سیروس شهبازی با بیان این خبر اظهار کرد: با اجرای این برنامه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان از ۶۱ درصد فعلی به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.  وی افزود: تکمیل گازرسانی به ۴شهر باقی‌مانده استان شامل شهرهای نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این شرکت است.

شهبازی گفت: در بخش صنعتی نیز برنامه شرکت، گازرسانی به همه واحدهای صنعتی متقاضی استفاده از گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش واقعی گاز طبیعی زمانی است که به‌عنوان خوراک یا سوخت در واحدهای تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد و زمینه رشد فعالیت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال را فراهم کند، اظهار کرد: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام گرفته و بیش از ۲ هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دو کارخانه بزرگ تولید سیمان، سه واحد بزرگ پتروشیمی و نیروگاه‌های تولید برق اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در بخش توسعه شبکه گازرسانی استان در مراحل انتهایی کار قرار داریم، افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم، هم راستا با راهبرد کلی شرکت ملی گاز در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور اقدامات مهمی همچون استقرار استانداردهای مدیریتی در حوزه‌های کیفیت (ایزو ۹۰۰۱)، بررسی رضایت و شکایات مشتریان (ایزو ۱۰۰۲ و ۱۰۰۰۴)، ایمنی و محیط‌زیست و مدیریت انرژی (ایزو ۵۰۰۰۱) در مجموعه شرکت گاز استان اجرایی شده است و خوشبختانه در همه این حوزه‌ها، موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شده‌ایم.

شهبازی در ادامه اظهار کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه استقرار مدل تعالی سازمانی و حرکت در مسیر تعالی را در دستور کار خود قرار داده و سال گذشته موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی در نخستین جشنواره تعالی سازمانی شرکت ملی گاز ایران شد و امسال نیز به منظور کسب سطوح بالاتر تعالی سازمانی در این جایزه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان، راه‌اندازی سیستم قرائت و چاپ همزمان قبوض گازبها، استقرار سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، ارائه خدمات مرتبط با مشترکان در دفاتر پیشخوان، راه‌اندازی میز خدمت و راه‌اندازی سیستم مکانیزه امداد گاز استان را ازمهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی در شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد.