مهران حموله اظهار کرد: از مجموع ۲۴۰۰ نیروی پست استان، تنها ۶۰۰حقوق بگیر در بخش دولتی و نظارتی فعال بوده و بقیه در دفاتر خصوصی و پیشخوان‌های عمومی کار می‌کنند.وی گفت: پست خوزستان در برون‌سپاری کارها به بخش خصوصی و ایجاد اشتغال و توسعه کسب‌و‌کار جزو استان‌های برتر و پیشرو کشور است.حموله با بیان اینکه پست از حالت سنتی کاملا خارج شده و توسعه خدمات الکترونیک روز به روز جایگزین کار دستی و سنتی شده است افزود: توسعه شبکه پستی و سرویس‌های الکترونیک و اینترنتی در خوزستان به حذف مسافرت‌های غیرضروری، بهره‌وری مناسب‌تر، کاهش هزینه‌های شهروندان، صرفه‌جویی در وقت و کمک به اقتصاد خانوارها منجر شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: در یک سال اخیر ۳۵میلیون مرسوله پستی در استان تجزیه و جا‌به‌جا شده و با وجود ثابت بودن نرخ‌های پستی در سه سال اخیر، در پست پیشتاز ۱۱درصد، مرسولات پستی ۲۱درصد و توسعه خدمات الکترونیکی ۶۵درصد افزایش داشته‌ایم. به گفته وی این افزایش حجم کاری در نیمه نخست سال‌جاری منجر به افزایش ۱۴درصدی فعالیت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.حموله با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان در بخش‌های مختلف و اینکه امکان ایجاد و توسعه اشتغال در بخش خدمات پستی در استان وجود دارد، افزود: به‌جز خدمات گوناگون پستی، اکنون ۴۰۰ خدمت نیابتی توسط پست استان انجام می‌شود که از این نظر استان رتبه سوم کشوری را دارد.

وی از همکاری با ۱۸۰فروشگاه مجازی و ۱۵ بانک در استان خوزستان خبر داد و افزود: توسعه تجارت غیرحضوری و الکترونیکی به دلیل مزایای زیاد در اولویت کاری پست خوزستان در سال‌های آینده خواهد بود. مدیرکل پست خوزستان گفت: در یک سال اخیر ۴۸۰هزار بسته خدمات الکترونیکی (اینترنتی) با ۶۲درصد افزایش نسبت به دوره قبل در استان جا‌به‌جا شده است که این نوع فعالیت روز به روز در حال گسترش است. مدیرکل پست خوزستان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده میزان رضایتمندی مردم از فعالیت‌های پستی خوزستان ۹۵درصد است در حالی که در سال‌های قبل این میزان حدود ۸۰درصد بود. حموله با بیان اینکه باید میزان رضایتمندی مردم با توجه به توسعه انواع سرویس‌های پستی تا دورترین نقاط استان بیش از این افزایش یابد، افزود: به منظور پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردم، سامانه پاسخگویی به شکایت‌های مردمی در پست استان راه‌اندازی شده است.وی پرداخت ۹۰۰میلیون ریال خسارت از پست استان به مشتریان در طول یک سال گذشته را نشانه اهتمام به مطالبات مردم اعلام کرد.