نیاز می باشد را دریافت کنید. دولت ممکن است مقررات منطقه ای و ساختمانی خاصی داشته باشد که رفع حصار، نوع و ارتفاع خاصی را برای فنس در نظر بگیرد. اگر یک فنس بدون مجوز نصب کنید، ممکن است آن را از بین ببرند.  سپس باید خطوط قطعه زمین و یا مکانی که می خواهید فنس کشی کنید را تعیین کنید. این اطلاعات را می توان از پرونده های شهر، یک طرح نقشه خط ملک یا استخدام یک نقشه بردار بدست آورد. هر قرارداد محله ای را برای مقررات در مورد فنس کش بررسی کنید. علاوه بر قوانین اجرا شده توسط قانون کشور، برخی از قانون های شورای محله خود را در مورد ارتفاع و سبک فنس را مورد بررسی قراردهید.

آهن تخفیف1

نشانه گذاری و نصب پایه فنس

خطوط ملکی ای که همسایه شما را محدود می کند، تعیین کنید. برای گودال های فنس خود، حدود 4 اینچ (10.2 سانتی متر) را در داخل آن خطوط اندازه گیری کنید. این باعث می شود که پایه های فنس مالکیت همسایه خود را حفظ کنند. فضای کاری را در تمام مکان فنس کشی خود پاک کنید تا راحتتر بتوانید فنس خود را نصب و راه اندازی کنید.

طول کل محیطی که می خواهید فنس کشی کنید را اندازه گیری کنید. این تعیین می کند که شما چه مقدار توری حصاری نیاز دارید. برای تعیین تعداد پایه فنس که نیاز دارید، می توانید با تماس با کارشناسان ما، در مورد فنس کشی راهنمایی بگیرید.

برای پیدا کردن محل نصب پایه فنس، نقطه دقیق را با یک رنگ معمولی یا رنگ اسپری مشخص کنید. پایه به هر انتها، گوشه یا دروازه اشاره می کند.  در استفاده از رنگ اسپری دقت کنید؛ به این علت که ممکن است باعث آسیب شود.

خرید فنس

ابتدا حفره های پایه فنس را حفاری کنید. حفره های پایه توری حصاری باید 3 برابر عرض و یک سوم طول پست باشد، با 4 اینچ اضافی (10.2 سانتی متر) برای ماسه حفاری می شود. شیب دو طرف به طوری که سوراخ در پایین از سمت چپ گسترده تر است. حفره های پایه را با 4 اینچ (10.2 سانتی متر) ماسه پر کنید. برای ایجاد یک پایه توری حصاری جمع و جور برای پست ها و بتن ها، ماسه را خوب آماده کنید. یک پایه فنس را در مرکز حفره خود قرار دهید با استفاده از نشانگر یا گچ، کنار پست را در سطح زمین علامت بزنید. ارتفاع بالای خط باید برابر با ارتفاع فنس+ 2 اینچ (5.1 سانتی متر) باشد. پست را ببندید بستن یک پست کمک می کند که حصار خود را به سمت راست نگاه دارد. با استفاده از یک سطح نجاری یا کرپی برای بررسی تعادل، پست را تا انتهای آن قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آهن تخفیف مراجعه یا با شماره 02155511555 تماس بگیرید.

نصب توری فنس

پست را در موقعیت امن قرار دهید با استفاده از کرپی ها در دو طرف زاویه دار، پست را در موقعیت شیب خود با استفاده از کرپی به زمین و پیچ متصل کنید. دو بار قبل از تأیید آن به مواد ترموکوپل، تمام اندازه گیری ها، فاصله پست ها و ارتفاع یک بار قبل از تأیید آن را بررسی کنید، زیرا شما نمی توانید آن را بعد از سفت شدن بتن کمی تراز کنید. حفره را با بتن پر کنید؛ بتن را در اطراف پست بگذارید یا بکشید، سطح را با یک ماله یا قطعه ای کوچک از چوب صاف کنید و از پست به سمت دیگر آب جاری شود.

تا زمانی که همه پایه های فنس شما نصب شده باشند، تکرار کنید. با توجه به توصیه های سازنده، زمان بتن را تنظیم کنید. قبل از نصب کردن فنس اجازه بدهید حداقل 24 ساعت از زمان ریختن بتن سپری شود.

 علامت گذاری و خطوط برای نصب فنس

یک خط بین پایه های فنس بکشید. خط باید به پایین، زمین و روی صورت بیرونی پایه های فنس قرار گیرد. محل هر پایه را علامت بزنید. با استفاده از نمودار فاصله، اندازه و علامت نقطه دقیق با رنگ معمولی و یا رنگ اسپری تعیین کنید. حفاری های خطی باید 6 اینچ (15.2 سانتی متر) عرض و 18 اینچ (45.7 سانتی متر) تا 24 اینچ (61.0 سانتی متر) عمق و با دو طرف شیب دار باشد. درست قبل از خط پایه فنس، شما می توانید یک خط دوم و بسیار تنگ از پایه فنس برای تنظیم ارتفاع پست خط بکشید اما همیشه اندازه گیری ها را قبل از ارزیابی نهایی دوباره بررسی کنید. حفره را با 4 اینچ (10.2 سانتی متر) ماسه پر کنید. برای تهیه یک پایه توری حصاری جمع و جور برای پایه ها، حفره آن را با ماسه و شن پر کنید. یک پایه توری حصاری در مرکز حفره قرار دهید. از نشانگر یا گچ استفاده کنید تا علامت سمت پست در سطح زمین باشد. اطمینان حاصل کنید که پایه فنس متعادل است. حرکت پست را تا زمانی که انحراف از بین برود ادامه دهید.

توری فرنگی

امروزه توری فرنگی به عنوان یک محصول مقرون به صرفه و مستحکم برای نگهداری از مکان ها و ساختمان ها و همچنین حصارکشی محسوب می شود. اغلب توری ها از لوله ها و ورق هایی به وجود می آید که پس از طی فرآیند گالوانیزه شدن، تولید می شوند. در مورد این فرآیند می توان گفت که از لوله ها و ورق هایی که قرار است این فرآیند بر روی آن ها اعمال شود، در مخزن و یا حوضچه ای از فلز روی قرار می دهند. بسته به روش گالوانیزه کردن، مدت زمانی ورق ها و لوله ها در این مخزن قرار خواهند داشت تا لایه ای از فلز روی بر روی آنها به وجود بیاید. سپس آن ها را خارج  می کنند.

این یک روش معمول است. البته برای افزایش مقاومت سطحی فلزات راه دیگری هم وجود دارد و آن رنگ کردن سطح فلزات است که البته گران تر و پر هزینه تر از فرآیند گالوانیزاسیون است. توری فرنگی بسیار مشابه توری گابیون و توری مرغی است. نحوه بافت و  اشکال چشمه ها (که به صورت 6 ضلعی) است ولی از نظر ضخامت، از گابیون سبک تر است. یکی از دلایل عمده ای که می توان برای مصرف زیاد توری فرنگی به آن اشاره کرد، وزن کم این نوع از توری ها نسبت به مدل های دیگر مانند توری گابیون می باشد. شرکت هایی که به کار تولید و پخش توری فرنگی مشغول هستند، در سال های اخیر از جمله شرکت های فعال و پر بازده کشور با توجه به شرایط اقتصادی کشور بوده اند.

با توجه به بازار بسیار خوبی که این محصول داشته، شرکت های تولیدی می توانند به صادرات این نوع از توری ها به خصوص توری فرنگی نیز فکر کنند. شما می توانید هم اکنون و به صورت آنلاین توری فرنگی مورد نظر خود را از طریق سایت آهن تخفیف سفارش دهید.

آهن تخفیف2

ابعاد توری فرنگی

طول توری فرنگی معمولاً در حدود 20 متر و عرض آن در اندازه‌ های 120، 150 و 180 سانتی‌ متری عرضه می شود. بستگی دارد که بخواهید از توری فرنگی در چه مکانی استفاده کنید. اندازه های مختلفی از آن وجود دارد که مناسب برای تعبیه در مکان های مختلف و شرایط مختلف آب و هوایی است. در مورد توری گابیون می توان گفت که ارتفاعی در حدود 1 تا 4 متر دارد و ضخامت کمتری نسبت به توری فرنگی دارد و دارای بافت شش ضلعی است . توری فرنگی در عرض 120 سانتی متر، 150 سانتی متر، 180 سانتی متر و طول 20 متر می باشد و بستگی به عرض، قیمت توری فرنگی هم تغییر می کند.

کاربرد های توری فرنگی

بدون شک یکی از پر کاربرد ترین مکان ها و حوزه ها برای استفاده از توری فرنگی، حصار کشی است. اغلب دور ساختمان ها، برج های فرودگاه ها، ترمینال ها، بزرگراه ها، جاده ها و مکان های مختلف دیگر، شاهد استفاده از توری فرنگی هستیم. علت این که از این توری برای حصارکشی و تعیین محدوده ی یک سازمان و شرکت و ... استفاده می شود، استحکام قابل قبول آن است.

علاوه بر استحکام، زیبایی بصری آن هم مزید بر علت است؛ اما شاید مهم ترین دلیل، خاصیت ضد زنگ بودن آن است. توری فرنگی معمولا از مفتول هایی شناخته می شود که از ورق ها و لوله گالوانیزه تولید شده اند. صنعت ساخت و ساز از جمله صنایعی بوده که وابستگی بسیار زیادی به توری های مختلف به خصوص توری فرنگی دارد. معمولاً زمانی که یک سوله ساخته می شود، می توان برای عایق کاری سقف آن از این نوع توری استفاده کرد. ایزولاسیون کمک می کند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شده و در صوتی که سوله در فضای باز ایجاد شود، می تواند از جمع شدن قطرات آب ناشی از رطوبت هوا بر روی متریال به کار رفته در سوله سازی جلوگیری کند. این نوع از توری ها معمولاً به خاطر نوع جنس و طراحی خاصی که از نظر چشمه ها دارند، دارای کاربرد های بسیار وسیعی می باشند. بدین ترتیب با یک نگاه به اطراف خود، می توان موارد بسیار زیادی را از استفاده از این محصولات مشاهده کرد.

کاربرد دیگری را که می توان برای محصول توری فرنگی نام برد، استفاده در دیوار ها می باشد. توری فرنگی این توانایی را دارد تا استحکام دیوار ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. بدین ترتیب در مواردی که بخواهیم یک دیوار مستحکم داشته باشیم، می توانیم از توری فرنگی استفاده کنیم. توری فرنگی باعث می شود تا دیوار ها به راحتی تخریب نشده و همچنین از سقوط دیوار ها جلوگیری می کند. بدین ترتیب برای سازه هایی که استراتژیک و مهم می باشند، این امکان میسر می باشد که از توری فرنگی استفاده شود.

خرید توری فرنگی

 سقوط تجهیزات و مصالح گوناگون یکی از مشکلاتی است که تا کنون در مشاغل مختلفی مشاهده شده و افراد بسیار زیادی تا کنون به دنبال پیدا کردن راه و روشی مناسب برای رفع این مشکل بوده اند. استفاده از توری فرنگی در چنین مواردی یکی از راه حل های ساده و در عین حال کاربردی به نظر می رسد.

بدین ترتیب، با صرف کمترین هزینه ممکن می توان این مشکل را حل کرد. از طرفی دیگر، سادگی کار نیز با استفاده از توری فرنگی بسیار بیشتر می شود. صنعت مربوط به ساخت مجسمه را می توان یکی دیگر از صنایعی برشمرد که می توان از توری فرنگی به عنوان یک محصول بسیار مفید و کاملاً کاربردی استفاده کرد. این موضوع به خاطر وزن سبک و تنوع بسیار بالا در چشمه ها از نظر ابعاد می باشد. افرادی که در این عرصه فعالیت دارند، می توانند برای خلق مجسمه های به یاد ماندنی و زیبا از توری فرنگی استفاده کنند.

با توجه به توضیحات ارائه شده، افرادی که در حوزه مجسمه سازی فعالیت دارند را می توان از بهترین مشتریان توری فرنگی در بازار دانست. توری فرنگی در مجسمه سازی معمولا کمک می کند تا کار مجسمه سازی راحت تر شده و در زمان کوتاه تری بتوان آن را انجام داد. همانطور که می دانید، اصلی ترین دلیل برای این که ورق ها و لوله های مختلف را گالوانیزه می کنند، افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. لذا پس از طی فرآیند گالوانیزه کردن لوله ها و ورق ها، مفتول هایی برای توری ها (از جمله توری فرنگی) ساخته می شود. واضح است که وقتی یک توری با مفتولهایی از جنس گالوانیزه ساخته شود، به خاطر خواص گالوانیزاسیون، در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است و شرایط خاص آب و هوایی تأثیر چندانی بر آن نخواهد گذاشت. همانطور که مستحضر هستید، این توری ها معمولا در مکان هایی تعبیه می شوند که بیشترین تماس با آب و هوا و شرایط اقلیمی مرطوب یا گرم و ... دارد؛ لذا استحکام آن و مقاومت در برابر چنین شرایطی از مهم ترین خواسته های صاحبان کسب و کارهای مختلف است.

بنابراین به طور خلاصه، استحکام قابل ‌قبول و زیبایی بصری، مناسب بودن برای حصارکشی و مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی از ویژگی های مهم توری فرنگی است.

آهن تخفیف3

آخرین قیمت فنس و توری فرنگی را می توانید در وب سایت آهن تخفیف مشاهده کنید یا با شماره 02155511555 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.