محمد اسکندری اظهار کرد: ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌های محصولات فولادی در بورس کالای ایران است که در سال‌های اخیر فرآیند کاری و امکانات لجستیکی آن بهبود یافته و طبق گفته معاون بهره‌برداری این شرکت شرایط تولید در ذوب‌آهن روند رو به رشدی پیدا کرده و با توجه به تنوع محصولات و عرضه محصولات جدید و مورد درخواست زنجیره تولید فولاد کامل و رضایت بیشتر مشتریان جلب شده است. وی تصریح کرد: ذوب‌آهن اصفهان موجبات ثبات بازار و کاهش التهابات مقطعی کنونی را فراهم کرده و به‌زودی شرایط بازار فولاد به وضع عادی بازخواهد گشت.

معاون توسعه بازار بورس کالای ایران با اشاره به اینکه ذوب‌آهن اصفهان یک عرضه‌کننده مسوولیت‌پذیر و خوش‌نام بوده و ازاین‌جهت مایه افتخار شرکت بورس کالای ایران است، تاکید کرد: ذوب‌آهن اصفهان با نوسازی خطوط تولید و ایجاد واحدهای تولیدی جدید از یک شرکت با سازوکار قدیمی به یک شرکت جدید و رو به رشد تبدیل‌شده است و با توجه به فروش داخلی و خارجی در سطوح خرد و کلان، امتیاز ویژه‌ای را در بازار به دست آورده و در آینده نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

مدیر عملیات بازار شرکت بورس کالای ایران گفت: ذوب‌آهن با روند تغییرات کلیدی در واحدهای کک‌سازی و کوره بلند و همچنین تولید ریل ملی همراه بوده و این شرکت با فراز و نشیب‌های سال‌های اخیر پاسخگوی نیاز مشتریان و بازار داخلی و خارجی بوده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: تعاملات ذوب‌آهن با شرکت کالای بورس ایران و اطلاعات مربوط به عرضه محصولات فولادی ذوب‌آهن به بازار تماما الکترونیکی؛شفاف و سازنده بوده و کارگروه تنظیم بازار با تعیین قیمت محصولات فولادی هم منافع تولیدکننده و هم منافع مصرف‌کننده را تامین می‌کند.