نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان که جایگاه خود را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه صنعت ساختمان کشور تثبیت کرده، در طول ۲۱ دوره برگزاری، به محلی برای عرضه توانمندی‌ها و ارائه آخرین دستاوردها و ایده‌های نوین در صنعت ساختمان تبدیل شده و بسیاری از کارشناسان، فعالان این حوزه، دانشجویان و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان در آن حضور می‌یابند.

نمایشگاه امسال، بخش‌های مختلفی را در خود جای داده که هر یک، مخاطبان و علاقه‌مندان خاصی خواهند داشت. در بخش «تجهیزات الکتریکی و مکانیکی» موضوعاتی همچون انواع کلید و پریز، لامپ و محصولات نورپردازی، سیم، کابل و تابلو برق، آسانسور و پله برقی و لوله و اتصالات به نمایش گذاشته خواهد شد. در حوزه «سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان»، شرکت‌کنندگان مختلف از سازه‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته، انواع عایق‌های رطوبتی و حرارتی و انواع دیوارها، جداکننده‌ها و سقف‌های پیش‌ساخته رونمایی می‌کنند.

در قسمت «تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه» نیز شاهد نمایش کابینت آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی، دکوراسیون مدرن، نمای داخلی، انواع کف‌پوش، پوشش ساختمانی، رنگ و انواع کاغذهای دیواری و نرده، حفاظ، پله و جان‌پناه خواهیم بود. در حوزه «نما و پوشش‌های خارجی ساختمان» دستاوردهای شرکت‌ها در بخش پوشش سقف و دیوارهای بیرونی، انواع در و پنجره و انواع عایق‌های حرارتی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. «مصالح اولیه ساختمانی» بخش دیگری از این نمایشگاه خواهد بود که به ارائه دستاوردهای شرکت‌ها در حوزه‌های بلوک، بتن، آجر و سفال، گچ و سیمان و آهن و فولاد می‌پردازد.

در این نمایشگاه همچنین تشکل‌ها، انجمن‌ها، اصناف و نشریات مرتبط با حوزه صنعت ساختمان نیز حضور دارند که در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و شهرک‌های علمی و تحقیقاتی، غنای ویژه‌ای به نمایشگاه می‌بخشند. شرکت‌های معتبری از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، آذربایجان شرقی، فارس، البرز، گلستان، گیلان و چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان حضور خواهند داشت.