اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام این خبر افزود: از ۴۰۱ هزار و ۳۷۶مشترک استان، ۳۰۶ هزار و ۵۳۸ مشترک شهری و ۹۴هزار و ۸۳۸ مشترک روستایی هستند که در قالب ۲۵ شهر ۴۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.  وی افزود: از این تعداد، ۴۱۹۷مشترک طی ۴ ماه نخست سال جاری جذب شده‌اند. بوشهری با اشاره به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین افزود: در ۴ ماه امسال، ۵۵۰۱ انشعاب جدید نصب شده است که شامل هزار و ۶۴ انشعاب شهری و ۴۴۳۷ انشعاب روستایی است.

بوشهری در زمینه مشترکان صنعتی و تجاری گفت: اکنون ۲۷۳۰ مشترک صنعتی و ۲۸ هزار و ۲۸۴ واحد تجاری از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند که با توجه به مزیت‌های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی از این انرژی پاک باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: اکنون ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که با گازدار شدن هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی در هفته دولت امسال درصد خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی از ۸۱ درصد به ۸۴درصد افزایش می‌یابد.